Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Tänkarhörnan (https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/)
-   -   Sjunkande odds (https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/4917-sjunkande-odds/)

ALA 2010-11-11 10:51

Sjunkande odds
 
Hur många procents sjunkade odds kan man acceptera när man ryggar utan att spelvärdet försvinner?

MVH/
Anders

RobinD 2010-11-11 11:14

Beror på rekarens roi om du ska ha ett generellt svar.

Rejs 2010-11-11 11:32

Själv kör jag ytters sällan under 0.05 under 2.00 och över 2.00 kan jag sträcka mig till 0.10 ibland....

Men som sagt finns det undantag när det gäller vissa som man tar, om de är on fire och det är deras favoritliga t.ex...

Munchies 2010-11-11 11:40

Måste dock höja ett varningens finger här. Om oddsen hos en rekare som du har valt att rygga droppar alltför ofta innan du hinner spela bör du ta dig en funderare på om det verkligen är rätt person att följa för dig. Det är inte så simpelt att alltid säga att man bara spelar de som inte droppat 8% om någon har en viss ROI.
Anledningen till detta är helt enkelt att spelen som droppar mycket möjligtvis är bra spel och det är möjligt att du sitter med Svarte Petter på handen när du bara spelar de som inte droppat. Det kan bli så illa att du faktiskt sållar bort vinsterna och istället spelar förlusterna.

zz 2010-11-11 11:42

Citat:

Ursprungligen postat av Rejs (Inlägg 78221)
Själv kör jag ytters sällan under 0.05 under 2.00 och över 2.00 kan jag sträcka mig till 0.10 ibland....

Men som sagt finns det undantag när det gäller vissa som man tar, om de är on fire och det är deras favoritliga t.ex...

Huruvida de ar "on fire" eller inte borde ej paverka och paverkar det sa tror jag det snarare paverkar at andra hallet. Barcelonas chans att vinna okar jo inte for att X spelat dem och i matcherna fore prickat in Almeria och Santander, saledes minskar den inte heller vid en forluststreak.

Om man ser det som att vinster/f;rluster paverkar en rekares procentvarderingar sa tror jag att det kan vara sa att det ar at andra hallet, dvs att en rekare som presterat daligt blir an mer noggran i hur han analyserar matchen medans en i medgang mojligtvis tar det lite for latt pa saken eftersom han kanner att allt sitter hur han an gor och darfor tar med spel han itne skullet tagit med annars..

Men de har ar bara min personliga asikt..

Rejs 2010-11-11 14:16

Citat:

Ursprungligen postat av zz (Inlägg 78224)
Huruvida de ar "on fire" eller inte borde ej paverka och paverkar det sa tror jag det snarare paverkar at andra hallet. Barcelonas chans att vinna okar jo inte for att X spelat dem och i matcherna fore prickat in Almeria och Santander, saledes minskar den inte heller vid en forluststreak.

Om man ser det som att vinster/f;rluster paverkar en rekares procentvarderingar sa tror jag att det kan vara sa att det ar at andra hallet, dvs att en rekare som presterat daligt blir an mer noggran i hur han analyserar matchen medans en i medgang mojligtvis tar det lite for latt pa saken eftersom han kanner att allt sitter hur han an gor och darfor tar med spel han itne skullet tagit med annars..

Men de har ar bara min personliga asikt..

Ja det ligger nog något det du säger, men jag menade ju dock fler matcher än 2 tidigare matcher.

Men som sagt så blir mer professionella bettare noggrannare efter en dålig streak...



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved