![]() |
Citat:
Nästan alla spel levande dock :) Iceeman har ett nytt OS-spel ur fonden Värde som jag körde hårt på.. 300kr: Citat:
|
Citat:
Jàg kan bara hitta den på 7.5 km inte 10? bett 365 kanske inte har den! |
Det är möjligt, Iceeman skrev om detta, många bolag kör olika H2H-spel.
från pavel70 som sumpade Arsenal Sarandi igår... Fotboll Lanus+0.5 150 kr 1,78 Pinnacle hans specialitet är Argentina så vi kör på. spelstopp 21 |
Har ett projekt vid sidan av som liknar ditt, och letar just nu efter nya förmågor att lägga till i mitt RSS-program så att det tjuter lite oftare ;)
Vad tror du om holländsk fotboll från starpicks på blogabet? |
Tja, jag har försökt rygga honom, har 0-4 hittills så man kan väl säga att jag är lite besviken över seg inledning. ;) Men då har jag ju missat ett par vinstspel också, otur. Det som gör honom lite osäker är ju att han inte har så värst mycket historik tillgänglig, 250 picks eller nåt var det om jag minns rätt.
PM:a mig om du vill utbyta lite tips =) Passar på att be om ursäkt för dagens postade spel här i tråden, det ser inte vackert ut. Kanske går silent ett tag för allas bästa. |
Citat:
Jag funderar om man ska köra Björgen vinst 3.75? Vet du något om det? :) Jag menar han verkar väldigt säker på sin sak. |
Jag fick med hans backhoppning hos Nordicbet, frågan är om man ska vara glad för det =)
Skippade de två andra H2H ur chansfonden. Hade nog inte skapat egna lir utifrån hans, då blir man bara arg när originalspelet sitter sen ;) |
Citat:
http://www.vancouver2010.com/olympic...m070102Lh.html Men sitter orginalspelet är chansen väldigt stor att henne som vinnare sitter :) |
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Ser nu att spelen jag postade i tråden faktiskt var bra... det var mina ryggningar utöver dessa som gjort dagen kass... :S |
Bra ryggat! :claps:
|
Tack men jag ryggade även en del som jag inte skrivit i tråden, ligger faktiskt back idag :P
Blev iaf lättad att jag inte lurat i er dåliga speltips. |
Citat:
För nu hittade jag den på NB för 1.63 så kör på det. Vet inte om den var där innan och jag missade den eller den dök upp nu. |
Yes du menar Björgren H2H? Mm, men den är ju först imorrn, seg väntan... :)
Men om Iceeman vågar gå in med 4k vågade jag sätta 300. GOGOGO! Fick du bara 1.63 på NB där vi fick 1.85 på Bwin? Fan tveksamt om det är spelvärt längre då, eller? |
Citat:
|
Ursäkta, på måndag var spelet till och med. Ännu segare väntan. :)
Nja, som Iceeman förklarade nånstans bland sina kommentarer, hans insats är inte i förhållande till vinstchansen utan till hur stort överoddset är. Han tyckte att 1.85 var ett alldeles för bra odds och han gick in hårt med stor insats pga det. 1.63 kanske är ett mer lagom odds och då har du kanske bara gjort ett "okej" spel. (Om man ser det positivt: ifall 1.63 är ett rättvisande odds har du ju 61,3% vinstchans!) |
Nytt lir från pavel70
Han kör O2.5 för 2.15 i odds, jag kör O2 för 1.71 istället... fegt is the shit, hoppas jag. Fotboll Huracan-Godoy Cruz O2 150 kr 1,71 188bet spelstopp 23 ca. |
winther kör AHL inatt igen.
Jag uppmanar er att läsa en fantastiskt fint skriven rek! http://www.bettingforce.se/phpbb3//v...hp?f=114&t=436 Spelet blir Hockey Hershey O5.5 200 kr 1,80 Expekt Och även om winther inte spelar det själv tar jag även seger för Hershey som ett lir, urklippt ur reken: Citat:
|
Bra grävt! ryggar med 2u på båda AHL-liren!
|
Ryggar winther's Ahl-spel, dem har han varit bra på
|
Citat:
Jag har personligen 12 av 18 på hans lir sista 6-7 veckorna eller så :) |
doko har också ett lir i samma match som pavel70 körde överspelet.
Fotboll Huracan-0.25 150 kr 1,80 StanJames spelstopp 23 |
Lanus matchen ser inte så rolig ut :sad:
|
Pavel70 är inte så het för tillfället
|
Nu håller vi tummarna för Huracan och Ahl-spelet...
|
Citat:
Citat:
http://pavel70.blogabet.com/index.ph...n=29&sport=SOC |
Jo, han hade ett fint facit. Det är bara synd att man har torskat de två gånger man har ryggat honom, nya tag.
|
Citat:
Mållöst i minut 37, denna ser inte heller ljus ut. Nu går jag och lägger mig, inte varit nån bra dag... hoppas bara AHL håller, annars svider det rejält. |
H2H: Medvedtseva – Björgen
Spelstopp: 15/2 – 22:00 Odds: 2.00 @ Nordicbet Hittar fan inte den. Har du ryggat den? |
OK nu tar jag en paus.
Torskar man 1400 på en natt vet man tydligen inte riktigt vad man håller på med. Kommer inte lägga ut några spel tills jag blivit vinnande igen... dagboken är nu tillbaka på där jag började, ca 17 700 kr. Kan bättre än så här... |
Klart du kan bättre!!
Jag e också inne i en minus streak!! så e det ibland,det vänder efter regn kommer sol! Behålla fokus och tro på sina ideer så brukar det komma tillbaka flytet!! Håll huvet högt Olof86!! |
Tack ska du ha, vänligt. :)
Jo men det jag var missnöjd med var att jag tappade disciplin, ryggade lite här och där istället för att följa de regler jag satt upp. Om jag följer mitt system så ryggar jag bara spel från rekare/spelmönster med ROI 115+ så det bör inte kunna gå så här fel. Impulser är spelbolagens bästa vän! Nu ska jag bara följa min plan strikt och förhoppningsvis ger det resultat! Hoppas du tar dig ur din minussvit du med. Såklart det kommer bättre dagar... :smoke: |
Olof86 jäkligt kul läsning detta ! det tar vi oss en köpp på !:)
|
Impulser e min värsta fiende också....Börjar rygga hej vilt folk jag inte kollat upp! Farligt!!
Diciplin är ordet helt klart, Snart e vi på banan igen Olof86 :) Kaffedags.... |
Hur ser de ut inatt Olof, hittat några heta spel ?
|
Du menar att du vill spela tvärtom? ;)
Ryggat doko, han har massa spel, får se hur det går... kommer köra på som förut men ni vet vid det här laget vilka jag ryggar, bara att kolla deras bloggar. Offtopic men vad är din avatarbild ifrån... känner igen den tycker jag? |
Bara jag som inte kommer in på blogabet öht? "Account suspended" står det.
Inte för att jag har något konto där. Någon som lyckas komma in där? |
Samma här, den verkar nere och Account suspended syftar nog på att Blogabets konto hos hostingbolaget är avstängt. Inte bra alls..
|
Citat:
|
får hoppas att det löst sif till imorgon, annars blir det en riktigt tafatt måndag! :/
|
Är det doko på blogabet?
|