Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   NANI (Handboll & Tennis) (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/8492-nani-handboll-tennis/)

Gervais 2011-09-14 13:16

Citat:

Ursprungligen postat av Nani (Inlägg 140568)
Tja gott folk... skulle gärna vilja veta vad ni tycker så här långt om mina handbollspel ?? interessant ?? dåligt ?? för lite ?? för mycket ?? bra info ?? dålig info ??

ja både negativt och positivt... ju jag vet det har precis börjat.. men så här långt vill jag veta vad ni tycker så man kan förbättras och tänka på det negativa samt det positiva ??

Mvh Nani

Keep on going. Idag drar ju ven Allsvenskan igång på riktigt så där ska det väl finnas något gott? Funderar själv lite på Rimbo och IVH, men har inte bestämt mig ännu.

Sprite 2011-09-14 14:52

Just i början på säsongen kan jag tycka att det är väldigt nyttigt att veta vilka tongivande spelare som kommit in och vilka som lämnat klubbarna samt om lagen har spelat några småturneringar inför säsongsstarten.

Annars tycker jag dina rekar är riktigt bra och välinformerande för oss som inte har i närheten på lika stor bredd i vilka serier man har någorlunda koll på lagen :smoke:

Nani 2011-09-14 15:19

tack killar...

BC: just träningsturneringar är inget jag tittar på då ingen av lagen går för fullt och man kan nästan bara bli lurad av dom matcherna, men självklart spelar ett lag riktigt dåligt på försäsongen och verkar inte på g så uppmärksammas det givetvis..

ang spelare så ska jag tänka på det.. har medvetet inte skrivit upp varje namn som kommit in och lämnat men försökt att få med dom viktiga..

Gervais: Allsvenskan är just den serien som jag har minst koll på faktiskt och jag blir förvånad om det kommer mer än 2-3 spel per säsong där..

Mvh

avva98 2011-09-14 17:39

Citat:

Ursprungligen postat av Nani (Inlägg 140568)
Tja gott folk... skulle gärna vilja veta vad ni tycker så här långt om mina handbollspel ?? interessant ?? dåligt ?? för lite ?? för mycket ?? bra info ?? dålig info ??

ja både negativt och positivt... ju jag vet det har precis börjat.. men så här långt vill jag veta vad ni tycker så man kan förbättras och tänka på det negativa samt det positiva ??

Mvh Nani

Jag måste tyvärr säga att jag inte läser rekarna. Har fortfarande januari månad kvar i minnet. Jag litar istället på ditt omdöme!

Nani 2011-09-14 17:49

Citat:

Ursprungligen postat av avva98 (Inlägg 140701)
Jag måste tyvärr säga att jag inte läser rekarna. Har fortfarande januari månad kvar i minnet. Jag litar istället på ditt omdöme!

Hehehe :) :cheers: det har jag också avva :thumbup: tack för förtroendet

MrGerrard 2011-09-14 17:50

Ledsen om jag kluddrar ner din tråd men har du Nani eller någon annan för den delen koll på någon bra app för livescore handboll. Angående dina tips/rekar, möcke bra!

Nani 2011-09-14 18:01

Inga problem... dessutom har du ett nickname som gör mig varm i hjärtat :) :)

app.. hmm nää det har jag inte tyvärr.. men jag brukar gå in på heh.nu och online där får jag all livescore från elitserien..

Resten blir flashscore och diverse bettingsidor på liven.

Nani 2011-09-14 18:16

Randers 14-11 i HT

MrGerrard 2011-09-14 18:33

Citat:

Ursprungligen postat av Nani (Inlägg 140714)
Inga problem... dessutom har du ett nickname som gör mig varm i hjärtat :) :)

app.. hmm nää det har jag inte tyvärr.. men jag brukar gå in på heh.nu och online där får jag all livescore från elitserien..

Resten blir flashscore och diverse bettingsidor på liven.

haha du låter som en riktigt vettig person :thumbup:

Tack för tipsen and keep the cash flowing ( in)

Nani 2011-09-14 22:13

2011-09-15 Kroppskultur - Skuru (Handboll)
 
https://www.sharps.se/forums/includes...16034753-3.jpg
Datum: 2011-09-15
Tid: 19:00
Sport: Handboll
Land: Sverige
Liga: Handboll
Match: Kroppskultur - Skuru
Period: ft

Spel: Skuru
Insats: 6.00
Odds: 1.500
Bolag: bet365

Motivering:
Kroppskultur blir inte att räkna med i år.. Man har tappat sin bästa spelare och den spelaren som gjorde kropps farliga ibland och det är Jenny Alm som har gått till Sävehof..

SKuru vann förra året med 15 mål på bortaplan med 22-37 och då var Jenny med..

Skuru har även tappat dom en viktig spelare i Natalie Hagman som har gått till Lugi men här vinner Skuru även utan henne för dom är helt enkelt mycket bättre än vad Kropps är..

Bluetramp 2011-09-15 01:39

Citat:

Ursprungligen postat av Gervais (Inlägg 140579)
Keep on going. Idag drar ju ven Allsvenskan igång på riktigt så där ska det väl finnas något gott? Funderar själv lite på Rimbo och IVH, men har inte bestämt mig ännu.

Hoppas du klev in till fina odds...

Bluetramp 2011-09-15 14:30

Citat:

Ursprungligen postat av Nani (Inlägg 140790)
https://www.sharps.se/forums/includes...16034753-3.jpg
Datum: 2011-09-15
Tid: 19:00
Sport: Handboll
Land: Sverige
Liga: Handboll
Match: Kroppskultur - Skuru
Period: ft

Spel: Skuru
Insats: 6.00
Odds: 1.500
Bolag: bet365

Motivering:
Kroppskultur blir inte att räkna med i år.. Man har tappat sin bästa spelare och den spelaren som gjorde kropps farliga ibland och det är Jenny Alm som har gått till Sävehof..

SKuru vann förra året med 15 mål på bortaplan med 22-37 och då var Jenny med..

Skuru har även tappat dom en viktig spelare i Natalie Hagman som har gått till Lugi men här vinner Skuru även utan henne för dom är helt enkelt mycket bättre än vad Kropps är..

Klart spelvärde i denna match är under 52.5 mål. Finns till 1.97 på Pinnen.

Kropps har som Nani nämnt tappat storskytten Jenny Alm, samt fyra spelare till i startsexan. Man har fått in två ungerskor, en danska och en bra skytt i Maria Petersson från norska ligan. Tränaren Björn Blomqvist har nästan uteslutande tränat defence och den har sett bra ut i flera träningsmatcher, medan den egna målfabrikation var tunn. Kropps når nog max 22-23 mål i sådan här match.

Skuru känns inte lika vassa framåt denna säsong, men har förstärkt målvaktsidan med Therese Brorsson, en klassmålvakt.

Underspelet känns bra.

Gervais 2011-09-15 16:42

Citat:

Ursprungligen postat av Bluetramp (Inlägg 140893)
Klart spelvärde i denna match är under 52.5 mål. Finns till 1.97 på Pinnen.

Kropps har som Nani nämnt tappat storskytten Jenny Alm, samt fyra spelare till i startsexan. Man har fått in två ungerskor, en danska och en bra skytt i Maria Petersson från norska ligan. Tränaren Björn Blomqvist har nästan uteslutande tränat defence och den har sett bra ut i flera träningsmatcher, medan den egna målfabrikation var tunn. Kropps når nog max 22-23 mål i sådan här match.

Skuru känns inte lika vassa framåt denna säsong, men har förstärkt målvaktsidan med Therese Brorsson, en klassmålvakt.

Underspelet känns bra.

Såg Skuru mot ett apojks-lag för några veckor sedan. Nu la jag inte ner så mycket energi på damerna då jag var där av andra skäl, men det som slog mig och de som jag var där med var hur krampaktigt anfallsspel damerna hade. Kändes som de bara ville ha ut bollen till h6 men sedan kom på att Hagman inte va kvar. Medveten om att de möjligtvis inte körde helt ordinarie, tyckte ändå det var för dåligt. Nej, med på underspel.

Nani 2011-09-15 19:36

16-27 slut

Nani 2011-09-15 19:51

2011-09-16 Montpellier - Istres (Handboll)
 
https://www.sharps.se/forums/includes...16112623-2.jpg
Datum: 2011-09-16
Tid: 19:00
Sport: Handboll
Land: Frankrike
Liga: Handboll
Match: Montpellier - Istres
Period: ft

Spel: Montpellier -11
Insats: 5.00
Odds: 1.970
Bolag: Pinnaclesports

Motivering:
Behövs inte så mycket här egentligen... Montellier har börjat året precis som vanligt och det är genom att köra över mittenlagen... man har spelat en match och det borta mot Toulouse och där vann man med 37-28 medans isters förlorade hemma mot Dunkerque med 18-29 !!!

Här vinner Montpellier pga att man är 10 ggr bättre än detta Istres och man kommer vinna med 12-17 bollar..



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved