Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Tänkarhörnan (https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/)
-   -   Hjälp mig att bli en bättre Stryktipsspelare (https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/39238-hjaelp-mig-att-bli-en-baettre-stryktipsspelare/)

Gnagarn81 2020-01-28 12:25

Hjälp mig att bli en bättre Stryktipsspelare
 
Tragglar med Stryktipset varje lördag, ibland även Europatipset på söndagar. Dock aldrig några större summor i vinst att nämna. Dock rätt stabil med att ligga på 9-11 rätt varje omgång.

Så här lägger jag upp mitt spel.

Använder mig att ett tipsprogram som heter TippX 2000, har som standard att köra två spik och 6 halvor. Sen reducerar jag ner raderna till 200, eftersom jag spelar för 200kr varje omgång. Sen kör jag med teckenföljd samt Procent (Sv-spel %) Inte mer avancerat än så.

Kollar man hur stor chans jag har på 13 rätt, så brukar den sällan ligga på över 1% enligt tipsprogrammet.

Gör jag nåt fel, vad kan jag göra annorlunda för öka chanserna med dom insatserna jag har att röra mig med ? Handlar det om att jag måste lägga in flera spikar ? Lägga till U-rader ?

Tack för svar :)

Mcdonkey 2021-09-02 08:53

Citat:

Ursprungligen postat av Gnagarn81 (Inlägg 666601)
Tragglar med Stryktipset varje lördag, ibland även Europatipset på söndagar. Dock aldrig några större summor i vinst att nämna. Dock rätt stabil med att ligga på 9-11 rätt varje omgång.

Så här lägger jag upp mitt spel.

Använder mig att ett tipsprogram som heter TippX 2000, har som standard att köra två spik och 6 halvor. Sen reducerar jag ner raderna till 200, eftersom jag spelar för 200kr varje omgång. Sen kör jag med teckenföljd samt Procent (Sv-spel %) Inte mer avancerat än så.

Kollar man hur stor chans jag har på 13 rätt, så brukar den sällan ligga på över 1% enligt tipsprogrammet.

Gör jag nåt fel, vad kan jag göra annorlunda för öka chanserna med dom insatserna jag har att röra mig med ? Handlar det om att jag måste lägga in flera spikar ? Lägga till U-rader ?

Tack för svar :)

Dessa småsystem är pengar i sjön, som du säger har du extremt liten chans, bättre du skapar bolag och går ihop ett gäng så ni kan köra större.

Tord 2021-09-02 10:48

Citat:

Ursprungligen postat av Mcdonkey (Inlägg 760299)
Dessa småsystem är pengar i sjön, som du säger har du extremt liten chans, bättre du skapar bolag och går ihop ett gäng så ni kan köra större.

Haha McDonkey, du svarade på en fråga som han ställde för 1,5 år sedan :lol:

Lobo 2021-09-02 11:36

Citat:

Ursprungligen postat av Tord (Inlägg 760305)
Haha McDonkey, du svarade på en fråga som han ställde för 1,5 år sedan :lol:

Skulle svaret bli annorlunda när frågan ställdes då?

Systemspelare 2021-10-15 08:37

Citat:

Ursprungligen postat av Lobo (Inlägg 760312)
Skulle svaret bli annorlunda när frågan ställdes då?

Mycket bra svar !



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved