![]() |
Tack för alla svar Iceeman så ska det se ut! Se till att vända på detta nu :)
Som sagt innan så tror jag starkt på att öppna upp bloggen lite om det är möjligt för att få folk att förstå och framförallt om det blir fortsatt betaltjänst. Och vet inte men det känns verkligen som ni kör tokigt mycket spel som jag har skrivit innan, ni lovade över 100 på en månad och är uppe i över 200 på halva månaden. Men det är bara vad jag tror, har inte sett vad det är för spel. |
Många som går bra på sina rekar, jag går bra och jag är en jävla nobody. Du tar betalt och människor blir verbalt misshandlade. Kul att du bemöter, men varför blåsa upp sig så innåt helvete, bit i det sura äpplet istället?
Ja, jag har dubbelmoral :D |
Citat:
Uppskattar f ö att du skriver här och förklarar, då det har kommit hårda inlägg i den här tråden mot din blogg. Diskussionen blir inte så givande om du inte själv deltar, som nu. Har haft samma funderingar som Olof. Oavsett om ni är vinnande eller ej så är det tydligt att se att ni har haft otur sedan sidan blev en betaltjänst. ROI ligger på 82% sedan 1 april och jag antar att om man hade placerat bets och blundat träffat ca 90% eller mer. |
Tycker du att det är okej att samarbeta med en sådan oseriös figur som kidcox? Att behandla sina kunder så som han gjort är inte direkt professionellt!
|
All heder för ett sakligt och sansat svar. Tack för det. Fick svar på det mesta. Glad att höra att du inte ställer upp på de där uttalandena.
Angående det du skriver om att bettingbloggen ursprungligen bara var din privata bokföring, och att du därmed hade rätt att lägga till eller redigera spel i efterhand. Absolut, det är ju rätt i sak. Och du har ju inte lovat att nå den nivån som betaltjänst. Men visst håller du med om att den höga ROI du hade tidigare trissade upp kundernas förväntningar på tjänsten och alltså lockade in fler betalade kunder? Kanske delvis just på grund av dina efterhandsspel eller 37k-bets som drog upp ROI:n? Håller med Rejs om antalet spel och så undrar jag om en del av förklaringen kan vara att ni nu inte kan reka i vintersporter längre som verkade vara en riktig kassako för kanske främst Kidcox. Hoppas, iaf för kundernas skull, att det vänder så ni kan leverera lite plus. Även om jag samtidigt hoppas att de inte lagt sin förväntningsnivå på 117+% ROI som ni hade innan betaltiden. |
Som någon nämnde tidigare är det stort att möta kritiken som du gör Icee, dessutom på bortaplan! ;)
|
Citat:
Trevligt och se dig här Iceeman. |
Tack, tack... Jag är bra kompis med Kidcox ... men ibland går han lite över styr :) Han är grym på sport och besitter ett stort kunnande. Behöver dock jobba lite på MM och lite teori. Kanske lite på sitt humör också.. hahaha!
|
Citat:
|
http://iceeman.bettingbloggen.com/bl...angel#comments
Han är verkligen trevlig mot folk den gode iceeman! |
Såklart gick han plus när servrarna låg nere och ingen kunde ta del av spelen :yes:
|
Hahah vilken idiot. Lägga in spel som ingen av hans betalande medlemmar kunde ta del av haha. Och självklart är det "en av de bästa dagarna i bloggens historia".
|
hahaha:whoco5:
|
:thumbdown:
|
Citat:
|
Skit händer :)
|
Vilken häxjakt, jizzez!
|
Citat:
Ingen rök utan eld min gode herre.... |
Häxjakt var det ja. Att kalla folk för spermatunna kanske motiverar kritiken och alla hån?
Citat:
|
han e ju slut, stolpskottet
|
Flyttar till tänkarhörnan. Då inga tips läggs upp här.
/MOD |
Citat:
|
Han verkar också kunna det här med censur. Nu är alla kritiska inlägg borttagna ur kommentarerna. Ny bottennotering hur som helst, både i kundservice och för hans bankrulle. ;)
:gun_bandana: :moneybag: |
Hahaha! Han har rensat bort alla tidigare usla spel så att han nu har en ROI på 100,16 :D
Iceeman and Kidcox Saknar ord! Men en sak är väl säker nu iaf. Kan han redigera sin statistik i efterhand med betalande kunder råder det väl inget tvivel om att han fifflade rejält med siffrorna när bloggen bara var hans egen bokföring. |
Hahahahhahahahah sanslöst roligt men ändå tragiskt....
|
han tog ju bara bort förra månaden som var lite förlorande.
Nu ligger han ju plus dena månad så bara marknaddsföra det för de nya som ska bli lurade :) |
Citat:
|
Samt att han verkar ha mer rimliga insatsnivåer nu, snackar hundralappar istället för tusenlappar...så känns som det var minst en nolla för mycket förr :whistling:
|
hahahahahahhaha underhållande!!!!!!!!! vilket prakt pucko
|
Citat:
|
Man kan ju även ställa sig frågan om hur många andra på Bettingbloggen som fuskar...
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
|
Haha det med grafen var skojiz.
|
Det här är inte stabilt..även om han i framtiden presterar en ROI i klass med Rekat & Klart (över 1000%) så lär man ju inte vilja betala till en person som är så labil.
|
Det kan väl knappast vara någon som betalar för den här killens picks?
|
Tjenare folks!
Ja insatserna har sänks nu när bankrullen sinat. Här är väl en av anledningarna till dåligt resultat även i maj: Iceeman ---------------- Antal spel: 141 Träff: 53.19% Snittodds: 2.12 Snittinsats: 381kr ROI: 115.60% Netto: +8.387kr Kidcox ---------------- Antal spel: 30 Träff: 33.33% Snittodds: 1.85 Snittinsats: 694kr ROI: 69.35% Netto: -6.377kr Angående "spermatunnor" osv.. så blir det så när fjortisar håller på att försöka tjabba och göra sig roliga med förargelseväckande e-mailadresser såsom [email protected] etc. |
Och hur manipulerad är denna statistik? Inget ont mot dig nu när du skriver här men tror inte på den för fem öre!
|
Den är inte modifierad alls. Du kan själv generera den på sidan under statistik/avancerad statistik.
Hur som helst... ni får jättegärna fortsätta diskutera mina fel och brister, fusk och förfalskningar. Jag vet att ni är schysta killar ... som kanske har lite för mycket fritid, men ändå :) Ha det gott folks! |