Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Tänkarhörnan (https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/)
-   -   Gratis utveckling av applikationer (https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/11443-gratis-utveckling-av-applikationer/)

pappakeno 2012-03-20 23:35

Gratis utveckling av applikationer
 
Hej!

Jag är en sporttokig datanörd som gått och blivit ganska vass inom systemutveckling!

Med lite för mycket fritid undrar jag om det finns några här på sharps som saknar något program eller liknande för betting?

Kom med förslag både stora som små så kanske jag kan utveckla dessa:)

Behöver inte vara några avancerade grejer utan det kanske är någon smidig uträkning ni vill skall kunna automatiseras i ett program:)

Som sagt kom med förslag!!

Hade gött!

Overkill 2012-03-21 00:49

Futbol24 som app för Android, känner jag ett stort begär efter!

Den erbjuds just nu endast till iPhone - http://itunes.apple.com/app/futbol24...re/id338764030

För övrigt skulle det kanske vara nice med en app även för Liveresultat.se? :)

Är dessa två något som skulle kunna göras eller skulle det ta alltför mycket av din "för myckna fritid"?

:cheers:

Strateg 2012-03-21 06:36

För egen del efterfrågas en RSS-läsare till iPhone som kan skicka "push" när det hänt något nytt. Detta är väl mer en "generell" app men skulle fungera utmärkt i bettingsyfte.

Blir ju tokig av att kolla/uppdatera alla sidor hela tiden..

Om någon redan vet att det finns en vettig RSS-läsare skulle jag gärna vilja veta vilken? :thumbup:
Har själv letat och letat men inte hittat någon enkel och framförallt fungerande.

joemag 2012-03-21 07:14

Bettingklalkulator vid bonustrading och odds högsta!

Majo 2012-03-21 08:21

Citat:

Ursprungligen postat av performance (Inlägg 178085)
För övrigt skulle det kanske vara nice med en app även för Liveresultat.se? :)

Sorry för lite OT, men har du testat LiveScore? Snygg och bra gratis-app till Android, utan reklam.

Donald 2012-03-21 10:03

Citat:

Ursprungligen postat av Majo (Inlägg 178100)
Sorry för lite OT, men har du testat LiveScore? Snygg och bra gratis-app till Android, utan reklam.

Den har lite reklam, men inget man stör sig på :)

Majo 2012-03-21 10:08

Citat:

Ursprungligen postat av Donald (Inlägg 178112)
Den har lite reklam, men inget man stör sig på :)

Konstigt. Jag kollade en extra gång nu och ser ingen reklam alls. Kanske finns olika versioner :p
"Vill du ha versionen med eller utan reklam" :lol:

Sorry för :offtopic:

Donald 2012-03-21 10:22

Citat:

Ursprungligen postat av Majo (Inlägg 178114)
Konstigt. Jag kollade en extra gång nu och ser ingen reklam alls. Kanske finns olika versioner :p
"Vill du ha versionen med eller utan reklam" :lol:

Sorry för :offtopic:

Den finns inte där hela tiden, men kommer upp ibland för mig. Oftast är det en liten rödvit Tobet-banner.

Overkill 2012-03-21 10:45

Citat:

Ursprungligen postat av Majo (Inlägg 178100)
Sorry för lite OT, men har du testat LiveScore? Snygg och bra gratis-app till Android, utan reklam.

Erbjuds ej push-meddelanden på den. Har inte heller alla de sporter som Liveresultat erbjuder.

Så det finns en del "defekter" på den som jag verkligen skulle vilja ha på en livescore-app.

Tack ändå för tipset! :)

pappakeno 2012-03-21 15:52

Kul med lite förslag!

Vet dock inte hur det är med rättigheter och sådant när det gäller att bygga appar på redan existerande sidor, någon annan kanske har koll på detta?

betsharp 2012-03-21 16:03

det finns en ny livescore app som är riktigt grym, tror endast till iphone än så länge.
Livescore Addicts heter den, push meddelanden om mål, rött el gult kort, halv tid etc. finns mycket man kan välja mellan! Dom lägger in videoklipp på målen som har gjorts i matchen!

checka den! gillart som fan =)

MultiSharp 2012-03-21 16:30

En applikation som räknar ut den exakta sannolikheten för att ett lag eller tävlande ska vinna vore klart intressant :).

djungelhjul 2012-03-21 17:16

En applikation som räknar ut vilket lag som kommer att vinna vore intressant :)

westerngypsy 2012-03-21 19:03

1 en app som översätter odds till procent, rätt basic men kan ändå behövas.

2. En app som samlar ihop alla rekar, previews på nätet.

travid 2012-03-23 07:32

Vore guld om du ville svara på mitt PM! Så man inte tror att du idétjuvat hehe ;)



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved