Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   BlackCobra (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/8626-blackcobra/)

azrael109 2011-08-28 19:23

Bra jobbat, kunde inte börja bättre.

Andreas15 2011-08-28 19:32

Imponerande start!:cheers: Blir till att hålla ett öga på tråden.

NoClue 2011-08-28 20:03

Ill be damned. Snygg start!

matlagning 2011-08-29 08:28

Blir att följa och rygga dina tips, snyggt jobbat! Synd bara att de sidor jag vanligtvis spelar på inte har Ö/U-spel på endast ett lag. Blir kanske att regga sig på betway snart då.

KP 2011-08-29 08:48

Citat:

Ursprungligen postat av matlagning (Inlägg 137421)
Blir att följa och rygga dina tips, snyggt jobbat! Synd bara att de sidor jag vanligtvis spelar på inte har Ö/U-spel på endast ett lag. Blir kanske att regga sig på betway snart då.

Sportingbet samt bwin brukar erbjuda dessa med annars.

sirmicke 2011-08-29 08:48

Har sett dig på Guldspel
Bättre att du är här :)

Sprite 2011-08-29 14:38

Tack så jättemycket allihopa. Skitkul med respons för tiden jag tog att lägga rekarna. :claps:

Får se hur framtiden ser ut. Vet inte om Guldspel märkte att jag började flytta hit men har precis blivit erbjuden en Guldexpertportfölj och om jag tar erbjudandet så kan jag givetvis inte fortsätta dubblera rekarna här.

Kommer hur som helst inte att försvinna från detta fenomenala forum utan har gärna synpunkter både bra och dåliga om andras spel och funderingar kring matcher samt att livespel kan förekomma här i trådn främst inom elitseriehandbollen och premier league matcherna.

Badass 2011-08-29 15:18

Citat:

Ursprungligen postat av BlackCobra (Inlägg 137467)
Tack så jättemycket allihopa. Skitkul med respons för tiden jag tog att lägga rekarna. :claps:

Får se hur framtiden ser ut. Vet inte om Guldspel märkte att jag började flytta hit men har precis blivit erbjuden en Guldexpertportfölj och om jag tar erbjudandet så kan jag givetvis inte fortsätta dubblera rekarna här.

Kommer hur som helst inte att försvinna från detta fenomenala forum utan har gärna synpunkter både bra och dåliga om andras spel och funderingar kring matcher samt att livespel kan förekomma här i trådn främst inom elitseriehandbollen och premier league matcherna.

"H*n dansade en sommar"

Hmmm - en "hit and run"! Allt för att locka spelare till Guldspel, månne...! Nja, detta luktar skämt och det är ju fortfarande rötmånad, så fan vet vad detta var...?

Ja, ja - lycka till med den "nya" portföljen...! :skamsen:

/Badass

Thuernman 2011-08-29 15:28

Tycker det låter helt trovärdigt, när Guldspel märkte att en solid tipster var på väg att försvinna så började de omvärdera läget antar jag?

Oavsett vilket så bra jobbat med rekarna (även om jag inte ryggade).

FrankieJr 2011-08-29 15:34

Citat:

Ursprungligen postat av BlackCobra (Inlägg 137467)

Kul att det går bra de första rekarna!

Men vaddå? Efter tre satta spel ska det börjas prata om att bli tout? Har ingen koll på guldspels experter. Har dock en känsla av att man tjänar mer pengar på att följa folk här på Sharps...

Vad får man som "guldexpert" på guldspel? Lön?

Sprite 2011-08-29 15:36

Citat:

Ursprungligen postat av Badass (Inlägg 137478)
"H*n dansade en sommar"

Hmmm - en "hit and run"! Allt för att locka spelare till Guldspel, månne...! Nja, detta luktar skämt och det är ju fortfarande rötmånad, så fan vet vad detta var...?

/Badass

Inte det minsta hit and run. Fan vad trött jag blir på såna som kommenterar från folk som inte vet all fakta. Jag var sjukt nära på att byta till denna sida (forumet, spreedsheat och tack-kommentarerna är mycket bättre) och mitt missnöje som jag bland annat skrev i forumet kan säkert flera som har användare både här och på guldspel skriva under på!

Fick detta erbjudande idag(!) och en av anledningarna att jag tänkte lämna var för att Nani (Ace-Pro på Guldspel) bytte till denna sida några dagar tidigare. Gillar att disskutera tennis och förhoppningsvis handboll med honom. Tacka han för de tre rekarna ni fick för om flera medlemmar här tänker som du så kan jag hålla mig på andra sidor där mina spel uppskattas.

Förbättringar ska ske på Guldspel och ser vi inte några sådana inom de närmaste 1-2 månaderna kommer jag att fortsätta mitt rekande här om så är önskat oavsett om jag får ha en guldexpertportfölj eller inte.

FrankieJr 2011-08-29 15:38

Citat:

Ursprungligen postat av BlackCobra (Inlägg 137484)
Inte det minsta hit and run. Fan vad trött jag blir på såna som kommenterar från folk som inte vet all fakta. Jag var sjukt nära på att byta till denna sida (forumet, spreedsheat och tack-kommentarerna är mycket bättre) och mitt missnöje som jag bland annat skrev i forumet kan säkert flera som har användare både här och på guldspel skriva under på!

Fick detta erbjudande idag(!) och en av anledningarna att jag tänkte lämna var för att Nani (Ace-Pro på Guldspel) bytte till denna sida några dagar tidigare. Gillar att disskutera tennis och förhoppningsvis handboll med honom. Tacka han för de tre rekarna ni fick för om flera medlemmar här tänker som du så kan jag hålla mig på andra sidor där mina spel uppskattas.

Förbättringar ska ske på Guldspel och ser vi inte några sådana inom de närmaste 1-2 månaderna kommer jag att fortsätta mitt rekande här om så är önskat oavsett om jag får ha en guldexpertportfölj eller inte.

Enligt den där högerrutan på Guldspel med stats verkar Ace-pro ligga minus efter nästan tusen spel? Eller är jag fortfarande bakfull?

Soap 2011-08-29 15:41

Citat:

Ursprungligen postat av FrankieJr (Inlägg 137483)
Kul att det går bra de första rekarna!

Men vaddå? Efter tre satta spel ska det börjas prata om att bli tout?

TS statistik från guldspel.com lyder
  • +195,3 units
  • ROI 1,21
  • Antal spel 153

Jag tror jag talar för en majoritet av forumet när jag skriver att vi gärna ser dig flytta hit permanent! Men får du en inkomst som gör skillnad för din ekonomi från guldspel så är det väl värt att tänka efter...

FrankieJr 2011-08-29 15:44

Citat:

Ursprungligen postat av Soap (Inlägg 137487)
TS statistik från guldspel.com lyder
  • +195,3 units
  • ROI 1,21
  • Antal spel 153

Imponerande! :yes:

FrankieJr 2011-08-29 15:50

Citat:

Ursprungligen postat av Badass (Inlägg 137478)
"H*n dansade en sommar"

/Badass

Det där låter ju bara löjligt? Om man har skills, timing och nerver att på kort tid sätta tre spel på vilket givet forum som helst har man nog det att göra det till vardags också? Förstår inte riktigt hur du resonerar?