![]() |
|
Tror att jag har hittat en riktigt bra trippel ( om det nu finns bra tripplar:rolleyes:) i PL
Trippel 2012-11-17 13:41 Du spelade på 1 @ 1.21 Öppen Manchester City - Aston Villa Matchvinnare Du spelade på 1 @ 1.92 QPR - Southampton • Matchvinnare Du spelade på 2 @ 1.8 Reading - Everton • Matchvinnare Insats:500.00 Möjlig vinst:2090.00 Står det 0-0 efter 30 min kommer jag gå in hårt på över 2,5 mål i Arsenal-Spurs nu |
Då Maijadona är på resande fot tar jag fullt ansvar för stryket idag, fågel eller fisk.
|
Citat:
Förövrigt har jag självklart lett djungelhjul med stark arm igenom stryktipsdjungelns alla snaror och fällor. |
Djungelhjul behöver inte hjälp i någon djungel. Jag rullar! :)
|
Citat:
(Handikappspel) 17/11/2012 Ingen 1.85 Levande 2 Crystal Palace Crystal Palace v Derby (Resultat efter fulltid) 17/11/2012 Ingen 1.90 Levande 3 Blackpool Bristol City v Blackpool (Resultat efter fulltid) 17/11/2012 Ingen 2.20 Levande Speltyp Insats Utbetalning Trippel 480,00 3 729,60 Kör en trippel idag med, skall på middag alltid skönt med lite spänning, smyga med mobilen på goalwire. Kort motivering för spelet : Brynäs måste ta en hemmaseger nu , Tommy Jonsson sätter fullfart framåt på laget. Crystal Palace extremt bra form, äter upp Derby Hemma . Blackpool möter formlöst Bristol City som har många spelare borta . |
Citat:
|
Citat:
|
Funderar på att gå ut i Gbg en sväng ikväll, några här inne som bor i storstan?
|
stream till Liverpool belönas med 25 sharp och massa fina tankar!
|
Citat:
|
Citat:
|
Tack för länken
|
Gött Pool! Hoppas att många ryggade!
|
Citat:
Men gav du stackars Jensw sina Sharps? ;) Se där kom de ja :D Bra spelat idag för fonden! |
3 av 3 i Sponsorfonden idag:clap::clap::clap:
|
|
|