Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-01-28, 12:25   #1
 
Reg.datum: jan 2020
Inlägg: 1
Sharp$: 9
Standard

Hjälp mig att bli en bättre Stryktipsspelare


Tragglar med Stryktipset varje lördag, ibland även Europatipset på söndagar. Dock aldrig några större summor i vinst att nämna. Dock rätt stabil med att ligga på 9-11 rätt varje omgång.

Så här lägger jag upp mitt spel.

Använder mig att ett tipsprogram som heter TippX 2000, har som standard att köra två spik och 6 halvor. Sen reducerar jag ner raderna till 200, eftersom jag spelar för 200kr varje omgång. Sen kör jag med teckenföljd samt Procent (Sv-spel %) Inte mer avancerat än så.

Kollar man hur stor chans jag har på 13 rätt, så brukar den sällan ligga på över 1% enligt tipsprogrammet.

Gör jag nåt fel, vad kan jag göra annorlunda för öka chanserna med dom insatserna jag har att röra mig med ? Handlar det om att jag måste lägga in flera spikar ? Lägga till U-rader ?

Tack för svar

Senast redigerad av Gnagarn81 den 2020-01-28 klockan 12:27.
Gnagarn81 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-02, 08:53   #2
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 232
Sharp$: 533
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gnagarn81 Visa inlägg
Tragglar med Stryktipset varje lördag, ibland även Europatipset på söndagar. Dock aldrig några större summor i vinst att nämna. Dock rätt stabil med att ligga på 9-11 rätt varje omgång.

Så här lägger jag upp mitt spel.

Använder mig att ett tipsprogram som heter TippX 2000, har som standard att köra två spik och 6 halvor. Sen reducerar jag ner raderna till 200, eftersom jag spelar för 200kr varje omgång. Sen kör jag med teckenföljd samt Procent (Sv-spel %) Inte mer avancerat än så.

Kollar man hur stor chans jag har på 13 rätt, så brukar den sällan ligga på över 1% enligt tipsprogrammet.

Gör jag nåt fel, vad kan jag göra annorlunda för öka chanserna med dom insatserna jag har att röra mig med ? Handlar det om att jag måste lägga in flera spikar ? Lägga till U-rader ?

Tack för svar
Dessa småsystem är pengar i sjön, som du säger har du extremt liten chans, bättre du skapar bolag och går ihop ett gäng så ni kan köra större.
Mcdonkey är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-02, 10:48   #3
 
Tords avatar
 
Reg.datum: mar 2016
Inlägg: 1 595
Sharp$: 4719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mcdonkey Visa inlägg
Dessa småsystem är pengar i sjön, som du säger har du extremt liten chans, bättre du skapar bolag och går ihop ett gäng så ni kan köra större.
Haha McDonkey, du svarade på en fråga som han ställde för 1,5 år sedan
Tord är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-02, 11:36   #4
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4942
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tord Visa inlägg
Haha McDonkey, du svarade på en fråga som han ställde för 1,5 år sedan
Skulle svaret bli annorlunda när frågan ställdes då?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sskssk (+5), Mcdonkey (+5)
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-15, 08:37   #5
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 94
Sharp$: 29
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
Skulle svaret bli annorlunda när frågan ställdes då?
Mycket bra svar !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sskssk (+5)
Systemspelare är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td