![]() |
Citat:
Luleå-modo under 5: 1,885 HV-Växjö över 5: 1,926 edit: spelar luleå-modo under 5 till 1,885 iaf. Håller dock ner insatsen till 1,5 u istället för 2-2,5!
Väntar med att spela sides, då oddsen lär höjas! |
|
Modo ställer en "praktikant" i målet idag då både Tellqvist och Forsberg saknas.
|
Stabilt resultat idag! :hattenav:
|
tack för de fina spelen, det lönar sig att hänga i din dagbok har jag märkt :D
|
Oj vad skönt med elitserien igen!
European trophy stal 11,5 units av mig under förra veckan. Idag gick jag 6-1-1 och plussade 9,68 units. Så har nästan ätit upp hela minuset.
Statistiken för elitserien ser oförskämt bra ut: Stats: 114 - 90 - 16 ROI: 130.27% Vinst%: 55.88% M odds: 2.47 Netto: 107.34 Och ibland undrar jag varför jag inte låter de övriga ligorna vara :whoco5: Ser fram emot nästa omgång, som spelas på onsdag :) |
livebet på finland:
låta övriga ligor vara som sagt.. |
sjönk till 1,83 nästan direkt.. Spelbar till 1,80 kommer säkert komma fler spel så fort pinnacle släpper fler odds. bara denna match uppe än Edit: 1,78 nu.. vänta tills dom byter lina till 4,5. Spelbar till 2,10
sjönk till 2,16 när jag spelat. Spelbar till 2,10+ |
Segt att oddsen dyker sekunder efter att du lagt spelen.
Svårt att rygga ordentligt :sad: |
Citat:
Dom sjunker nämligen när jag klickar bekräfta hos pinnacle. De spelen jag lägger på sides brukar dock inte sjunka lika mkt. men över/under spelen hos just pinnacle är i stort sett omöjliga att rygga Modo-brynäs dyker nog upp när som helst. Där har jag tänkt spela över. gärna 4,5. spelbar från 1,75 hamnar linan på 5 vill jag ha iaf 2,15. men överspelen brukar inte sjunka lika mkt. Växjö-LHC tänker jag spela under på också, den borde komma upp snart den med. Allt över 1,80 på u5 är spelbart. |
spelbar till 1,95+ finns även raka till 2,65 hos bwin. |
1:a pk är det efter straffar då eller?
|
Citat:
finns 2,00 på inkl OT hos bwin och 2,65 på Växjö vinst efter full tid! båda är lika spelbara imo! |
Citat:
|
Citat:
Tar därför den hos expekt till 1,75 :)
Tog även denna just hos pinnacle. dock sjönk den direkt till 2,09..
|
Citat:
|
Segt att det ar sa daliga odds pa o/u spelen i elitserien.. Lira o5.5 i modo och u4.5 i lhc iaf.. Hoppas dom sitter :)
|
Citat:
Jag hade inte spelat under 4,5 till lägre än 2,10 iaf. I skrivande stund finns över 4,5 till 2,03, vilket jag faktiskt tycker är spelbart. Citat:
Jag kommer lägga upp fler spel under dagen! |
Prövar denna igen. Luleå har som ni vet spelat väldigt mycket oavgjort på sistonde. Denna match bör bli både jämn och målsnål. 1-1 eller 2-2 känns som troliga resultat. |
Bolagen ligger ganska rätt ute idag tyvärr.
Är sugen på Modo till 1,80 ML, men hade gärna sett typ 1,90 med tanke på att de saknar båda målvakterna. Hv hade jag gärna tagit om jag fick 2,30+ AIK hade jag velat ha 2,00+ på Blir mest troligt inga fler spel idag! |
2-3-1 och mini-minus (-0,14u)
Är besviken på mig själv för att jag skippade överspelen i Skellefteå-HV och Timrå-Djurgården. Blev lite girig och ville vänta upp oddsen, som rörde sig åt fel håll. Blickar vidare mot fredagens omgång, där jag tror det kan finnas några fina odds :) |
vad tycker du om HV-Frölunda U 4,5 till 2.15 jämfört med U5 spelet? U5 har sjunkit till 1.79 nu och det känns rätt kallt.
|
Citat:
Såhär sätter jag mina värderingar på denna match: u4,5 till 2,25+ u5 till 1,90+ u5,5 till 1,65+ |
Gillar inte mitt underspel på Timrå - FBK längre:
Köper därför ut mig till 2,12
och spelar istället över 4,5 till 1,75
|
bokar Djurgården hos betfair till 2,26.
Får jag det matchat är det detsamma som att spela oavgjort+Luleå till 1,7539 Tycker det är värde på X2 Luleå från 1,70+ |
Citat:
ändrade till 2,28 och fick insatsen matchad. Spelet är alltså:
för att rygga detta ska ni alltså boka 2,28 på djurgården hos betfair! |
Ska stå PK här, inte FT pengarna tillbaka på kryss alltså |
Lauritzen och Silfverberg tillbaka i brynäs. Gerber borta i VLH.
Oddsen har därför stigit hela dagen på Växjö. När jag nu får 3.32 på PK måste jag testa. Lagen är jämnare än såhär. Brynäs känns väldigt hypat och jag gissar att hela RoK är på dom idag också. Bara därför vinner Växjö! 3-2 |
DIF spöas som vanligt. Hey hey!
|
Två matcher imorgon,
pinnen släppte oddset för ca 1h sen. La då upp två spel i spreadet! Oddsen fanns faktiskt kvar i 3-5 minuter efteråt så någon kanske hann in till samma odds :popcorn:
|
Prövar raka på AIK med 1 unit. Det finns ett litet värde imo |
Sent spel, bra odds! tror LHC tar en tight seger idag. 1-2, 1-3 |
Pinnacle håller på släppa oddsen! häng med nu :gun_bandana:
|
|
|
|
Gillar inte riktigt att du har Timrå till vinst, har en fyrling med den matchen kvar, med rak vinst MoDo...
:/ |
Gillar att du lastade hårt på HV. 11,5 units är inte illa ;)
|
Citat:
|
Citat:
Jag ska vara tyst nu. :D |