![]() |
Tack för att du alltid ge svar. Önskar du hade några mer med dig.
Tycker ändå det borde finnas några spelintresserade programmerare/webbdesigners som skulle vilja vara med och driva vidare sidan. Är det svårare för sponsrade bolag nu efter regleringen också eller? Ska försöka ha tålamodet att lägga in allt manuellt fram till nyåret, få se om jag orkar :) När vi ändå snackar om inlägget över, vore det att gutt att ha "alla" bolag. Önskar jag kunde göra något men tror jag är lite begränsad... Hälsningar Rejs Citat:
|
Hej!
Förstår detta kanske är svårt och så men jobbas det med infogafunktionen något? Det ställer till enorma problem för väldigt många av oss som älskar sharp. Är det något som kostar pengar så är det ju inga problem. Hoppas på svar. Ha de gött |
Bara bumpar denna och frågar samtidigt om någon känner till ett alternativ tills (om) denna kommer igång igen?
|
Jag har fört sheets här i snart 10 år. Det är synd att behöva överge sharps för en sådan här grej. Tar helt enkelt för mycket tid att sitta och knappa in allting manuellt.
|
Någon som kan rekommendera sida som har precis den här funktionen?
|
Citat:
Lazlo: är det samma status nu som då eller jobbas det något ifrån Sharps håll i kulisserna som vi andra inte vet något om? |
Hade underlättat oerhört mycket om "infoga matcher-funktionen" kunde återupplivas.
|