Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-11, 10:51   #1
ALA
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 227
Sharp$: 1511
Standard

Sjunkande odds


Hur många procents sjunkade odds kan man acceptera när man ryggar utan att spelvärdet försvinner?

MVH/
Anders
ALA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-11, 11:14   #2
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Beror på rekarens roi om du ska ha ett generellt svar.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-11, 11:32   #3
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4292
Standard

Själv kör jag ytters sällan under 0.05 under 2.00 och över 2.00 kan jag sträcka mig till 0.10 ibland....

Men som sagt finns det undantag när det gäller vissa som man tar, om de är on fire och det är deras favoritliga t.ex...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-11, 11:40   #4
 
Munchiess avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Ort: Sliema, Malta
Inlägg: 109
Sharp$: 706


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Måste dock höja ett varningens finger här. Om oddsen hos en rekare som du har valt att rygga droppar alltför ofta innan du hinner spela bör du ta dig en funderare på om det verkligen är rätt person att följa för dig. Det är inte så simpelt att alltid säga att man bara spelar de som inte droppat 8% om någon har en viss ROI.
Anledningen till detta är helt enkelt att spelen som droppar mycket möjligtvis är bra spel och det är möjligt att du sitter med Svarte Petter på handen när du bara spelar de som inte droppat. Det kan bli så illa att du faktiskt sållar bort vinsterna och istället spelar förlusterna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
JohanH (+1), KP (+1)
Munchies är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-11, 11:42   #5
zz
 
zzs avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 329
Sharp$: 362

ZZ
Stats: 16 - 22 - 1
ROI: 127.54%
Vinstprocent: 42.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rejs Visa inlägg
Själv kör jag ytters sällan under 0.05 under 2.00 och över 2.00 kan jag sträcka mig till 0.10 ibland....

Men som sagt finns det undantag när det gäller vissa som man tar, om de är on fire och det är deras favoritliga t.ex...
Huruvida de ar "on fire" eller inte borde ej paverka och paverkar det sa tror jag det snarare paverkar at andra hallet. Barcelonas chans att vinna okar jo inte for att X spelat dem och i matcherna fore prickat in Almeria och Santander, saledes minskar den inte heller vid en forluststreak.

Om man ser det som att vinster/f;rluster paverkar en rekares procentvarderingar sa tror jag att det kan vara sa att det ar at andra hallet, dvs att en rekare som presterat daligt blir an mer noggran i hur han analyserar matchen medans en i medgang mojligtvis tar det lite for latt pa saken eftersom han kanner att allt sitter hur han an gor och darfor tar med spel han itne skullet tagit med annars..

Men de har ar bara min personliga asikt..
zz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-11, 14:16   #6
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4292
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zz Visa inlägg
Huruvida de ar "on fire" eller inte borde ej paverka och paverkar det sa tror jag det snarare paverkar at andra hallet. Barcelonas chans att vinna okar jo inte for att X spelat dem och i matcherna fore prickat in Almeria och Santander, saledes minskar den inte heller vid en forluststreak.

Om man ser det som att vinster/f;rluster paverkar en rekares procentvarderingar sa tror jag att det kan vara sa att det ar at andra hallet, dvs att en rekare som presterat daligt blir an mer noggran i hur han analyserar matchen medans en i medgang mojligtvis tar det lite for latt pa saken eftersom han kanner att allt sitter hur han an gor och darfor tar med spel han itne skullet tagit med annars..

Men de har ar bara min personliga asikt..
Ja det ligger nog något det du säger, men jag menade ju dock fler matcher än 2 tidigare matcher.

Men som sagt så blir mer professionella bettare noggrannare efter en dålig streak...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td