![]() |
Citat:
|
29/1 New York Rangers - Minnesota Wild
Finns det ingen moderator som kan kommentera problemet med infogafunktionen och när det beräknas vara fixat? |
Tack för rapporteringen. Ska se vad det är som kan strula och om det går att åtgärda.
|
Problem här med. Hittar ingen match alls längre.
|
Nu ska problemen med infogafunktionen i Spreadsheet vara åtgärdat, efter lite strul med leverantören på slutet som förser oss med denna datan.
Bara hojta till om ni märker mer som felar så försöker vi lösa det asap. |
Citat:
|
Och sökfunktionen funkar väldigt dåligt.
Får upp extremt många matcher man får skrolla igenom och inte alltid man hittar rätt match ändå. |
Citat:
|
Bra info.
Jag ser att det verkar komma upp lite för mycket matcher och det borde gå att justera. Vi kollar på det, återkommer... |
Ja något är superknas. Söker du på t ex Derby så blockar den ut delar av ordet och söker även på det.
T ex alla lag som heter något med "Der" http://www.bilddump.se/bilder/202202...28.175.249.PNG |
Går det att fixa till rätt starttid på matcherna?
Nu är det fel 2 timmar pga sommartiden. |
Ser att jag missade återkoppla här, ursäkta det.
Verkar som ni ändå märkte att sökningen blev förfinad en del så det fungerar betydligt bättre. Ska be om att ordna starttiderna. EDIT: Tiderna ska nu vara korrekta. |
Infoga matcher verkar ha lagt ner totalt idag?
Får ingen träff på matcherna i bl.a. Champions League-kvalen eller Eliteserien (Lilleström-Aalesund)... |
Citat:
|
Jag upplever samma problem sedan igår morse.
|