Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Homff spelar div 1A(hockey) (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/9131-homff-spelar-div-1a-hockey/)

Homff 2011-10-23 18:16

Teg-Kiruna
Matchen slutar 4-3. Teg visar att dom är och räkna med iår :thumbup:

Clemensnäs-Piteå slutar 0-4
Piteå börjar tuffa på som tåget

Kalix-Björköven slutar 1-2(!)
Björklöven är helt klart inne i en dålig period(hoppas jag) och lyckas "bara" vinna med 1 mål.

:moneybag: Grattis till er som ryggade

Homff 2011-10-26 17:29

2011-10-26 19:00Div 1 APiteå HC vs Boden HF 1 FT 3 1.600

Dagens enda match i div 1A är mellan Piteå och Boden. Piteå som inlett under förväntan mot ett Boden som inlett över förväntan. Piteå vann klart mot Clemensnäs(0-4) senaste matchen och förlorade bara med udda målet mot Björklöven matchen innan.

Boden vann hemma mot Kalix med 4-2 och matchen innan den blev de "utklassade" av Björklöven.

Om inte Piteå vinner denna match börjar Allettan se riktigt långt borta. Med detta i hand borde Piteå vara riktigt taggade att vinna!

Lycka till om ni ryggar!:cheers:

Homff 2011-10-26 21:17

Piteå Boden 8-4

Grattis till er som ryggade om det var någon!

Homff 2011-11-02 11:46

Teg-Kalix spelar 1 för oddsen 1,25 hos nordicbet. Insats 10 kr. sitter i ett flygplanet så blir ej så bra. skrivet. Lägger in spelet i mitt spreadheet när jag kommer hem(måndag kväll)
Kan försöka fixa ta nån till match under min resa finns några intressanta matcher på fredag tror jag:) lycka till om ni ryggar .

Homff 2011-11-16 16:46

Efter en stunds frånvaro(ska skärpa mig) lägger jag 4:a spel idag.

Börjar med
2011-11-16 19:00Div 1 ABoden vs Clemensnäs 1 FT 3 1.650

Boden förlorade sin sista match mot kiruna med hela 11-2. och med deras position i serien kommer de ha en mycket liten chans att komma till allettan (topp 4:a i serien). Ska Boden göra det krävs nästan vinst idag för att inte tappa allt för mycket.

Spelet lagt på nordicbet

Andra
2011-11-16 19:00Div 1 AKalix vs Kiruna 2 FT 3 1.200

Kiruna kommer med en 11-2 vinst mot boden och matchen innan den en vinst med 6-2 på bortaplan mot Piteå! Ska bara vinna denna match.

Spelet lagt på nordicbet

Tredje spelet blir en dubbel
2011-11-16 19:00PARLAY: 2 spel parlay 3 1.980
2011-11-16 19:00Div 1 ABoden vs Clemensnäs11.650
2011-11-16 19:00Div 1 AKalix vs Kiruna 21.200

Läs ovan

Och slutligen
2011-11-16 19:00Div 1 APiteå vs Asplöven 2 FT 3 1.750

Piteå har tappat poäng de 2 senaste matcherna hemma kryss mot Teg och förlust mot Kiruna. Visst har Piteå börjat trumma igång men gillar oddsen i denna match relaterat till chanserna som Asplöven har. Asplöven har lyckats än en gång med sina värvningar!

Spelet lagt på Svenskaspel

Lycka till om ni ryggar.:cheers:

konspirationen 2011-11-18 02:39

Vad tror du om Björklöven på lördag till 1,6?

Homff 2011-11-18 14:50

Citat:

Ursprungligen postat av konspirationen (Inlägg 151141)
Vad tror du om Björklöven på lördag till 1,6?

Tycker oddsen där är dåliga. Finner inget spelvärde att spela på Björklöven, tyvärr. Asplöven spelar på ett sätt som inte passar Björklöven. Ifjol backade Asplöven hem och sen kontra sönder(fungerade väldigt bra). Visst de har tappat några poängmaskiner men det har kommit nya. Ser faktiskt mer spelvärde i x2 till ett odds på 2 gånger pengarna då matcherna brukar vara mycket jämna(resultatmässigt). 3 + på Asplöven är inte heller så dåligt faktiskt, kommer dock själv ej betta pga har svårt att lägga in pengar mot lagen i ens hjärta:no:

Homff 2011-11-19 01:14

Björklöven-Asplöven

X2 på oddset 2:10 är ett mycket bra odds, men jag hoppas innerst inne att löven(det riktiga löven) vinner matchen. Detta odds går att finna på Unibet! Klart överodds enligt mig!

Rek kommer inom kort med mer info

Homff 2011-11-19 01:41

2011-11-19 Björklöven - Asplöven (Div 1 A)

https://www.sharps.se/forums/includes...21662473-3.jpg
Datum: 2011-11-19
Tid: 17:00
Sport: Ishockey
Land: Sverige
Liga: Div 1 A
Match: Björklöven - Asplöven
Period: ft

Spel: X2
Insats: 0.00
Odds: 2.020
Bolag:

Motivering:
Björklöven har bägge sina målvakter skadade till denna match, Björklöven j20 målvakt kommer få vakta buren. Ifjol möttes lagen 3 gånger i Umeå Arena(Björklövens hemmaarena) första mötet slutade 3-3 (4-3 efter straffar) andra mötet vann Björklöven med 2-1. Sista mötet som lagen möttes här vann Asplöven med 1-2 efter övertid.

I år har lagen mötts en gång, där vann Asplöven hemma med 5-3. Asplöven har för närvarande inte förlorat en match nu på 9 omgångar. Och har inga spelare på skadelistan.

Unibets odds på 2.02 är helt klart ett överodds med tanke på tidigare historik mellan lagen och skadedrabbningarna på målvaktsidan för Björklöven.

Väljer 0 i insats för att inte gillar att betta emot mitt eget lag(Jinx), men jag vill samtidigt tipsa om ett bra spel.

Innerst inne hoppas jag på en Björklöven seger men ser inte allt för ljust nu.

pepphe 2011-11-19 12:45

Tänkte bara säga det att J-20lagets målvakt Marcus Evertsson som ska stå idag håller väldigt hög klass, han är en av de bättre målvakterna i J-20 SuperElit. Så han är ingen dålig ersättare till de ordinarie målvakterna i Björklöven;)

Homff 2011-11-19 20:42

Citat:

Ursprungligen postat av pepphe (Inlägg 151388)
Tänkte bara säga det att J-20lagets målvakt Marcus Evertsson som ska stå idag håller väldigt hög klass, han är en av de bättre målvakterna i J-20 SuperElit. Så han är ingen dålig ersättare till de ordinarie målvakterna i Björklöven;)

Ja hög klass i j20 men ser både Wälitalo och Sandström som klasser bättre än Evertsson, som dock höll nollan idag:clap: Dock skulle löven vunnit med vilken målvakt som helst, Asplöven var inte alls något hot förutom de första 10 minuterna. Kanske Asplöven spöket är borta för lövens del? 6-0 är starkt när de två bästa lagen i serien möts.

Homff 2011-12-05 17:47

Denna tråd kan låsas/tas bort. Själva resultatet var väl bra men jag har varit alldeles för dålig för att uppdatera. Blev inte som jag tänkt. Jag kommer fortsätta spela vissa div 1 matcher men de hittar ni i mitt "nya" spreadsheet som kommer komma upp inom de närmsta dagarna!

Hoppas någon tjänade något på mina spel!

Med vänliga hälsningar
Homff

CaptainMorgan 2011-12-05 23:14

fortsätt så! snygg start

Marreee 2011-12-05 23:19

Citat:

Ursprungligen postat av Homff (Inlägg 153845)
Denna tråd kan låsas/tas bort. Själva resultatet var väl bra men jag har varit alldeles för dålig för att uppdatera. Blev inte som jag tänkt. Jag kommer fortsätta spela vissa div 1 matcher men de hittar ni i mitt "nya" spreadsheet som kommer komma upp inom de närmsta dagarna!

Hoppas någon tjänade något på mina spel!

Med vänliga hälsningar
Homff

Varför? Bara och fortsätta sen om de inte blivit så mycket uppdaterat som du tänkt går ju alltid att lösa. Man skriver då man har tid helt enkelt :)

Jag vet att du har väldigt bra koll på Div.1A så ser gärna att du fortsätter. Jag har rätt bra koll på Div.1-hockeyn också o dela tankar och idéer med andra insatta är aldrig fel.

Hoppas du fortsätter! :cheers:

Soap 2011-12-06 02:16

Citat:

Ursprungligen postat av Homff (Inlägg 153845)
...Jag kommer fortsätta spela vissa div 1 matcher men de hittar ni i mitt "nya" spreadsheet som kommer komma upp inom de närmsta dagarna!

Kommer det nya sheetet bli ett renodlat hockeyprojekt eller blir det en mix? Några tankar inför toppmötet på onsdag mellan löven och löven? Jag tycker nog att hemmalaget bör ligga högre än 1.60, tror man inte skall underskatta Asplöven bara för att man vann stort senast.

Homff 2011-12-06 10:40

Tack CaptainMorgan, Marreee och Soap! :hattenav:

Med dessa varma ord tror jag kommer fortsätta. Ska försöka lägga in morgondagens matcher senare ikväll alt förmiddag i morgon.

Nää under 1,6 är nog inte spelvärt i dagsläget på den matchen.

Kan nog bli lite intressanta matcher efter jul också :thumbup:

Let's go!:moneybag:

pekna 2011-12-06 12:35

Citat:

Ursprungligen postat av Homff (Inlägg 153957)
Tack CaptainMorgan, Marreee och Soap! :hattenav:

Med dessa varma ord tror jag kommer fortsätta. Ska försöka lägga in morgondagens matcher senare ikväll alt förmiddag i morgon.

Nää under 1,6 är nog inte spelvärt i dagsläget på den matchen.

Kan nog bli lite intressanta matcher efter jul också :thumbup:

Let's go!:moneybag:

Låter bra det, gillar också dina spel!

Soap 2011-12-06 13:26

Citat:

Ursprungligen postat av Homff (Inlägg 153957)
Ska försöka lägga in morgondagens matcher senare ikväll alt förmiddag i morgon.

Som Marreee skriver så reka i dagboken bara om tiden tillåter det, annars slänger du in liren i sheetet (då många kör med RSS-feed så går spelen inte förbi obemärkt). Hellre det än att statistiken blir missvisande för att du inte har tid att motivera. I övrigt lycka till med nya sheetet, vad det nu kan tänkas innehålla.

Homff 2011-12-06 17:09

2011-12-06 17:02Div 1 AKalix vs Teg 2 FT 3 1.500

Kalix ligger sist i serien och har egentligen inget och spela för förutom äran. Teg däremot har en allettan plats att spela för! Men då måste man vinna alla återstående matcher som är kvar samtidigt som Piteå tappar poäng. Teg spelarna borde vara taggade till tusen!

Homff 2011-12-06 17:10

Dubbelpost sry! Lägger ut Björklöven-Asplöven senare!

Homff 2011-12-06 23:21

Såg nu efter jag lagt in spelet att Teg har 6 spelare borta( 7 med andra målvakt) samt 2 osäkra... Blir svårt för Teg nu!

Marreee 2011-12-06 23:34

Citat:

Ursprungligen postat av Homff (Inlägg 154070)
Såg nu efter jag lagt in spelet att Teg har 6 spelare borta( 7 med andra målvakt) samt 2 osäkra... Blir svårt för Teg nu!

Okej! Ryggade dig på Teg och har enbart den kvar på en 25-oddsare. Blir till att säkra upp den då :)

Overkill 2011-12-06 23:43

Hur pass viktiga är de spelarna som saknas + är tveksamma till spel för Teg?

Homff 2011-12-07 01:22

Citat:

Ursprungligen postat av performance (Inlägg 154075)
Hur pass viktiga är de spelarna som saknas + är tveksamma till spel för Teg?

Skadade/Borta
Joonas Karvonen och Ludwig Eriksson har varit borta stora delar av säsongen. Så de kan de spela utan dock är Karvonen riktig stabil. Deras lagkapten Johan Palm är borta lirar förstabackpar. Viktor Schill är också en bra back men enligt mig sämre än Karvonen och Palm. Alla dessa fyra spelare är backar! :hurt:

Fredrik Tapani är en medelviktig spelare för teg inte livsviktig men helt klart nyttig.

Andreas Adolfsson(forward) skadad bör ej påverka alldeles för mycket!

Henrik Svanelöv(målvakt) Borta spelar verkligen ingen roll

Osäkra
David Muzito Bagenda ser jag som en viktig spelare för dem han är fysisk och så! Lirar i första linan.
Dennis Boström är ingen storstjärna direkt så han kommer förhoppningsvis inte o saknas så mycket.

Tillbaka i laget
Mattias Eriksson är väl inte en back som är lika vass som Palm och Schill men han lär behövas i denna match!
Peter Bjuhr Tycker jag är en bra back som jag gissar kommer få hoppa in i första eller andra backpar!
Olof Ledin kommer få agera båsöppnare född 95.

Slutord

Med detta i facit tror jag att det kommer bli en mycket jämn och hård match, Teg måste spela på topp! Och helst ska David Muzito Bagenda vara spelklar!
Emanuel Gabrielsson kan vara en vägg när han är som bäst bara hoppas att han är det mot Kalix.
Christoffer Forssén var en poänggörare förra säsongen mer denna säsong varit skadad en hel del. Om han kan börja producera igen kan kvällen bli rolig. Zakarias Granlund bästa poänggöraren i Teg denna säsong, jag vill se han och Forssén i samma kedja.

Kalix är riktigt bra i Powerplay så Teg får inte dra på sig några onödiga utvisnigar. Det återstår att se hur det går för Peter Rundblad som enligt mig sitter i fel bås lite för ofta!

Men som sagt Teg har ett bra läge att gå till Allettan vinner dem resterande 2 matcher och Piteå förlorar mot Asplöven är de klara! Jag hoppas spelarna tar sitt ansvar och vinner denna match!

Hoppas ni orkar läsa igenom allt :sleep:

Homff 2011-12-07 17:03

"Asplöven är ute efter revansch efter förlusten senast i Umeå. Ett aber för Asplöven är dock att laget fortfarande saknar tre försvarare i form av Antti Alamäki, Robin Holmbom och Henrik Olsson, Dessutom finns finländaren Jarkko Oikarinen fortfarande på samma frånvarolista." tagit från asplövens hemsida..

Kommer även komma ca 3000 personer till matchen så hoppas på "en tredje spelare".

Kolla spreadsheet för mer info om odds och så sharps är jättesegt och har ont om tid därför dålig motivering.

Lycka till!

Homff 2011-12-07 22:00

Kalix-Teg 1-0 fail
Björklöven-Asplöven 7-1 kross!

Kort analys om matchen
Precis som matcherna innan mot Asplöven så börjar Asplöven i ett bra tempo(dominerar matchen första 4 iallafall) Sedan tar Björklöven över mer och mer, dagens stjärna Jon Palmebjörk som äntligen hittat nätet och gör extremt snygga dragningar ibland. 2 kassar idag. Det är otroligt hur irriterade Asplöven spelarna var på Tylor Michel som egentligen inte gjorde en topp match. Han tar extremt mycket energi både på motståndare och deras tränare, bara det är värt alla pengar.

Tyvärr minus på spelet, ska inte lägga ut några spel i fortsättningen innan deras laguppställning kommit ut, Sorry marre och resten som ryggade första matchen!

Homff 2011-12-20 22:59

Kära läsare:innocent:

Allettan ska snart börja och jag har lite tips till er! Jag har bara hittat detta odds på Svenskaspel. Någon som vet något mer ställe?

Min analys till allettan norra är att alla lag från a serien(Björklöven, Asplöven, Kiruna och Piteå) kommer komma topp 5 i denna serie.

Oddsen för vinnare allettan norra
Björklöven 1.6
Asplöven 5.0
Spoiler:

2012-02-19 16:00Allettan NorraVinnare allettan Norra Björklöven 1 ANNAT 4.5 1.600

2012-02-19 16:00Allettan NorraVinnare allettan Norra Asplöven 1 ANNAT 1.5 5.000

Lägger ni exempel 3 units på björklöven och 1 unit på Asplöven borde ni vinna pengar här! :moneybag:

Lycka till om ni spelar! Tycker förövrigt att oddsen på Björklöven är mycket bra men serien är kort och det räcker med någon dålig match så tappar man ledningen.

Underätta mig gärna om ni hittat detta spel någon annan stans än på SvenskaSpel.

Homff 2012-01-07 00:38

På söndag drar Allettan norra igång, hur vill ni att jag skall göra starta ett nytt spreadsheet? Eller fortsätta på det gamla(byter namn på den då). Kommer lägga in lite spel imorgon kväll förhoppningsvis eller under morgon/förmiddag på söndag!

Äntligen börjar hockeyn dra igång efter en månad lång väntan :drunk:

Edit: Vill tipsa om mitt Allettan Norra tips också som ni finner i mitt spreadsheet!

Homff 2012-01-08 00:23

Äntligen mindre än 24 timmar till nedsläpp!

2 spel(plus säsongsspelet).

Första spelet
2012-01-08 17:00Allettan NÖstersund vs Örnsköldsvik 1 FT 3 1.480

Östersund ser jag som det enda lag i denna serie som skall kunna utmana DIV 1A lagen. Samt att jag tror de är otroligt revansch sugna efter fjolårets fiasko i Allettan. Lagen har mötts fyra gånger denna säsong och Östersund har vunnit tre av fyra matcher(Målskillnad 15-10).

15/12/2011 Div 1B Östersunds vs. Örnsköldsvik 8:4
26/11/2011 Div 1B Örnsköldsvik vs. Östersunds 2:4
28/10/2011 Div 1B Örnsköldsvik vs. Östersunds 1:2
09/10/2011 Div 1B Östersunds vs. Örnsköldsvik 1:3

Andra spelet blir
2012-01-08 16:00Allettan NKiruna vs Björklöven 1X 1X FT 0.5 2.270

Efter ett långt uppehåll och en lång resa för Björklöven kan nog Kiruna störa på sin hemmaplan. Jag tror att Kiruna hamnar trea i denna serie och kan nog "sno" något poäng från Björklöven respektive Asplöven, speciellt hemma. Sista matchen lagen möttes vann Björklöven med 3-4 efter en makalös vändning i tredje(3-1 blev 3-4, skotten vann dock Kiruna med hela 42-29!) Men innan den matchen har Björklöven vunnit relativt enkelt mot Kiruna denna säsong. (Målskillnad 6-19). Prövas till en mycket liten insats!

09/12/2011 Div 1A Kiruna IF vs. Björklöven 3:4
04/11/2011 Div 1A Björklöven vs. Kiruna IF 5:1
07/10/2011 Div 1A Kiruna IF vs. Björklöven 2:8

Kovland - Sollefteå
Asplöven - Piteå

Dessa spel kommer upp imorgon!

PetterPee 2012-01-08 11:45

Har du kolla då de andra AllEttan serierna? Vilka lag ser du som starka? Ser att Arlanda har bra odds hela tiden och har börjat serien med två vinster..
Tar gärna hit till Finland alla tips gällande dessa serier, för har ingen koll på dessa..

StefanL 2012-01-08 13:56

Varför blev sista matchen mellan Kiruna - Löven jämnt?

För att Löven redan var klara seriesegrare och motivationen inte på topp?

Hoppas och tror att Björklöven vinner relativt enkelt.

Homff 2012-01-08 13:58

Citat:

Ursprungligen postat av PetterPee (Inlägg 159203)
Har du kolla då de andra AllEttan serierna? Vilka lag ser du som starka? Ser att Arlanda har bra odds hela tiden och har börjat serien med två vinster..
Tar gärna hit till Finland alla tips gällande dessa serier, för har ingen koll på dessa..

Hej PetterPee, egentligen har jag inte så stor koll men tror att Arlanda får se sig besegrade idag, dock blir det ingen enkel seger för Nyköping utan en hård och jämn match, kanske udda målet?(Men vad vet jag, har som sagt inte lika bra koll på de andra serierna, tyvärr) Likaså i finska serierna, spelar dock då och då på dessa serier, kan lägga upp ett nytt spreadsheet på dessa serier.

Snart kommer de andra spelen:claps:

Homff 2012-01-08 14:17

Tredje spelet
2012-01-08 16:00Allettan NAsplöven vs Piteå 1 FT 3 1.350

Asplövens mål är att komma till Kvalserien och då såklart försöka ta sig upp. Piteås mål är att komma topp fyra. Asplöven har rustat upp med en poängkung från Gislaved, Erik Hjalmarsson är namnet. Personligen tror jag inte att Asplöven kommer komma till Kvalserien om inte deras spel blir bättre men denna match ska de vinna. Lagen har mötts tre gånger denna säsong och det har blivit 3 segrar för Asplöven varav en har varit på straffar(Målskillnad 10-6 målet på straff ej räknat).

14/12/2011 Div 1A Asplöven vs. Piteå 3:1
16/11/2011 Div 1A Piteå vs. Asplöven 3:6
14/10/2011 Div 1A Asplöven vs. Piteå 3:2 (AP)

Sista spelet denna omgång blir
2012-01-08 16:00Allettan NKovland vs Sollefteå X X FT 1 4.550

Seriens två sämsta lag möts, tror på en jämn match, tyvärr finns det så dåliga spelutbud på dessa matcher och x:et lockade mest faktiskt! Spelas till en låg insats. Dessa lag kommer slåss mot varandra om sista respektive näst sista placeringen. Lagen har spelat fyra matcher mot varandra denna säsong, och det har blivit två segrar för Kovland och två för Sollefteå(Målskillnad 12-11).

30/11/2011 Div 1B Kovland vs. Sollefteå 2:3
06/11/2011 Div 1B Sollefteå vs. Kovland 4:2
12/10/2011 Div 1B Sollefteå vs. Kovland 0:2
18/09/2011 Div 1B Kovland vs. Sollefteå 6:4

Lycka till om ni ryggar, underbart att äntligen kunna se och följa hockey igen :cheers:

Homff 2012-01-08 14:19

Citat:

Ursprungligen postat av StefanL (Inlägg 159233)
Varför blev sista matchen mellan Kiruna - Löven jämnt?

För att Löven redan var klara seriesegrare och motivationen inte på topp?

Hoppas och tror att Björklöven vinner relativt enkelt.

Det vet man inte men Kiruna är inte ett så jättedåligt lag som många tror speciellt inte på deras hemmaplan. Oddset 1.5 på björklöven lockade tyvärr inte utan jag ser mer spelvärde på 1X.

Blir intressant och se hur det går för Wågen och den nya finnen idag för löven:drunk:

Edit: Och hur det går för Sandström(Målvakt) som inte spelat på över 2 månader(?)

Edit 2: Fick reda nu att Wågen har blivit skadad och att finnen ej är spelklar trots att han varit i laget i några dagar. Så blir att klara sig utan dem två för Björklöven.

StefanL 2012-01-08 17:26

ja det var ju synd med dom avbräcken för bjärklöven, men bra för ditt spel :)

Homff 2012-01-08 17:32

Citat:

Ursprungligen postat av StefanL (Inlägg 159286)
ja det var ju synd med dom avbräcken för bjärklöven, men bra för ditt spel :)

Mjo men resten av mina spel går ju jättebra :whistling: Nä får bli uppryckning till nästa omgång!

Homff 2012-01-08 18:16

Ett spel av tre går in vilket är katastrof, samt 1 som verkar gå in men ändå alldeles för dåligt! Gick ganska rejält med minus, bara ta nya tag!

StefanL 2012-01-08 18:16

Härligt med 3-3 i slutminuten :D

Homff 2012-01-08 18:26

Citat:

Ursprungligen postat av StefanL (Inlägg 159299)
Härligt med 3-3 i slutminuten :D

Haha aa ibland har man tur, Asplöven är inte sitt rätta jag längre. Hoppas de misslyckas totalt:whistling:

Kovland körde visst över Sollefteå. Tråkigt för Sollefteå roligt för Kovland som nu har greppet i bottenstriden.

Östersund leder med 4-1 inför tredje. Ett rätt beslut idag i alla fall! Har svårt att tro att de tappar men det är klart allt är möjligt.

Edit: Löven vann på straffar Palmebjörk straffmålskytt, underbart.

Homff 2012-01-10 23:27

2012-01-11 19:00Allettan NSollefteå vs Östersund 2 FT 5 1.500

Sollefteå åkte på storstryk mot Kovland i första matchen, Östersund vann rätt så enkelt hemma mot Örnsköldsvik. Sollefteå har endast lyckats vinna en av fyra matcher mot Östersund denna säsong(målskillnad 11-18).

04/12/2011 Div 1B Sollefteå vs. Ostersunds 0:6
09/11/2011 Div 1B Ostersunds vs. Sollefteå 5:3
16/10/2011 Div 1B Ostersunds vs. Sollefteå 7:3
21/09/2011 Div 1B Sollefteå vs. Ostersunds 5:0

Edit: lite dåligt skrivet och alla spel kommer ej komma upp här på speldagboken då jag har lite ont om tid just nu.