Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Tänkarhörnan (https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/)
-   -   Starta spelblogg, vilket upplägg? (https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/2497-starta-spelblogg-vilket-upplaegg/)

henkiee5 2010-05-05 20:29

Citat:

Ursprungligen postat av aspel (Inlägg 37569)
hur förklarar du dom vita ytorna på screenshoten henkiee?

Jag tycker inte jag behöver förklara någonting alls, jag har tagit en skärmdump och om ni ser vita fläckar får det stå för er.

Jag är Moneybookers V.I.P iallafall om det säger någon nåt.

http://img521.imageshack.us/img521/1840/mbvip.png

Bobbobula 2010-05-05 20:31

Citat:

Ursprungligen postat av olof86 (Inlägg 37561)
Är det bara jag eller finns det två vita ytor framför båda saldouppgifterna? :) Kolla noga...

HAHA! zooma till 200 eller 400% så går det inte att missa photoshoppandet :clap:

Lycka till "henkie-highroller" :whoco5:

RobinD 2010-05-05 20:39

Citat:

Ursprungligen postat av henkiee5 (Inlägg 37570)
Det spricker lite eftersom de odds jag spelar inte alltid är högst på pinnacle och det är bara på pinnacle jag kan få betalt för att folk vinner. Det är sällan jag omsätter 330k som i mars på pinnacle. Ska jag då i förväg bara visa de picks som är spelbara på pinn, då försvinner ju en del av poängen. Jag spelar sällan på stora ligor, och europeiska bookies är helt okej på att sätta oddsen fel på små ligor vilket gör att oddsen blir spelbara trots att de har dålig återbetalningsprocent totalt sett.

Du läste inte vad jag skrev...

olof86 2010-05-05 20:53

Citat:

Ursprungligen postat av henkiee5 (Inlägg 37574)
Jag tycker inte jag behöver förklara någonting alls, jag har fakeat en skärmdump

FYP

Citat:

Ursprungligen postat av henkiee5 (Inlägg 37574)
Jag är Moneybookers V.I.P iallafall om det säger någon nåt.

Ja, det säger att du har mailat kundtjänst och bett om att få bli VIP. Det var länge sen de hade strikta krav för det där.

Obvious troll is obvious

Grizzly 2010-05-05 20:57

:holms:

aspel 2010-05-05 21:02

henkiee det du gjort är jä****t fult....vik hädan....du har gjort bort dig å det grövsta

jaroiten 2010-05-05 22:12

Citat:

Ursprungligen postat av VinsomCash (Inlägg 37521)
Det är svårt att verka trovärdig om man postar resultat i efterhand. En lösning på de skulle möjligtvis vara att du postar ditt spel i samband med att matchen börjat.

För att underlätta de går det säkert att scripta någon funktion som lägger in dina spel automatiskt via någon form av timer.

Lycka till!

Det funkar ju inte direkt. Relativt lätt att fejka sånt, man kan ju i så fall själv hitta på vilket odds man spelade till, är ju bara att konstant plocka vad som var all time high på marknaden innan ifrån oddssläpp till stängning. Att spela Arsenal till 2.1 eller 2.05 är ju inte samma spel även fast det är samma lag och därav kan man även fuska trots att man släpper sina spel vid spelstopp.

VinsomCash 2010-05-05 22:47

Citat:

Ursprungligen postat av jaroiten (Inlägg 37608)
Det funkar ju inte direkt. Relativt lätt att fejka sånt, man kan ju i så fall själv hitta på vilket odds man spelade till, är ju bara att konstant plocka vad som var all time high på marknaden innan ifrån oddssläpp till stängning. Att spela Arsenal till 2.1 eller 2.05 är ju inte samma spel även fast det är samma lag och därav kan man även fuska trots att man släpper sina spel vid spelstopp.

Fejka oddsen kan han göra tre dagar innan matchen börjat också.

jaroiten 2010-05-05 22:57

Citat:

Ursprungligen postat av VinsomCash (Inlägg 37616)
Fejka oddsen kan han göra tre dagar innan matchen börjat också.

Meningen är ju att man ska posta när oddsen fortfarande finns där. Är väl ingen seriös som rekar till gamla odds? Om man inte är vinnande genom att lira gamla odds är man riktigt kass.

papak 2010-05-06 00:10

Är det Pro Gamer som är i farten igen? Snubben som lirade för tiotusentals kronor men inte visste va han spelade på...

VinsomCash 2010-05-06 00:10

Citat:

Ursprungligen postat av jaroiten (Inlägg 37622)
Meningen är ju att man ska posta när oddsen fortfarande finns där. Är väl ingen seriös som rekar till gamla odds? Om man inte är vinnande genom att lira gamla odds är man riktigt kass.

Jag har uppfattat att TS inte är ute efter att reka några matcher, utan att endast visa upp ett bra resultat.

En capper som visar sina spel två timmar innan spelstopp kan i praktiken lika väl ljuga om oddsen som en person som lägger upp spelen på spelstopp.

Hur långt man vill driva sin utredning av hur ärlig en capper är, det är upp till en själv.

pr0llan 2010-05-06 00:53

Citat:

Ursprungligen postat av papak (Inlägg 37650)
Är det Pro Gamer som är i farten igen? Snubben som lirade för tiotusentals kronor men inte visste va han spelade på...

Hahah, det skulle mycket väl kunna vara det! Killen som spelade på ML och fick lika högt som oss andra som hade rak.

Fangtastic 2010-05-06 01:27

Citat:

Ursprungligen postat av papak (Inlägg 37650)

Citat:

Ursprungligen postat av pr0llan (Inlägg 37660)
Hahah, det skulle mycket väl kunna vara det! Killen som spelade på ML och fick lika högt som oss andra som hade rak.

Kolla här. Står ju "Pro Gambler" status under länken:

bftrader 2010-05-06 01:29

Här trollar vi friskt.
Varför vill han tjäna några hundralappar i månaden på affilates när han tjänar så bra på bettingen redan? Mycket bra fråga.
Man hinner inte blogga varje dag om man kör betting/trading på heltid, så lika bra du lägger ner.

VinsomCash 2010-05-06 02:39

Citat:

Ursprungligen postat av bftrader (Inlägg 37670)
Här trollar vi friskt.
Varför vill han tjäna några hundralappar i månaden på affilates när han tjänar så bra på bettingen redan? Mycket bra fråga.
Man hinner inte blogga varje dag om man kör betting/trading på heltid, så lika bra du lägger ner.

Stenhård! haha :gun_bandana: