Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Tennis (https://www.sharps.se/forums/tennis/)
-   -   Wimbledon 2012 (https://www.sharps.se/forums/tennis/12341-wimbledon-2012-a/)

joemag 2012-06-25 23:01

Citat:

Ursprungligen postat av sollentuna_slamtilt (Inlägg 190758)
Tack, såg att canal+ sänder. Har dock inte canal+ och är inte svinkåt på att köpa ett sportpaketabonnemang av dem bara för att se Wimbledon.

Vet inte hur csports fungerar men kan gå att köpa enskilda matcher där. Vad säger forumets policy om länkar till fulstreams?

Sprite 2012-06-26 06:04

Citat:

Ursprungligen postat av sollentuna_slamtilt (Inlägg 190758)
Tack, såg att canal+ sänder. Har dock inte canal+ och är inte svinkåt på att köpa ett sportpaketabonnemang av dem bara för att se Wimbledon.

Har du inte konto hos bwin kan du ju ta deras öppningserbjudande med csports i 3 månader. räcker att du sätter in 200 kr och spelar för samma summa på ett spel så har du csports-kanalerna för 1300 kr (alltså 3 månader). alternativt kan du ju öppna konto på sambon eller någon polare som vill vara schysst :)

Exet 2012-06-26 11:35

Lite nya spel uppe nu. 50/50 än så länge i princip med lite otur, hoppas på en bra dag idag :) Go go !

Nick3 2012-06-26 11:48

Citat:

Ursprungligen postat av Exet (Inlägg 190799)
Lite nya spel uppe nu. 50/50 än så länge i princip med lite otur, hoppas på en bra dag idag :) Go go !

Hur tänker du kring Haas? Tänkte också spela han men vet inte riktigt om jag vågar, han såg ju väldigt övertygande ut i Halle men det gjorde Kohlschreiber också, la in ett överspel här iaf för att det känns ganska säkert att det kommer bli en jämn match.

Rejs 2012-06-26 12:48

Citat:

Ursprungligen postat av Exet (Inlägg 190799)

Kan du inte skriva lite tankar om spelen istället för att bara folk ska kolla sheet? Flesta vill nog ha motivering för att lägga sin spel, hur som helst ha någon diskussion...

sollentuna_slamtilt 2012-06-26 15:07

Citat:

Ursprungligen postat av BlackCobra (Inlägg 190777)
Har du inte konto hos bwin kan du ju ta deras öppningserbjudande med csports i 3 månader. räcker att du sätter in 200 kr och spelar för samma summa på ett spel så har du csports-kanalerna för 1300 kr (alltså 3 månader). alternativt kan du ju öppna konto på sambon eller någon polare som vill vara schysst :)

Tack för tipset, har dock utnyttjat det erbjudandet tidigare. Jag tror man kan beställa separata matchdagar på csports för Wimbledon, kan köra på det i så fall.

dellan 2012-06-26 16:17

Har också lirat över i Haas-kohlschriber, känns som ett givet överspel med tanke på deras förra match i Halle!

himmler 2012-06-26 23:32

Absol igt !

Citat:

Ursprungligen postat av joemag (Inlägg 190753)
Vad är fel på canal+?

Annat än att det tyv = på tok för dyrt efters jag rdn har "viasat" , spelar på "bwin" sed länge men har inte sett ngt erbj ang "csports" . Visst sku det va kul om man kunde köpa 1 + annan speldag , annars återstår tyv end livescore som iaf följ match från börj till slut .

tompa87 2012-06-27 11:27

Funderar på Falla idag, känns nästan som en 50/50 match även om Mahut kanske visat lite mer form på slutet. Inbördes leder Fallas även om det blev förlust den enda gången på gräs.

nästan dött lopp i rankingen, är det ngt jag inte ser eller känns 3.01 spontant rätt bra?

Nick3 2012-06-27 11:50

Citat:

Ursprungligen postat av tompa87 (Inlägg 190912)
Funderar på Falla idag, känns nästan som en 50/50 match även om Mahut kanske visat lite mer form på slutet. Inbördes leder Fallas även om det blev förlust den enda gången på gräs.

nästan dött lopp i rankingen, är det ngt jag inte ser eller känns 3.01 spontant rätt bra?

Känns helt klart som överodds, speciellt med tanke på att Mahut tvingades till en 5-setare mot svagare motstånd i första rundan. Tror också på ett överspel i den här matchen, har svårt att se 3-0 och tiebreak är mycket möjligt.

Misär 2012-06-27 13:33

Vad tusan sysslar Cibulkova med? Uselt!

himmler 2012-06-27 18:57

Tyv så ryggade jag ditt spel !

Citat:

Ursprungligen postat av Misär (Inlägg 190922)
Vad tusan sysslar Cibulkova med? Uselt!

Trots att det = "wimbleadon" , finns det dom som mer el mindre lägger sig. Har inte sett matchen, lär nog dröja innan jag ryggar spelare jag igt vet om---------fotboll = nog trots allt bästa sporten att satsa pengar på .

Haltmathe 2012-06-27 19:34

Tennisbetting är riktigt bra men man måste vara insatt precis som i alla andra sporter!

Sprite 2012-06-27 20:29

Citat:

Ursprungligen postat av Haltmathe (Inlägg 190968)
Tennisbetting är riktigt bra men man måste vara insatt precis som i alla andra sporter!

+1. Tycker det är ännu viktigare att vara insatt i tennisen och spelarna i tennis än i fotbollen och spelarna där för att få en hög ROI.

tompa87 2012-06-27 23:06

Citat:

Ursprungligen postat av BlackCobra (Inlägg 190974)
+1. Tycker det är ännu viktigare att vara insatt i tennisen och spelarna i tennis än i fotbollen och spelarna där för att få en hög ROI.

Beror nog mycket på att det är en individuell sport jämfört med en lagsport som fotboll där en spelare eller 2 kan ha en dålig dag men laget vinner ändå (ibland), medans i tennis om man har en jobbig vecka eller en dålig säsong så är det ingen som "bailar ut en" ...

just my 2 cents..