Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Tänkarhörnan (https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/)
-   -   Bonustrading (https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/782-bonustrading/)

solum 2017-04-28 16:47

Accumulatorspel
 
Hej. Är det någon som har en ide hur man flyttar pengar när bolaget kräver minst tripplar minodds 1,40 1xbet har den regeln tacksam för svar:)

ostromblad 2017-04-28 17:00

Citat:

Ursprungligen postat av solum (Inlägg 526393)
Hej. Är det någon som har en ide hur man flyttar pengar när bolaget kräver minst tripplar minodds 1,40 1xbet har den regeln tacksam för svar:)

Finns smidiga sätt, nämns några sidor bak i tråden. Kan dock varna för 1xbet, har fått riktigt risig kritik på SBR.

BroderH 2017-05-05 06:50

Har nu horat igenom 20-25 bolag och hittar just inga fler som har vettiga bonusar/sajter. Så vad är nästa steg?

Läser om folk som plockar ut 8-10k i månaden, är det möjligt? Jag får mest erbjudanden om "spela för 100 kr och få 100 kr i gratisspel". Ofta med halvkassa möjligheter att matcha spelen. Är det ens värt att trejda såna småspel?

Så frågan är: vad gör jag nu?

theskab 2017-05-05 12:11

Citat:

Ursprungligen postat av BroderH (Inlägg 527014)
Har nu horat igenom 20-25 bolag och hittar just inga fler som har vettiga bonusar/sajter. Så vad är nästa steg?

Läser om folk som plockar ut 8-10k i månaden, är det möjligt? Jag får mest erbjudanden om "spela för 100 kr och få 100 kr i gratisspel". Ofta med halvkassa möjligheter att matcha spelen. Är det ens värt att trejda såna småspel?

Så frågan är: vad gör jag nu?

Mjölka kampanjer. Är inte välkomstbonusarna som genererar pengar är alla kampanjer. Hittills 1400kr+ i maj ;)

BroderH 2017-05-05 12:50

Citat:

Ursprungligen postat av theskab (Inlägg 527038)
Mjölka kampanjer. Är inte välkomstbonusarna som genererar pengar är alla kampanjer. Hittills 1400kr+ i maj ;)

Så det är alltså dom där hundringarna man ska jaga? Blir väl ett jäkla jobb?

theskab 2017-05-05 13:29

Citat:

Ursprungligen postat av BroderH (Inlägg 527043)
Så det är alltså dom där hundringarna man ska jaga? Blir väl ett jäkla jobb?

Vad är skillnaden mot att jaga välkomstbonusar? Kampanjerna är ju oftast bara 1-2 spel.

BroderH 2017-05-05 14:35

Citat:

Ursprungligen postat av theskab (Inlägg 527050)
Vad är skillnaden mot att jaga välkomstbonusar? Kampanjerna är ju oftast bara 1-2 spel.

Ändå lite skillnad att tjäna typ 900-950 kr och ca 90 va? För samma arbetsinsats.

Thuernman 2017-05-05 16:10

Citat:

Ursprungligen postat av BroderH (Inlägg 527014)
Har nu horat igenom 20-25 bolag och hittar just inga fler som har vettiga bonusar/sajter. Så vad är nästa steg?

Läser om folk som plockar ut 8-10k i månaden, är det möjligt? Jag får mest erbjudanden om "spela för 100 kr och få 100 kr i gratisspel". Ofta med halvkassa möjligheter att matcha spelen. Är det ens värt att trejda såna småspel?

Så frågan är: vad gör jag nu?

I mitt fall så var nästa steg att fråga flickvän/kompisar/släktingar om de var intresserade av att tjäna lite extra pengar, och spela i deras namn och sen dela 50/50.

Jag är inte heller mycket för "Spela för 250 kr på en femling och du får ett 100 kr live-gratisspel stake not returned!!!"-erbjudanden. Dock finns det ju en hel del BRA erbjudanden också.

matchingbetisover 2017-05-05 17:24

Citat:

Ursprungligen postat av BroderH (Inlägg 527043)
Så det är alltså dom där hundringarna man ska jaga? Blir väl ett jäkla jobb?

Hur mycket älskar du pengar?

För att vara seriös är det som jag sagt innan perspektiv som gäller.
Matched betting ska inte jämföras med advokatarvode utan ska jämföras med andra alternativ på nätet. Enkäter och sitta klicka.
Poker är ett annat område, folk sitter grindar microstakes för de pengarna du nu får garanterat.

Värt det? Beror på vem du är och hur stor insikt du har om pengars värde. Är du Justin Bäver eller en som med lätthet kan gå in på Pressbyrån och köpa en cola istället för att vänta och dricka vatten hemma.

theskab 2017-05-05 21:48

Citat:

Ursprungligen postat av BroderH (Inlägg 527057)
Ändå lite skillnad att tjäna typ 900-950 kr och ca 90 va? För samma arbetsinsats.

Plockar du varje välkomstbonus på 1-2 spel behöver du ju inte sitta här o jaga bonusar.
I ditt läge nu har du plockat de ganska lätta pengarna nästa steg är kampanjer. Bolagen älskar att skicka ut de.

Angående att gå på släkt o vänner, kan lätt bli att man mister hela kakan, om man inte är försiktig.

BroderH 2017-05-05 22:40

Citat:

Ursprungligen postat av Thuernman (Inlägg 527069)
I mitt fall så var nästa steg att fråga flickvän/kompisar/släktingar om de var intresserade av att tjäna lite extra pengar, och spela i deras namn och sen dela 50/50.

Jag är inte heller mycket för "Spela för 250 kr på en femling och du får ett 100 kr live-gratisspel stake not returned!!!"-erbjudanden. Dock finns det ju en hel del BRA erbjudanden också.

Många pratar om att använda vänner och släktingar. Frågan är väl varför dom ens skulle vilja dela 50/50? Detta är ju inte raketforskning direkt. När man väl lärt dom hur man gör med ett bolag är det väl bara för dom att köra själva?

levman 2017-05-06 06:54

Citat:

Ursprungligen postat av BroderH (Inlägg 527128)
Många pratar om att använda vänner och släktingar. Frågan är väl varför dom ens skulle vilja dela 50/50? Detta är ju inte raketforskning direkt. När man väl lärt dom hur man gör med ett bolag är det väl bara för dom att köra själva?

Jag är långt ifrån klar med alla men blev klar med t.ex. Super Lenny för någon vecka sedan och igår fick jag en reload på 100% upp till 500 kr på odds.
Unibet ger mig 250kr i free bet med mera då och då så när allt detta mäts upp så blir det några extra tusingar i månaden säkert.

ostromblad 2017-05-06 08:32

Citat:

Ursprungligen postat av BroderH (Inlägg 527128)
Många pratar om att använda vänner och släktingar. Frågan är väl varför dom ens skulle vilja dela 50/50? Detta är ju inte raketforskning direkt. När man väl lärt dom hur man gör med ett bolag är det väl bara för dom att köra själva?

Nej det är inte raketforskning, men är ändå lite pengar att ligga ute med och vissa risker. Jag tycker 10000 spänn utan risk ändå är tillräckligt generöst för ens vänner då dom inte behöver tänka på något alls.

Thuernman 2017-05-06 20:49

Citat:

Ursprungligen postat av BroderH (Inlägg 527128)
Många pratar om att använda vänner och släktingar. Frågan är väl varför dom ens skulle vilja dela 50/50? Detta är ju inte raketforskning direkt. När man väl lärt dom hur man gör med ett bolag är det väl bara för dom att köra själva?

Många tycker att det är för krångligt och att du blir omedelbart biten av speldjävulen så fort du sneglar på en spelsida. Andra tycker att det inte är värt besväret, men går med på det så länge du sköter allt. I mitt fall har jag frågat de jag spelat åt om de inte vill lära sig själva istället, och tre av fyra sa nej.

theskab 2017-05-06 22:17

Citat:

Ursprungligen postat av Thuernman (Inlägg 527275)
Många tycker att det är för krångligt och att du blir omedelbart biten av speldjävulen så fort du sneglar på en spelsida. Andra tycker att det inte är värt besväret, men går med på det så länge du sköter allt. I mitt fall har jag frågat de jag spelat åt om de inte vill lära sig själva istället, och tre av fyra sa nej.

När du spelar för andra, lägger de spelen från sina enheter eller lägger du från dina? Alltså samma som du spelat med på dina egna konton.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved