![]() |
2013-01-01 - 2013-01-31 fungerar alldeles utmärkt på ditt sheet så testa det.
|
Ska vara bindestreck mellan årtal-månad-dag
|
Jag har lite trubbel med att få in Österrike i mitt filter, har försökt med "Österrike", "Osterrike" och "Austria". Någon som kan hjälpa till där?
|
Citat:
|
Citat:
Edit: Testade med datorn, fungerade kalasbra! Tack |
Filter på vissa lag
Hej
jag vill ha ett filter på hur det gått med vissa lag. t.ex. Det jag skriver in är Tecken: Boston Bruins Men den ger alltid, 0-0-0 |
Citat:
|
Hej
Jo det finns det ju men den funkar ju inte. Colorado Avalanche vs Chicago Blackhawks Winnipeg Jets vs Chicago Blackhawks Om jag då kör filter på Colorado och ett på Chicago. Så kommer spelet i match 1 med under Chicago även om jag inte har spelat på dem. |
Försöker filtrera ut mina spel där jag spelat Målskytt och Resultat (dock ej samtidigt). Jag skriver "Målskytt" eller "Resultat" på tecken-raden, men det funkar inte. Tips någon?
|
Längesedan någon postade...
Jag har en fråga: går det att filtrera på vad som inte ska ingå? T.ex. jag vill se mina stats utan Parlay ingår. Hur gör jag då, om det går? |
Om jag vill ha ett filter på t ex England och sen ett filter på övriga länder, alltså alla länder utom just England, hur gör jag då?
|
England på det första filtret då och sedan !England på det andra så borde det funka.
|
Tack för svaret Pacman!
Är du säker på utropstecknet? Får det inte att funka... :sad44: |
Hmm, funkar då för mig på ligorna. Lägger jag t.ex !KHL så får jag alla andra ligor förutom just den. Testade !England på ditt sheet och det gick bra.
|
Lustigt, nu funkade det helt plötsligt. Bäst att inte pilla mer.
Tusen tack för hjälpen! |