![]() |
Grattis till din all-in, den har blivit lite av en snackis ;)
Nej som tur var... märkligt att det gått så segt för dig, men ta och skärp till din money management och fokusera på att hitta vinnare så går det nog fint... nu har du fått en andra chans med din rulle ju. take it! Jo har gått jävligt fint sista veckan, 6 raka plusdagar nu, men vågar inte påstå att det är helt stabilt än... men det tar sig, det gör det. Synd om iceeman lägger ner bara. Har blivit mer kräsen och lirar färre spel per dag, ser ut att hjälpa för stabiliteten. Är dina picks ryggningar eller alla rekade själva btw? Hälsa :holms: hehe.. |
Klart han har, rekat & klart med dess underbara rekare, statistiska bokföring & money management står alltid överst på en seriös ryggares feedreader :yes:
|
Citat:
Jo de e klart, men all-in nångång om året är inte fel, inte enligt mig iaf. Härligt! Har funderat på det också :) Vore JÄTTEtacksam om du orkade Lägga upp alla bookmakers du ryggat på framsidan, eller åtminstone dom du brukar/kommer ihåg att du ryggat :) Mina spel är bara mina självrekande än så länge, men finns många som är heta som man borde börja rygga =) |
Citat:
Tycker du är lite orättvis nu trots allt. Statistik o money management är ju alldeles för dåligt, de tycker nog alla. Men de finns en hel del som är jävligt heta, bland annat Jvk o Pimme just nu, Erik Israelsson märker man kan sjukt mycket och Mayborns blogg är riktigt bra, även om jag själv inte spelat hans spel men rolig att läsa :) |
Citat:
Håller du inte med om att det inte är nån slump att alla duktiga spelare håller sin bankrulle tajt? Jo, ska redigera förstainlägget med resultat, länkar osv nån gång, men tills vidare kan du få en shortlist här. Följer mest doko.blogabet.com, zizou.blogabet.com och wimderon.blogabet.com (de bloggar på blogabet.com :rolleyes: ) - ryggar i princip spel från dessa tre. Sen iceemans värdespel och även winther på bettingforce.se men bara i AHL där han är bäst och jämnast. sen freestylar jag lite ibland och har lite hemlisar ;) men de där utgör säkert 2/3 av mina lir just nu iaf. Fortfarande planer på att starta eget btw? Eller är det rok som gäller? |
Haha, sant, men då hade jag lagt av, för gott!
Lovat mig själv att sluta när jag blir gul, har redan gått plus på de oavsett, sen har jag inte riktigt hittat intresset för bettingen, då förluster blir jobbiga. Självklart är de ingen slump om man går stadigt plus, men man kan skynda på processen ganska fort om man hittar ett ypperligt bra spel :whistling: Okej, ganska okända för mig faktiskt utom Winther då. ROK är de inte längre, min blogg försvann därifrån i o m allinspelet:innocent: Starta eget verkar svårare än beräknat, men kikar på de självklart :) Troligtvis blir de Bettingbloggen som tas upp, med öppna kort ;) |
Citat:
Har sett flera nätter då han torskat över 40u på sin tennis, är inte medlem eller vad man nu ska vara för att skriva. Läser dock kommentarer & Holms får så mycket skit av alla som har någorlunda koll på betting i allmänhet & så tar det 1min innan kommentaren är borta. Professionellt! menmen, har ni inte snackat om någon statistik? känns ju totalt ointressant att ens överväga att rygga någon när man inte har minsta koll på någonting, ROI, tp, average stake, prestationen på de olika sporterna osv.. Om inte annat, kan inte du själv föra statistik på dina spel i din rok blogg? eller är all form av stats förbjudet? :rolleyes: sorry olof för offtopic! estudiantes & instituto satt ju förövrigt som en smäck:) |
Hur menar du "inte hittat intresse"? Du glor ju på sport, bettar på sport och verkade åtminstone förut vara vinnande.
Mm, men det är en konst att rygga också. Du anar inte hur mycket statistik jag bokför för att kunna rygga rätt. Det blir nog värt jobbet i framtiden. Lycka till framöver, kikar in på din bettingblogg nån gång och kollar hur det går. Citat:
japp, klockren dag idag med 4win och en "push genom utgröning" :moneybag: |
Bobbobula:
Jo, jag har sett detta också, såg bland annat nån som förde statistik på han i början av januari 2010 då gick han back drygt 75 units på bara 3-4 dagar... men verkar sätta allting just nu! Inget jag heller ryggar dock. Självklart, men länka var förbjudet, men nu är de ett minne blott :) Blir troligtvis Bettingbloggen för de intresserade sen. Kan spamma de nånstans sen när jag börjar med den :) Olof: Jo, jag tappa sugen, allt är inte riktigt som de ska i livet.. haft de jävligt tungt senaste tiden med allt, och sen när de börja gå tungt i bettingen också så kändes de bara fyfan... men gött att Kaiser vann ikväll iaf :) |
OK, efter det där sidospåret återgår vi till dagbok igen,
dagens hittills kommer från dels doko (Engelsk fotboll i League2: Darlington+0.75) och dels basketkällan som rekade följande i dagens Eurocup: Basket Hapoel-1.5 Basket Valencia-10.5 var dock inte hemma så jag missade linorna med nån timme. Fick lira Basket Hapoel-2.5 Basket Valencia-11 istället så drog ner insatsen på Hapoel. |
Basket Hapoel-2.5
Basket Valencia-11 Dom testar vi. thx |
Ryggat
|
Tja Olof!
tänkte bara berätta för dig att min bettingblogg är igång nu! Pumadessan91.bettingbloggen.com Hinner inte lägga ut några spel här så du får kika, om du vill rygga! =) |
PumaSwede: ok kollar in den sen, ryggar inte på ett tag no offense;)
OS-spel på skridskor 10000 meter, män Contin H2H Fabris 100 kr 1,42 Bwin De Jong H2H Bökkö 100 kr 1,45 Unibet Christiansen H2H Haugli 100 kr 1,65 Unibet Hoon H2H Kieft 100 kr 1,57 Unibet det första namnet är den åkare jag spelat på, dvs "Contin vinner i H2H mot Fabris" tagna ur en parlay av wimderon som jag delade upp, gillar inte högoddsare lirar inte med nå stora summor då jag minns uråkningarna i förrförra OS ;) [ame="http://www.youtube.com/watch?v=lfQMJtilOGg"]YouTube- Speed Skating 1,000 Meters - Steven Bradbury 2002 Olympics[/ame] |
De jong tar pallen 1,25!
bra att lägga till, de kan han ta stryk av Bökko och knipa brons om han har en dålig dag. Går inte att komba med Contin de påverkar varandra ååååh vad synd. |
Citat:
Tycker redan det är extremt låga odds på dessa, men förståeligt då de utgjorde en parlay. Bra av bookien att meddela dig direkt iaf så att de inte voidar spelet i efterhand som vissa skulle gjort! |
Ursäkta, en fråga offtopic: Vet du vad det är för siffror före units insatserna.
http://forum.sbrforum.com/soccer-han...hread-p27.html English League One 1. Leeds -1 (5dimes) -128 1 unit 2. Colchester (5dimes) -127 2 units English League Two 1. Rochdale/Bradford Over 2.5 (5dimes) -141 1 unit 2. Rochdale -1 (5dimes) -114 3 units Parlay (5dimes) 1. Rochdale -178 2. Norwich -229 3. Leeds -198 4. Manchester United -499 2 units to win 6.11 units |
Det är oddset som anges före units (amerikanskt sätt att skriva odds).
|
Okej, tack. Misstänkte att det var något sånt.
|
Amerikanska odds.
Jag brukar använda denna om jag är osäker och man brukar vilja jämföra oddsen på reken och vad jag själv kan få. http://www.sbrforum.com/Betting+Tool...Converter.aspx |
Tack Rob för converter'n
|
Olof:
Haha, jag förstår dig. Men ärligt talat så The black eyed peas låt dunkar i huvudet, "I gotta feeling" ! För de känns ruskigt bra dessa spel ;) |
Bra svarat på frågan om amerikanska odds och även nyttig länk men posta gärna sånt här i forumavdelningen Tänkarhörnan framöver, har blivit lite rörigt här i dagboken nu.
|
Okej, sorry
|
Första satt som ett smäck Olof ;)
|
Wimderon har två nya.
|
Citat:
Citat:
/baltisk stream av Barca-matchen |
Citat:
|
Yes har rssgrejor :)
Valencia ser inte alls bra ut i basketen dessvärre |
Valencia fick bara lika och förlängning (som de sen vann med 3p) och gjorde därmed en riktigt kass insats tyvärr. 1-1 på eurobasketen och back tyvärr. Valencia var mitt största spel för dagen :/
Hade Norge H2H mot Sverige (iceeman) som satt, Bordeaux DNB som satt och Hereford (shawshank) som var en ren idiotrygg. Motiveringen var ytterst dålig och ändå ryggade jag, skäms på mig. -34 kr minus idag so far men massa skridskor och lite tennis levande, men nu har jag ont i huvudet och slaggar. Får se imorrn hur det gick. |
Insåg att SVTs sändning inte var live utan sammandrag... dessa spel var ju redan avgjorda :P
Citat:
La faktiskt 100 kr till på Jong mot Böcklingen dock, när wimderon la den igen till bättre odds. Första gången var ju egentligen parlay, sen la han en singel också. gnatt |
Insomnia is the shit, kunde inte låta bli att följa mina tennisparlays in i mål också.
Schwank x Verdasco x Monaco 1.59 150kr och Schwank x Nieminen x Giraldo 2.04 150kr tripplarna var utbrutna delar av wimderons parlay, en 8ling till 4.11 i odds, som nu bara har kvar Gonzalez F. 1.18 för att sitta.:hattenav: men jag bröt upp alltså upp 8lingen till två tripplar istället, tog bort de allra lägsta oddsen http://wimderon.blogabet.com/962503/8-fold-combo Däremot hade jag en H2H-skridskodubbel: 100kr på Hoon och käre herr Kramer @ 1.63 som diskades, ännu ett bevis på att en oddsbooster till 1.10 aldrig är SÄKER. |
Basketlir från you-know-who
Basket Efes Pilsen-2.5 250 kr 1,90 Unibet Basket Prokom+5.5 300 kr 1,90 Bet365 Fick samma linor denna gång, bookieförslag ser ni ovan Jag lovar att båda linorna snart droppar 0.5p då de är nästan ensamma om att ligga kvar. |
Citat:
|
Ryggat, men med något sämre odds.
|
Citat:
|
Jag köpte 0.5 hos bet365, fick lite sämre odds dock
|
kanon gött med basketen olof! tack!:)
1-0 brugge med 30min kvar, safebet till 6,50 på bet365? edit:7,50 taget! |
nu hände något sjukt, skulle precis acceptera 7,50, så slog den över till 21 gånger pengarna utan att det blivit mål. spelet gick igenom & jag grönar detta bet med 0,2u :lol:
|
Thx O för basketen!
|