![]() |
Ogiltigt spel-ID: 1163498 Äntligen drar hockeyn igång igen och förhoppningsvis fortsätter den att bringa in :moneybag: |
:
Ogiltigt spel-ID: 1165187 Helgens första lir! Villa känns på gång och kunde lika gärna fått med sig 3 poäng senast mot Newcastle. Nyförvärven har fått komma in i gänget under uppehållet och en offensiv elva är att vänta! Tror det kan komma att bli chansrikt och fartfyllt åt båda hållen imorgon! Två ordinarie backar i swansea saknas, nämligen Taylor och Chico Flores. |
Ogiltigt spel-ID: 1166925 Gillar att spela på kryss i PL och här har vi en typisk kryssmatch enligt mig! Ogiltigt spel-ID: 1166935 |
Ogiltigt spel-ID: 1168489 Modo brukar ha lätt för Timrå och jag tror inte man får några större problem nu i hemmapremiären! |
Ogiltigt spel-ID: 1172876 Everton som har startat riktigt bra förlorade överraskande över wba förra omgången. Tror att Newcastle, trots en del skador, kommer kunna skaka Everton ikväll då jag inte tycker att skillnaden är lika stora som oddset visar! |
Ogiltigt spel-ID: 1172992 Årets elitserie känns fruktansvärt jämn och jag tror, liksom förra säsongen, att man kan komma att hitta en del spelvärda underdogs! Rögle kommer inte vara ett strykgäng och jag tror att man kan skaka Linköping ikväll! |
En bra kväll där 2 av 3 satt! Ber om ursäkt till dem som ryggar, glömde ju nämligen att lägga upp Almtuna spelet vilket jag märkte nu när jag skulle rätta. Skulle glömt Rögle istället :)
Kommer dyka upp spel till morgondagens CL och hockey senare! Vad tror ni om morgondagens CL? Släng gärna upp lite tankar så kan man diskutera och tillsammans hitta fina lir! |
Morgondagens lir jag kört på är följande;
Lille v BATE Borisov @ 1.40 Partizan Belgrad v Neftchi @ 1.57 PSG v Dynamo Kiev @ 1.66 Bayern München v Valencia @ 1.44 FYRLING @ 5.29 BET365 Får vi se vad detta ger.. Vad tror du? mvh |
Ogiltigt spel-ID: 1174163 Real har haft en tung start på säsongen och har redan ett stort glapp till Barcelona. City har haft en rätt bra start med 2 segrar och 2 oavgjorda. Man lär komma till Madrid med målsättningen att knipa åtminstone 1 poäng men jag tror att man kan greja 3 pinnar. Man har ett kanonlag och en coachen som klarar av dessa situationer. Jag tror känslan i Madrid laget inte är den bästa för tillfället och man känner nog en del press på sig inför det här mötet! Även X2 är även de ett bra spel, själv chansar jag dock på rak tvåa! |
Kommer också spela psg, har bara inte bestämt vad det blir för slags spel. Även Bayern känns bra. Stor erfarenhet från såna här matcher och möter ett skadedrabbat Valencia!
|
Ogiltigt spel-ID: 1174620 Psg har sett bättre och bättre ut för varje match som gått. Paris lag börjar ta form nu när lavezzi och Silva är tillbaka. Med alla dessa spelare på plan är man ett världslag och jag tror man visar de ikväll. |
Ogiltigt spel-ID: 1174298 Örebros vassa offensiv ska kunna hänga några baljor idag. Asplöven får tillbaka viktige Conny, så inte kommer dom lämna arena polarica nollade. 2-5 till Örebro? Känns bra! |
Ogiltigt spel-ID: 1174768 Fick äntligen detta spel matchat! Klart spelvärt odds på Zlatan som målskytt! |
Ogiltigt spel-ID: 1175149 |
Ännu en bra kväll och bettingkänslan är bra hittills den här säsongen. Förhoppningsvis fortsätter det så här. Imorgon kommer det upp lir för morgondagens CL bland annat!
|
Hur spelar man kombispel på betfair via mobil, någon?
|
Ogiltigt spel-ID: 1177375 |
Förlust på enda spelet, men kan trots det höja insatserna efter att en go femling satt ikväll!
Imorgon dyker nya spel upp, förhoppningsvis med motiveringar! |
Ogiltigt spel-ID: 1179210 Saik saknar några viktiga forwards men med den bredd man har ska man ändå kunna utmana HV ikväll. Jag tror på en jämn tight match och då är oddset fint! |
Som Skellefteå aik supporter så hoppas jag du har rätt, men med tanke på alla som saknas, Ericsson, Bellemare, Granberg, Klingberg, Vesce som kommer först 25/10, Petterström (hjärnskakning) Lindström (avstängd) Forssell? samt Andersson som varit sjuk i veckan?
Troligtvis Svensson i mål, samt elitseriedebut för Lucas Wallmark, de lär bli ett väldigt ungt lag. |
Jo, fick lite felaktig info. Blev fler forwards än vad jag förväntademig som saknades. Menmen, så blir det ibland.
Ogiltigt spel-ID: 1181297 Här kommer ett lir till helgen som jag tror kommer sänkas en del! Southampton har släppt in överlägset flest mål hittills i år samtidigt som man gjort 5 själv på 4 matcher. Försvaret såg riktigt darrigt ut senast mot Arsenal där man åkte på en 6-1 torsk! Både saints och villa spelar en offensiv fotboll och 1.92 tycker jag är ett mycket fint odds på överspelet här! |
Ogiltigt spel-ID: 1181679 Båda dessa lag fick en kanonstart på säsongen och har spelat bra fotboll! Swansea är starka hemma och kommer nog starta med Nyförvärvet Hernandez, som kommer bli mycket viktigt för swansea i år! Tror på en jämn match och till det oddset är det bara att lira enligt mig! Ogiltigt spel-ID: 1181784 Tror att de är dags för ssk:s första seger för säsongen ikväll. Man har spelat helt okej på slutet och det är bara poängen som saknas. Vik har gjort det bra och är med i toppen, men de efter en lugn start på spelschemat. Ogiltigt spel-ID: 1181869 Milan går verkligen inte bra just nu och känslan kan inte vara positiv efter 0-0 matchen mot anderlecht i veckan. Tycker att udinese borde vara knappa favoriter här så över 2 på dnb känns bra! |
Ssk satt fint igår. Finns fler spel till idag i sheetet. Lägger inte upp pga att jag kör via telefonen.
|
Fler spel i sheetet nu.
|
Ogiltigt spel-ID: 1189737 Det jag sett av lille har inte imponerat på mig, Lyon tror jag kommer skaka lille ikväll! |
Mycket dålig form som ska vändas på ikväll! Ssk är lirat och några lir i elitserien väntas på att bli matchade på betfair! Hur lirar ni i hockeyn/fotbollen ikväll folks? Dortmund enkel seger? Kommer Chelsea köra för fullt eller kan en skrällpeng på wolves smaka?
|
Dagboken kommer vara vilande framöver då ja inte har motivationen för tillfället! Kommer dock fortsätta betta på samma nivå så spelen hittar ni i sheetet!
|
Go kväll gott folk!
Jag har sakta men säkert hittat tillbaka till bettingen efter lång tid med risig motivation och brist på tid. Jag har spelat en hel del sedan ishockeyn och fotbollen drog igång, men mest på skoj och jag känner att jag slängt iväg på tok för många onödiga spel. För att hålla motivationen och diciplinen på plats så tänker jag nu göra ett litet projekt med 2000kr, där jag kommer lägga 100 kr på det jag anser är dagens bästa spel! Max två spel om dan och om inget spel för dagen känns tillräckligt spelvärt så avstår jag! Kom gärna med idéer, tankar och ert eget "dagens bästa spel". Nu kör vi! |
2013-11-05 21:45 Champions League Plzen vs B Munich ÖVER Ö 3.25 FT 100 1.925 Levande
Första spelet är då lagt! Bayern saknar Robben, Martinez och Boateng till kvällens match, men med den truppen Guardiola har till förfogande så blir det en kanonelva hur som! Man kommer till denna match med 8 raka CL matcher utan förlust och 36 raka ligamatcher utan förlust, imponerande! Vid vinst ikväll så är man i princip klar för avancemang så laget kommer väl motiverade till denna drabbning! I Plzen saknas ytterbacken Limbersky, vilket kan göra att Hubnik startar där ute istället. Långsam som han är kan han få en väldigt tuff kväll! Formen är god med en 6-1 vinst i senaste ligamatchen. Tränarens ord: We would like to change virtually everything about our performance in Munich, but the question is whether or not we have the quality to do it. Just remember the score Bayern recorded last season against Barcelona. We are going to try to do as much as possible to make it harder for them. We might change our tactical lineup, and make it a bit more of an attacking formation as we are going to play at home and be more active on the ball, but of course the question is whether it will be enough. Härliga ord för överspelet då Plzen verkar vilja försöka gå offensivt och spela för en seger. Tror på en öppen, rolig och målrik match. Hoppas på en bra start på projektet! |
Ogiltigt spel-ID: 1800638 Blir en dubbel också som känns intressant! Stabila Psg tar emot ett Anderlecht som ligger sist på 0 poäng och som i princip är utkörda ur CL. Psg har 3 av 3 segrar med 12 gjorda och ett insläppt mål Anderlecht har 0 av 3 segrar med 0 gjorda och 10 insläppta. Det är klasskillnad här och det tror jag vi får se ikväll. Får Psg ett tidigt mål blir det nog proppen ur då jag vet hur svårt det är att vara fullt motiverad i det läget ur anderlechtsynpunkt! Madrids försvar sviktar och jag tror att dom får en tuff kväll i Italien, där man nog är nöjda med ett kryss. Juventus känns starka och jag ser inte att dom förlorar ikväll. Oddset 3.02 känns bra här! |
Ogiltigt spel-ID: 1802117 Risig start på projektet men nya tag ikväll! Hinner ingen motivering. Kortfattat så har schalke skadebekymmer, 3-0 till Chelsea senast dom möttes och Chelsea säkrar avancemang vid seger! |
Chelsea gjorde vad de skulle igår. Nu gräver jag efter dagens bästa spel! Vad lirar ni?
|
Hjälp! Var hittar man trupperna till karjala cup!? Ska väl inte vara så svårt men jag duger tydligen inte till att hitta dem.. Hittat Sveriges och Tjeckiens dock.
|
Stats.swehockey.se :)
|
Ogiltigt spel-ID: 1803595 Sorry för att detta kom upp så sent, hittade spelet på bet365s livesida vid matchstart. |
Funderar på överspel i den andra karjala cup matchen mellan Sverige och Tjeckien också. Sverige har med många offensiva spelare i kanonform som ska bli väldigt intressanta att följa och oddset lockar. Återkommer!
|
Ogiltigt spel-ID: 1803750 Överspelet i Finlands match satt där det skulle! Hoppas på något liknande här! |
3-0 Sverige efter första perioden.
Sverige överlägsna och är mer motiverade ikväll. |
Även den satt fint med ställning 5-0 efter två perioder!
Då var projektet på plus också, skönt:moneybag: |
Funderar på mötet mellan Heerenveen och RKC ikväll. Herenveens tränare Marco van basten verkar vara avstängd och får se matchen från läktaren. RKC har ställ till det förr för topplagen där man spelade 0-0 mot Ajax för två veckor sedan och hade 1-1 mot PSV innan dem avgjorde i slutminuterna. Heerenveen har tre raka torsk!
Fjolårets match med Heerenveen som hemmalag slutade 0-2 till RKC. X2 känns som ett möjligt spel. Funderar vidare och återkommer. Vad anser ni vara dagens bästa spel? |