![]() |
Nikos tennis
Efterfrågat på planket, men NikoB. är för slapp för att klippa klistra, så jag tänkte göra en tråd där alla som snappar upp hans spel kan klistra in istället (även han om han orkar)
Börjar med "jag testar Dushevina imorgon @ 2.20 iaf. Govortsova var i final i s�ndags mot wozniacki, Govortsova lirar inte m�nga finaler, hon kan ha problem med att ladda om plus en l�ng vecka s� lite sliten b�r hon var. Och dushevina �r sv�rslagen f�r de flesta utanf�r top20" Dushevina @ 2.20 LEAN: benesova �r lite overpriced ocks�, vettifan var alla bookies f�tt att kvitova skulle vara en top 15 spelare BOL! För er som undrar så läggs spelen ut mellan 17-19! |
Bra jobbat tompa!! Nu hjälps vi åt och fylla på här :clap:
|
Citat:
|
:cheers:
|
ryggat :)
|
Testar den, tackar! :hattenav:
|
benesova satt ju fint :D
|
Ryggar Dushevina till 2,30 på Pinnacle!
|
Får se om det blir void på denna nu då :sad:
|
Tackar!
|
vadårå?
|
Matchen bröts efter 2 games i 2:a setet, så beror lite på var man spelat då vad resultatet blir.
|
aha fan vad trisst, hon låg ju bra till. Jag lira den på bwin, dom voidar säkert.
|
Lirade Pinnacle och fick vinst! :clap:
|
wiho jag med tack tompa och niko
|
Bra tennis dag idag. Fick in Tsonga Dushuniva och Benesova :). Nu hoppas vi på en lika kanondag imorgon :)
|
Körde NB och dom voidar ju om matchen avbryts oberoende när det sker :sad44:
|
Någon som vet om Niko har någon tennis idag?
|
sämre dag idag. Provade Gulbis mot Wawrinka @ 3.0. Men gulbis torska första på 30 min, sen hängde han med bra fram till 4 - 4 i andra innan han blev bruten å torska. Nya tag i veckan :). Men klart besviken på gulbis :(
|
<NikoBellic> K. Barrois (+5.5) , T. Bacsinszky , P. Schnyder (-4.5) ,C. Mchale (+6.5) , S. Ferguson (+5.5), E. Vesnina (-4.5)
|
Tackar för dem! ;)
|
Tack Papak...du är en klippa :clap:
|
Tackar för dessa! Riktigt bra! 4-1-1 :cheers:
|
Ingenting för ikväll?
|
Citat:
|
Hej grabs,
Är lite ny på det här med tennis... Vem är Niko och var hittar ni hans spel? Tack! |
you dont find niko, niko finds you. =) =P
|
:claps: Det var det absolut bästa icke-svar jag fått :lol:
|
Citat:
|
Tack du, will do!
|
<NikoBellic> C. Wozniacki/N. Petrova (O 20.5) for Match, M. Oudin vs V. Zvonareva (-4.5) for Match . Kukigt odds på Zvonareva men tror hon vinner med 6 games eller så
|
Tack Papak för att du läggar ut och tack Niko för tipsen, ryggade Zvonareva men avstod Wos
|
A BiggieB and NikoBellic production, presents D. Ferrer/R. Nadal (U 19) for Match 1.885 (O)
This pick is for personal use only, any reproduction or public display without our agreement will be taking form of legal justice in the court of law. |
Hade tagit under 19,5games @ 1,72 redan på Ferrer/Nadal så det känns väldigt bra att du är inne på samma spel NikoBellic
Tackar för Zvonareva -4,5 förövrigt. Keep it up! :cheers: |
Citat:
|
Citat:
|
Kom igen Nadal! Ryggat Under 19.5
|
6-2 6-3 = 17 games så det var lugnt, big up till BiggeB som hjälpte till med att snacka fram reken!
|
Citat:
Hade kört Nadal -1.5 annars, den hade också suttit |
Tackar för Nadal-spelet!
|