Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Tänkarhörnan (https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/)
-   -   Bonustrading (https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/782-bonustrading/)

mumintroll 2017-01-14 16:06

Citat:

Ursprungligen postat av Mastermind (Inlägg 516650)
Är lite intresserad av hur mycket folk har tjänat på detta, själv ligger jag på 35k+!

Drygt 100k på 2 år ungefär. mesta första året, men tuggar väl in kanske 1500-2000kr i månaden nu för tiden

Mastermind 2017-01-15 02:51

Oj de är fan solid med 100k första året! Hur många sidor gick du igenom då? :o

testartestar 2017-01-15 16:56

Citat:

Ursprungligen postat av theskab (Inlägg 516702)
Blev ca 80k förra året på gratisspel, kampanjer och reloadbonusar. Detta är då ej välkomstbonusar inräknat. Em samt december var klart bästa månaderna.

Hur tjänade du mycket i December? Hittade mest skräp, känns som att min strategi var felaktig.
Vad spelar du i övrigt? Jag har slutat få reloadbonusar etc, visst betsson och nordicbet har ju diverse kampanjer men i övrigt känns det tomt :cry:

theskab 2017-01-15 21:12

Citat:

Ursprungligen postat av testartestar (Inlägg 517033)
Hur tjänade du mycket i December? Hittade mest skräp, känns som att min strategi var felaktig.
Vad spelar du i övrigt? Jag har slutat få reloadbonusar etc, visst betsson och nordicbet har ju diverse kampanjer men i övrigt känns det tomt :cry:

71 kampanjer gav ca 15k i december.. Allt från 50kr till 1500kr i insättningsbonus.

Troligen har du för få bolag ;)

PS detta är bara odds kampanjer.

Morgan007 2017-01-15 21:26

Citat:

Ursprungligen postat av testartestar (Inlägg 517033)

Coolbet, Comeon och Unibet hade alla reloadbonusar som var för alla, Comeon hade typ 3-4 stycken 50% upp till 500 kr (de har också kört två såna den här veckan).

Jag drog in nästan prick 10 tkr i december på reloadbonusar och gratisspel.

Mastermind 2017-01-17 12:09

Citat:

Ursprungligen postat av mwickholm (Inlägg 516692)
Närmar mig 10 000 €, inte så långt kvar.

Grymt jobbat!

Mastermind 2017-01-17 12:10

Citat:

Ursprungligen postat av theskab (Inlägg 516702)
Blev ca 80k förra året på gratisspel, kampanjer och reloadbonusar. Detta är då ej välkomstbonusar inräknat. Em samt december var klart bästa månaderna.

Härligt, vilka är dina bästa tips för att plocka hem så mycket? :moneybag:

Mastermind 2017-01-17 12:12

Grymt att se hur mycket folk ligger i! Gillar de starkt :D

theskab 2017-01-17 22:05

Citat:

Ursprungligen postat av Mastermind (Inlägg 517131)
Härligt, vilka är dina bästa tips för att plocka hem så mycket? :moneybag:

Bara o gneta på.. Kolla sin mail kommer ju erbjudanden varje dag. Sen ha konton på varje bolag ;)

Danniman 2017-01-18 11:23

Lägg till danieloesterlund på skype om ni vill föra en diskussion gällande ''bonustrading.''
Har själv haft det som yrke i 2 års tid och kan förhoppningsvis hjälpa till/byta erfarenheter med en del av er. Kanske starta upp en skype community där vi kan dela med oss av erbjudanden/tips. Bonustrading är en lagsport :claps:

Nicksson 2017-01-18 11:50

Citat:

Ursprungligen postat av Danniman (Inlägg 517184)
Lägg till danieloesterlund på skype om ni vill föra en diskussion gällande ''bonustrading.''
Har själv haft det som yrke i 2 års tid och kan förhoppningsvis hjälpa till/byta erfarenheter med en del av er. Kanske starta upp en skype community där vi kan dela med oss av erbjudanden/tips. Bonustrading är en lagsport :claps:

Bonustrading som yrke:ohmy:, då måste man vara nöjd med lönen som en kinesisk kock som jobbar svart i Uganda tjänar.

Danniman 2017-01-18 15:53

Tvärtom om du vidgar dina vyer :)

Nicksson 2017-01-18 17:19

Allt är givetvis relativt, sitter man på pojkrummet och har allt betalt så funkar det säkert fint som ett komplement till studiebidraget:sad:.Att "leva" på det under svenska normala förhållanden tvivlar jag mycket starkt på.

nomasporfavor 2017-01-18 18:51

Citat:

Ursprungligen postat av Nicksson (Inlägg 517209)
Allt är givetvis relativt, sitter man på pojkrummet och har allt betalt så funkar det säkert fint som ett komplement till studiebidraget:sad:.Att "leva" på det under svenska normala förhållanden tvivlar jag mycket starkt på.

Fullt möjligt, däremot så krävs det att du involverar andra personer och utnyttjar bonusar i deras namn, så det blir väl en lightversion av jobb kanske man kan säga

Danniman 2017-01-18 19:26

Citat:

Ursprungligen postat av nomasporfavor (Inlägg 517212)
Fullt möjligt, däremot så krävs det att du involverar andra personer och utnyttjar bonusar i deras namn, så det blir väl en lightversion av jobb kanske man kan säga

Exakt.