Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Lazlo Lirar! (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/8952-lazlo-lirar/)

Lazlo 2012-09-20 21:04

Citat:

Ursprungligen postat av imo (Inlägg 203504)
kommer det mer mlb från dej ikväll?
tack för spelen :)

Det kommer troligen dyka upp något spel för natten. Det är ju en NFL match också som jag ska gå igenom.

Varsågod, trevligt att du tackar trots en sån här skit dag men det kommer fler dagar och förhoppningsvis bättre! :)

Tur att jag gav mig in i fotbollen idag iaf då jag har missat allt annat så här långt. Hockeyn gick inte vägen alls och som vanligt va det lite tunga tredje perioder. Stjernen förlorar tredje med 5-0, Saipa förlorar tredje med 3-0 och Tractor förlorar tredje med 4-0 vilket sabbade både underspelet och DnB spelet.

Nya tag som alltid och tåget rullar vidare! :)

martinsson 2012-09-21 04:30

Giants :cheers:

Synd bara att Panthers inte ens försökte komma ikapp, annars hade överspelet också suttit.

esken 2012-09-21 06:30

bra jobbat! :cheers:

fishy 2012-09-21 07:49

Lazlo vad tror du om Giants-padres matchen inatt ? känns som att Giants ML är :moneybag::D

Lazlo 2012-09-21 10:35

Citat:

Ursprungligen postat av martinsson (Inlägg 203537)
Giants :cheers:

Synd bara att Panthers inte ens försökte komma ikapp, annars hade överspelet också suttit.

Citat:

Ursprungligen postat av esken (Inlägg 203540)
bra jobbat! :cheers:

Ja Giants gjorde en riktig kanon match och det blev enklare än vad jag trodde och som sagt så va det ju lite synd eftersom matchen därmed inte kunde kliva över 49.5. Vi blev en TD kort tyvärr och trodde Panthers skulle orka med mer än 7 poäng.

Citat:

Ursprungligen postat av fishy (Inlägg 203544)
Lazlo vad tror du om Giants-padres matchen inatt ? känns som att Giants ML är :moneybag::D

Vid första ögonkastet så bör Giants vinna men Vogelsong har varit katastrof på slutet och Padres offense har faktiskt varit en av ligan bästa på slutet. Får se hur jag gör där men det är nog inte helt klara :moneybag: :)

Lazlo 2012-09-21 20:04

Med 23 sekunder kvar av matchen kvitterar Pelicans och ML spelet på HIFK blir push istället, dessa jävla tredje perioder! :( Nåja, det blev inte förlust iaf så ingen skada skedd egentligen, man va nära vinst men aldrig nära förlust och det är ju bättre det är så.

Nu till nattens MLB, har redan spanat lite och det fanns en hel del spelbart tyckte jag, ska lägga in spelen inom kort. Däribland Giants ML fishy ;)

fishy 2012-09-21 20:09

vi kan säga att jag tipsade dig så känner jag mig lite extra Sharp ;), tänkte höra lite, spelar du ngt på ncaa football ? hawks - baylor inatt har du ngn input :) ?

Lazlo 2012-09-21 20:19

Citat:

Ursprungligen postat av fishy (Inlägg 203713)
vi kan säga att jag tipsade dig så känner jag mig lite extra Sharp ;), tänkte höra lite, spelar du ngt på ncaa football ? hawks - baylor inatt har du ngn input :) ?

Absolut, all credd till dig om Giants sitter :cheers:

Spelar ingenting på college sporterna, det ska vara om jag får något tips från någon person jag litar på och om det är något utöver det vanliga. Har noll koll själv i college ligorna vare sig det är football eller basket, tyvärr. Kan kolla om det finns någon av mina vänner over there som sitter på tankar angående den matchen, hojtar till om jag får höra något matnyttigt!

fishy 2012-09-21 20:23

Låter fint, om inget annat och om du har tid får du sätta dig in i college sporterna till nästa säsong finns en del :moneybag: att tjäna tror jag ;)

Lazlo 2012-09-21 20:37

Ja det finns det säkerligen, om bara tiden fanns så. Tiden är tyvärr en bristvara för närvarande men det är klar att det kan vara annorlunda till nästa säsong. Dock så finns det ju så jävla mycket lag och matcher hela tiden, blir helt matt av att gå igenom en fullspäckad MLB natt och det är ju ännu fler matcher i college. Sen är det ju så mycket nya spelare i lagen från år till år och således också ännu mer att läsa på, känns som det krävs en hel del om man ska börja från scratch men men den som lever får se :)

fishy 2012-09-22 05:34

6 inning och giants leder med 5-1 hoppas dom håller detta :claps:

Lazlo 2012-09-22 11:48

Citat:

Ursprungligen postat av fishy (Inlägg 203771)
6 inning och giants leder med 5-1 hoppas dom håller detta :claps:

Yes det gick vägen, snygg rek! ;)

Overall en helt okej natt det tråkiga är att jag ännu en gång har stolpe ut i slutet av matcherna då Kansas gör 2 runs sista gången de slår och slutresultatet blir därmed 6-3 och under 8-5 torskar. Jävla skit...

Lazlo 2012-09-22 16:45

13-6 i skott till Lev Praha i första perioden med 1-3 i mål till Barys. I stor sett varje puck Barys slängt mot mål har trillat in, skulle ju vara trevligt med en sån där 3-0, 4-0, 5-0 vändning som jag haft mot mig i tredje perioder men i denna matchen så har de ju två perioder på sig att vända, lär väl dock inte hända så jag tar helg nu! Vi höres...

fishy 2012-09-22 21:56

Testar Giants inatt igen och rangers bol :claps:

Lazlo 2012-09-22 22:21

Citat:

Ursprungligen postat av fishy (Inlägg 203885)
Testar Giants inatt igen och rangers bol :claps:

Ryggar! ;) :cheers:



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved