![]() |
Citat:
Tycker inte det är bonustrading du frågar om, du frågar om hur man döljer sin identitet på internet och vilka metoder det finns att spåras. Som du tidigare fått i råd: Gå till Spelinspektionen eller Allmänna reklamationsnämnden om du anser dig orättvist behandlad så får du ett utlåtande. |
Ringde Betsafe tidigare idag, förklarade vad som hade hänt och han skulle föra det vidare, fick nu detta svar på mail.
"Mitt namn är John och jag är Supervisor här på Betsafe kundtjänst. Jag vill börja med att tacka dig för ditt tålamod medan vi undersökt din förfrågan. Efter att ha noga sett över ditt ärende så har vi beslutat att återta vårt tidigare beslut gällande ditt saldo, och vi har därmed återinfört det in på ditt spelkonto. Ditt saldo är därmed tillgängligt för dig igen på ditt spelkonto, och du är välkommen att begära ditt uttag på nytt. Jag önskar dig en fortsatt fin dag! Med vänliga hälsningar, John Supervisor Betsafe Kundtjänst." Någon mer som vill fortsätta kasta skit på mig och rövslicka Betsafe? Eller kan vi kanske en gång för alla konstatera att det är Dem som fittnackar sig? (Ja, jag grisar mig också genom att bonushora, har hört det av er x antal ggr nu, det är dock inget jämfört med att konfiskera vinster utan grund hit och dit) |
Citat:
|
Citat:
Klart det är bonustrading? Eftersom dom tydligen konfiskerar pengarna på "vanligt" folk också som Ej bonushorar, så ser jag inte hur detta är någon skillnad egentligen? Läs mitt inlägg som jag postade alldeles nyss, fick tillbaks pengarna på ett konto efter jag ringde dem, skulle de aldrig göra om de hade några bevis? Så uppenbarligen vet de ej att jag bonushorar, så tekniskt sett gjorde de det på en "Vanlig" stackare, då gör de det uppenbarligen på de flesta, och inte bara på oss som grisar oss. |
Citat:
|
Citat:
Enda jag kände bra var den första faktiskt, en polares farsa nämligen, sedan har löpelden spridit sig mer och mer. |
Citat:
Ringde Betsafe idag, förklarade läget och han skulle ta det vidare, På eftermiddagen fick jag mail om att de hade noggrant granskat mitt konto igen och satt in pengarna så jag kan göra uttag nu. Detta borde faktiskt styrka det du skrev Rätt så stenhårt :hattenav: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Om du var seriös, my apologies, att döma av dina tidigare inlägg så är jag dock skeptisk till det. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Hahah goding! Är du hög som ett hus eller har du inte hängt med alls vad jag skrivit om? Var gärna god & förklara för mig hur det kan vara "En helt vanlig kontroll" att konfiskera/annullera alla pengar, ge tillbaks tusenlappen som jag satte in & endast upprepa sig att jag brutit mot 12:1? :lol: Hade jag endast fortsatt maila dem samt skrivit i live chat istället för att ringa hade jag aldrig sett röken av pengarna, så jo, det här är något mer än ett första klassens ickeproblem... Tomte. Nu slutar vi rövslicka spelbolagen och ser dem som de fula fiskarna dom är, hur låter det herr bruntunga? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Simma lugnt ;) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Hallå, har någon lust att gå igenom hur man bäst tradear leovegas bonus?
|
Citat:
|
Citat:
|
Kan vi fixa ihop ett chattrum eller liknande för dessa saker det vore mkt bättre tror jag
|
Citat:
|
Interwettens bonus. Är det några konstigheter, eller är det helt enkelt sätt in 1000kr, få 150kr för varje omsatt 1000-lapp?
Vad händer om man förlorar det första spelet, avbryts bonusen då eller kan man sätta in nya pengar och fortsätta? |
Citat:
Om du förlorat ditt SPEL på Interwetten behöver du sätta in ytterligare pengar för att låsa upp nästa del av din bonus. Sätt in så att du återigen har 1000 kronor på ditt konto." Så nä, bonusen avbryts inte utifrån den informationen! |
Har fixat ett chattrum nu där vi kan hänga när vi är online säg till så ger jag adressen
|
Citat:
Är även med i en discord med många medlemmar, mestadels brittiska dock. Försöker få in lite mera svenskar, så joina gärna den också; https://discord.gg/hDSWVe9 |
Citat:
|
Har skickat inbjudan nu och har chattfönstret öppen ett par timmar dagligen är bara att droppa in:)
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
|
Jag kommer förmodligen snart att flytta utomlands och skulle vilja fortsätta med bonustrading.
De frågor som jag grubblar över är; Visst krävs det att spela från en svensk IP-adress? Jag tänker - hur gör dem som spelar på semestern? Samt, om det nu är så att en svensk IP är ett måste, hur kan jag lösa detta om vi bortser från att fjärrstyra en dator på hemmaplan? Som jag förstått det upptäcks VPN av bolagen, eller har jag fel? |
Citat:
|