![]() |
Citat:
Spoiler:
|
Citat:
Men du har helt rätt, jag har dock ett schemalagt "program" på väggen där det står typ: Morgon: 8, frukost och kaffe i normal mängd Mellanmål: Något äpple eller banan och kaffe i normal mängd Lunch: 12.00, försök ät! annars ta kaffe och någon frukt Mellanmål: Någon frukt, kanske kräm och kaffe i normal mängd Kvällsmat: 16-18.00, Kan bestå av allt mellan kräm och lyxfilé mignon eller nåt. :P Och kaffe, brukra försöka dricka sista koppen 18.00, för antingen måste jag dricka 3 koppar innan sömn eller vara utan sömn. Men såhär är det i verkligheten, jämfört med schemat. Morgon, 8: 3 koppar kaffe, medicin, 2 koppar kaffe, röka, 2 koppar kaffe Mellanmål, 3-5 koppar kaffe Lunch, är jag så hungrig så jag spyr så äter jag. är det torsdag och det finns grädde äter jag såklart, pannkaka ftw! :) sen 2 koppar till maten (dricker alltid kaffe till maten) Mellanmål, 3-5 koppar kaffe. Kvällsmat, om det är en som heter Janne som jobbar så gör han alltid påhittade recept med pasta och kött/köttfärssås, ibland gör han "chans"-pölsa men det blir helt ok, brukar tom äta potatis då (det är stekt klyftpotatis 5 dagar i veckan så man blir ju inte lite less) Sen beroende på klockan så blir det 3-5 koppar kaffe. Har jag varit uppe vid 7 eller så kan jag dricka kaffe till 9, sen ser jag film med jimmy runt 8 och då blir det minst 3 koppar under filmen. Nattmedicinen tar jag 8 och somnar antingen direkt eller inte alls (läs: 4-6 på morgonen) Så jag skulle behöva lägga om kosten lite ja. Men... :offtopic::offtopic::offtopic: Ska bara ut och ta en cigarill och kaffe med morsan, sen ska jag lägga upp gårdagens vinster och dagens spel. :) Mod får säga till om det blir för mycket offtopic i denna tråd. Men folk är ju nyfikna och jag har ADHD så kan intee sluta skriva. :skamsen: Må väl mina vänner! /Fordie |
Citat:
TACK! :D /Fordie |
Här är mina spel från igår:
Kul att jag vinner trots att jag, "bara lägger massa bet på allting" som enligt mig kan tolkas som "bettar utan tanke" men så var inte fallet tydligen... Visste att Hate'n skulle börja till slut. Tråkigt. Anser att det är upp till mig om jag vill spela på en match eller torka mig i röven med pengarna. Nåja, ska äta, sen kommer mina matcher för ikväll upp. Mycket blandat ikväll. Har 200kr levande, så ligger exakt på gränsen! :) Har ändå inget mer att spela på nu. Skulle vara om det dyker upp något intressant ikväll, orkar inte scrolla igenom hela listorna jag har lagt under favoriter iaf. Men imorgon blir det PP iaf. Wiee! :D /Fordie |
Citat:
Citat:
|
Spoiler:
|
Citat:
Jag trodde mff hade skittajt tema och skrev även "eller blandar jag ihop lag?", sen fick jag info att så inte var fallet samtidigt som jag såg att matchen var kval till cl gruppspel. Som jag skrev tidigare, skulle jag spela alla spel jag skriver i chatten att jag spelar, så hade jag varit gul för 90 år sen. Och det spelar ingen roll, om jag vill spela på qviding mot barcelona och jag bara gör det för 20kr, så ligger jag inom min gräns. Vill jag ta min dagsgräns på 200kr och elda upp så gör jag det. Hoppas verkligen "dont feed the troll"-loggan nedan är menad åt kingscania, för han måste trolla på irc eller så saknar han några indianer i kanoten. Ska du inte börja med personliga påhopp även här på forumet? Standard av folk som tappat argument eller vägrar erkänna att dom hade fel. Aja, lek vidare, antar att du är nyfyllda 18, alla andra jag snackar/snackat med har kunnat "tillrättavisa" mig på ett sakligt och moget sätt, inte med påhopp. Antar att du spelade zagreb och blev tvärlack för att htsolna skrev att han också kommer köra malmö. :holms: Edit: Du är jättevälkommen att ifrågasätta LAGDA spel. Men jag säger säkert 100 olika saker jag ska spel på per dag, typ sharapova för hon är snygg och stönar läckert, yankees för att alla på tv hejar på dom osv. Tror du jag kör på alla dom på riktigt? Edit2: Detta är förövrigt två bets jag faktist lagt, så varför frågar jag ens... :idiot: Spoiler:
Inte någonstans skrev jag att jag skulle spela mot malmö och jag framförde mycket bra argument till varför jag kommer spela, jag såg även båda matcherna mot rangers och det var enligt mig en tempohöjning jämfört med när dom kör i allsvenskan och jag tror dom slår zagreb som jag även sett spela mot andra lag. Sen börja han whine'a om att jag spelar på lag jag inte vet om. Det var väl minst 2st som skrev att det är en säker match men dom vill veta vilket lag som ställer upp. Det kallas att ta rygg på någon annans rek, om du hört talas om det. Och jag tog aldrig betet över huvud taget, men jag skrev efter dom postat rätt många namn att jag kommer spela den matchen samt att hcp-spel borde vara värde iom att något lag kommer vinna stort. /ignore fordie Skriv så på din IRC-klient, för allas bästa. /Fordie |
Fordie:
Du får erkänna att ditt sätt att skriva, motivera och spela inbjuder till att du ifrågasätts - spelsajter är en guldgruva om du vill hitta spelmissbrukare, idioter, lögnare, statistiker, vindflöjlar, kappvändare, proffs, amatörer och vilken kategori du tillhör återstår att se...?! Detta är inte att sabla ner dig - det är enbart menat att få dig att inse att denna sajt inte är till för personer med svag mage - här får du höra saker och ting för vad de är - rakt på sak! Precis som det skall vara! Lycka till, framöver...! /Badass |
Och för er som tittar på matchen ser ju att jag hade rätt i det jag sa...
/Fordie |
Citat:
Jag är spelmissbrukare, idiot, icke lögnare (jag glömmer bort vad jag ljugit om, och blir busted, så lika bra att vara ärlig direkt :P), försöker ha koll på statistik, amatör som vill lära mig. Ja, folk har varit rak på sak, på ett korrekt sätt. Påhopp och rent av skitsnack taget ur luften (som du kan läsa i min spoiler) är bara lamt och typiskt tonårsbeteende. Sen att han tar saker så bokstavligt är ju helt sjukt, han är värre än jag och jag är fan Men absolut, anser att detta forum är precis som det ska vara. Sen att det finns idioter överallt får man ju räkna med. Men att beteendet uppmuntras med massa sharps är ju rentav larvigt. Skriv själva vad ni tycker för fan. Tack så mycket btw, jag ska försöka sluta spela maxunits och sådär. Jag går ju helt emot reglerna; tar ut min rulle och börjar spela för mer. Actionsökande, precis som i pokern. Men nu är det back till 20kr-gamen igen, vann mest då. :) eddieh: Inget ont menat men du ger sharps till alla för allt. Betyder inte så mycket då liksom. :no: /Fordie |
Citat:
Förstår att det är lätt att tänka "äh det är bara en tjuga, kan lägga den för det kvittar om jag förlorar", det är bra iaf att man känner sig bekväm med insatserna och att man har råd att förlora det. Men man måste ändå försöka värdera spelen, man kanske kan försöka låtsas att det är 2000 kr istället? Försök att välja spelen med omtanke, jag ska t.ex försöka köra att jag enbart ska lägga spel där jag kan motivera dem, där jag har tanke och idéer om matchen, även fast det är helt fel tankar så tror jag ändå det är möjligt att utvecklas på så vis att jag börjar välja spel lite noggrannare. |
eddieh din mupp. :lol:
Iaf, så jag tog ju ut hela min rulle som jag kanske skrivit, vet inte, orkar inte kolla, blev mycket droger ett tag. Hade 52kr kvar som jag nu lirat upp till 400kr och försöker bygga tillbaka till runt 2k så kör mycket chansbet så det svänger rätt bra. Har fått in några fina högoddsare, även satt i princip 100% på MLB, bara genom att läsa lite här på forumet. Jävla bra forum det här måste jag säga, önskar jag hade rulle att ha 100kr som en unit, då tror jag man skulle kunna leva på det här bara man läste och analyserade tillräckligt. Citat:
Bra tips att bara lägga spel där man kan motivera, ska nog börja köra med något liknande, för även om det bara är "en tjuga" så är det ju just dessa 20or som gjorde att jag gick 2300>3300 på två dagar, men sånt glömmer man ju fort. Sen blir det fel i skallen när jag har som nu 400 och spelar för 20kr, man söker action för att få tillbaka sin rulle eftersom man då sakta men säkert gick uppåt, nu svänger det som fan istället. Men tack för tipset, jag ska prova med det from idag, att spel jag inte kan motivera tänker jag inte lägga. Sen om ni undrar varför min roi står still så är det just pga att jag har runt 60 kuponger sen senast uppdaterat, ska lägga in dom också så småningom men jag mår inte alls bra psykiskt just nu. Hoppas ni haft en bättre helg än mig, både spelmässigt och måeendemässigt. :p Ha det gött mina vänner! /Fordie |
Jag fick förövrigt in powerplay och en liten topptipset häromdagen men hur jag än gör så blir statistiken jättekonstig så tänker ta bort både powerplay, topptipset, eu/stryk. Blev lite över 6000kr delat med en polare på 400+ rader, så skriver jag in det kan jag förlora 1000 matcher innan jag ligger på normal roi igen. Så, jag tar bort det helt.
/Fordie |
Sådär, nu har jag lagt in alla matcher. Trodde det var 50 spel per sida och hade 1½ sida med spel, därav trodde jag att det var 60 kuponger, men så var inte fallet. :P
Nu har jag dock halva rullen levande. Så får se hur det slutar. :) Må väl /Fordie |
Citat:
|
|
Citat:
Varit röriga dagar nu pga drogerna, men det var typ en dubbel på sharapova och nån annan 1.30-oddsare, inget ni vill spela på ändå. Idag kör jag DNB GEFLE och att hysen (ifk) ej gör mål. Jag ska se om jag kan få ut någon mer info av polaren som tipsa mig, men ni ryggar ju på eget bevåg. Lemasive, kan du plz dra så långt åt helvete från min tråd det går? Jag gillar inte såna som du (du, jag och några till på detta forum vet vad jag menar) och kommer nog inte ändra den ståndpunkten. 20 units på att lemasive inte ens spelar. han är bara medlem här för att ingen här vet om hans bravader på flashback samt hans användarbilder på qruiser. någon som bettar emot? /Fordie |
Dagens spel (klart nu)
DNB Gefle 2u Hysen gör itne mål i matchen 2u over 2.5 man u - tottenham 2u trippel: man u win, molde win, giffarna win, 3u jaro - honka, 1/2 ht/ft, 1u man u - tottenham, båda lagen gör mål, 3u edit: la en hcp 0-1 st pauli 3u också edit2: dnb på mjööööölby 2u God jul, stor kuk! Måste uppdatera mitt spreadsheet med alla spel från igår. /Fordie |
jag måste ha missuppfittat det här med ht/ft helt.. trodde jag satt den eftersom 1 vann första halvleken och 2 vann andra halvleken :( jävla skit, sne jag blir (på mig själv, är ju obvious att det inte är så det funkar)
och västerås kvitterar, dom kan ju fan inte skilja på en boll och en puck. nu skiter jag i det här! jävla fanstyg. godnatt :P |
Citat:
Troll om troll :claps::claps: |
Citat:
Håvar du över de där pengarna till mig nu då? :) Jag godtar dock att ta det i Sharp$ och omvandla det till resterande Sharp$ du har på kontot här. ;) Give me! :smoke: |
5 units på tigers och nu sova. gnite!
/Fordie |
bortsett från tigers, mjällby och överspelet på man u gick det åt helvete igår. ska vila lite sen uppdaterar jag spreadshet samt skriver vad det blir för spel idag. nåt intressant måste det ju finnas.
ska ev. börja spela för 1u istället för 2u, om jag inte sätter in så jag har en riktig rulle igen. må väl /Fordie |
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
Intresserad av att reka för en betaltjänst Fordie?
Blir jag, AKIM, Musse och Jvk, ett riktight tight gäng, och du blir grädden på moset! |
Citat:
Men jag gör det i allra högsta möjliga mån. Citat:
Citat:
/Fordie |
http://data.fuskbugg.se/skalman02/4e...b_trollett.png
http://data.fuskbugg.se/skalman02/4e...trolltv%E5.png http://data.fuskbugg.se/skalman02/4e...0_trolltre.png Igår, eller om det var i förrgår, så fick jag ett PM av en profil här på forumet som började ungefär såhär. "Hej Peter, jag trodde först du var ett troll då vi haft många såna här på forumet, men efter att ha läst din blogg så vet jag att du inte trollar. Ber så mycket om ursäkt <pga en grej>... fortsättning" Som tur är har jag ganska stor självdistans så jag tyckte bara det var skoj. Så sluta nu är ni söta, så kanske jag bjuder på en öl. :cheers::drunk: /Fordie |
Citat:
Jag sätter emot. Skickar du över din tjuga till mig så gör vi upp när resultatlistan för spelet i fråga dyker upp? |
Citat:
/Fordie |
Citat:
https://www.sharps.se/forums/speldagb...kt-allvenskan/ Bara skicka över dina återstående Sharp$ nu och avsluta vadet som en man. ;) :p |
Citat:
Varsågod. Kommer lägga upp ännu ett onemanonlybet mot lemmy om han inte lämnar min tråd, så stay tuned. :lol: :whistling: /Fordie |
Citat:
|
Citat:
Provar igen. /Fordie |
Citat:
Nåja, du fick iaf ~20 mer än när du valde att betta mot. (Hade ~65 när du betta mot, nu fick du 80. :lol:) /Fordie |
Tack, vad snäll du är som skickar tillbaka en. :hattenav:
Gå nu inte på bolaget (som min mormor brukade säga när hon gav mig 20units, dvs 200kr, även om du nu fick det i sharps, nåja). Må väl! /Fordie |
Fordie, undvik vadslagningar med världens sharp$kåtaste människa hädanefter! :) helt sanslös, det behövs väl knappast sägas att han är smålänning?! :D
|
Dagens fegparlay, 6 matcher till 7 gånger pengarna, kan inte bli sämre.
Har gjort några andra parlays också, totalt 6st, men orkar inte lägga upp alla, kan göra det på begäran. Huvudspelet är iaf som följer: Apoel Nicosia - Wisła Kraków: 1X Malmö FF - Dinamo Zagreb: X2 Queens Park Rangers - Rochdale: 12 KRC Genk - Maccabi Haifa: 2 Doncaster Rovers - Leeds United: X2 FC Zürich - Bayern München: 12 Genk - Haifa är DNB, resten är "Dubbelchans". Vet inte om jag skulle tagit x2 ist för 12 på rochdale och munchen, kom gärna med input. Jag vet att det är ett -ev spel, rentav idiotspel, men man måste ju försöka. :idiot::rant::gun_bandana::KO: :hurt: Eller kanske rent av: :omfg::moneybag::smoke: Må väl /Fordie |
Citat:
Jag har ett till bet, men då måste nån mod försäkra er läsare om att jag inte varit inne i lemmys tråd, och jag vet inte om det går att se utan tillägg till vbullentin för just den funktionen. :cry: Men är inte sharps, just nu iaf, totalt värdelösa? /Fordie |
Piraterna hemma blir 10u. Måste vara dagens absolut bästa spel.
Skulle satsa huset på dom hemma nästan, haha. ;) /Fordie |