Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Tänkarhörnan (https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/)
-   -   Gratis utveckling av applikationer (https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/11443-gratis-utveckling-av-applikationer/)

pappakeno 2012-03-23 07:43

Citat:

Ursprungligen postat av westerngypsy (Inlägg 178308)
1 en app som översätter odds till procent, rätt basic men kan ändå behövas.

2. En app som samlar ihop alla rekar, previews på nätet.

Samlar ihop alla rekar från vilka sidor. Tror de kommer bli otroligt svårt att samla in dessa även med ett fåtal sidor tyvärr:/



Travid: du har fått svar :)

Persa 2012-03-23 14:53

Citat:

Ursprungligen postat av westerngypsy (Inlägg 178308)
1 en app som översätter odds till procent, rätt basic men kan ändå behövas.

2. En app som samlar ihop alla rekar, previews på nätet.

Inte för att låta negativ, men är det inte enklare och snabbare att bara öppna kalkylatorn och knappa in 100 / odds?

Windows Vista/7:
1. Tryck på Win-knappen
2. Skriv in calc, tryck enter
3. Knappa in 100 / odds, tryck sedan enter, voila!

OSX:
1. Tryck Cmd + mellanslag (öppnar spotlight)
2. Knappa in 100 / odds (enter behövs inte), voila!

Pejsson 2012-03-23 22:20

Hej Pappakeno.
Kul med nån som har för mycket fritid, ganska ovanligt idag:)
Jag har ett önskemål om ett program till datorn och inte minst till androidluren.
Jag skulle gärna se ett progr./app där man på något enkelt sätt kan lägga in dom matcher man spelat på med aktuellt tecken så man i realtid kan se om man har tippat rätt eller fel.
Idag kan man se önskad funktion på sparade kuponger på Oddsportal.com. Där kan man dock bara se 1 spel åt gången och inte få en samlad bild av lagda spel.
Det ultimata vore nog någonting liknande "mina matcher" på Liveresultat.se där man kan skriva in "sitt tips" och få spelen rättade i realtid, kanske rent av med en färgmarkering för rätt/fel resultat?
App-versionen av ovanstående förslag bör kanske innehålla ett alternativ för att uppdatera manuellt då alla inte har fri datatrafik för automatisk uppdatering.

Skulle något av ovanstående dyka upp så kan jag tänka mej att betala en del för din fritidssysselsättning ;)

Edit: Om det finns ett prog/app/webbsida med ovanstående önskemål tar jag gärna emot tips om detta!

Lemasive 2012-03-24 10:35

Kanske lite fel, forum eller jo det är det. Men skulle gärna ha en app som kunde mäta hur mycket man skitit...


Är det bara seriöst jag som undrar vikten?

ExtraCheese 2012-03-24 11:03

Citat:

Ursprungligen postat av Lemasive (Inlägg 178796)
Kanske lite fel, forum eller jo det är det. Men skulle gärna ha en app som kunde mäta hur mycket man skitit...


Är det bara seriöst jag som undrar vikten?

Väg dig innan och efter toalettbesöket
:hattenav:

Lemasive 2012-03-24 11:24

Citat:

Ursprungligen postat av ExtraCheese (Inlägg 178811)
Väg dig innan och efter toalettbesöket
:hattenav:

Skulle ge en ej korrekt korrelation till min önskade fråga.

lordagspippi 2012-03-28 05:30

Hur vass är du? Vilka språk behärskar du? Databaser?

Gör ett program som surebettar när möjlighet ges.

Pejsson 2012-05-11 17:23

Tråden dog tydligen ut?

the24seven 2012-07-18 08:06

Har du fortsatt tid för att utveckla programvaror? Isåfall har jag något som du, om det blir bra, kan få en bra slant för.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved