Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Tennis (https://www.sharps.se/forums/tennis/)
-   -   Franska Öppna (https://www.sharps.se/forums/tennis/2698-franska-oppna/)

BiggieB 2010-06-02 19:50

imorgon blir det bara ett patriotbet på söderling. Matchen i sig tycker jag är svårsiad. Berdych kan mycket väl ta hem matchen

Barney Gumble 2010-06-02 20:21

Citat:

Ursprungligen postat av Barney Gumble (Inlägg 43064)
Nadal -2.5 set - Almagro @1.55 5u Expekt
Melzer - Djokovic @ 4.33 1.5u Bet365

2/2 idag då, +7.75 units :cheers:

Nadal gjorde jobbet trots att han inte spelade särskilt bra, stark 3-0 vinst. :)

Melzer, ja vad ska man säga? Låg under med 0-2 i set och 0-2 i 3e set.
Därefter vann han 6 raka games och tog 3e set med 6-2. Totalt i matchen tog han bara tillvara på 4/24 breakbollar, och ändå lyckades han vända matchen och vinna! Otroligt starkt. 4.33 på Melzer idag var nog ett av dom mest vrickade odds hittills i turneringen, skönt att det gick hem också :)

Storchen 2010-06-02 20:25

Citat:

Ursprungligen postat av Barney Gumble (Inlägg 43164)
2/2 idag då, +7.75 units :cheers:

Nadal gjorde jobbet trots att han inte spelade särskilt bra, stark 3-0 vinst. :)

Melzer, ja vad ska man säga? Låg under med 0-2 i set och 0-2 i 3e set.
Därefter vann han 6 raka games och tog 3e set med 6-2. Totalt i matchen tog han bara tillvara på 4/24 breakbollar, och ändå lyckades han vända matchen och vinna! Otroligt starkt. 4.33 på Melzer idag var nog ett av dom mest vrickade odds hittills i turneringen, skönt att det gick hem också :)

Riktigt stilig Barney! :cheers:
Vågade mig dock inte på Melzer ML

Barney Gumble 2010-06-02 21:45

Citat:

Ursprungligen postat av Storchen (Inlägg 43166)
Riktigt stilig Barney! :cheers:
Vågade mig dock inte på Melzer ML

Tackar :)

Nej förstår det, kanske var hcpspelet ett ännu bättre spel! Men härligt att han lyckades vinna iaf :)

eddieh 2010-06-02 22:15

Nu har du verkligen förtjänat en god Duff.:lol:

Riktigt stiligt Barney,weltklasse.:hattenav:

Barney Gumble 2010-06-02 22:25

Citat:

Ursprungligen postat av Eddie Hitler (Inlägg 43198)
Nu har du verkligen förtjänat en god Duff.:lol:

Riktigt stiligt Barney,weltklasse.:hattenav:

Haha tack, ja jag har nog gjort det :D

Lägger ett spel inför morgondagen nu, kanske blir något mer imorgonbitti.

Jankovic -1.5 set - Stosur @3.75 unibet 1u
Tycker att Stosur blivit för stor favorit här, visst hon har spelat väldigt bra och slagit ut Henin och Serena, men kanske börjar hon känna sig mätt? Jankovic har imponerat på mig senaste turneringarna och är i mycket fin form.
Sen så är det så att på 4 tidigare möten mellan dessa så har det aldrig blivit tre set, och jag hoppas att det inte blir det imorgon heller. Summa sumarum tycker jag 3.75 på att Jankovic fixar 2-0 är för högt och jag provar med en dock försiktig unit :)

Grovbenstomme 2010-06-02 22:59

Tyckte inte Jankovic spelade bra idag, bjöd på mycket men schvedova tog inte tillvara på sina fina lägen. Hon blev för passiv och låste sig i sina egna servegem. Och kvinnan gick ju aldrig fram på nät!

Tror på Stosur imorgon, men BOL till oss båda om det nu går. :)

Grezea 2010-06-03 00:16

Nej jankovic var bedrövlig. Hade enbart tur idag faktiskt. Som Grovbenstomme nämner så hade verkligen schevdova jättemånga bra lägen och bröt flera gånger men lyckades inte hålla den egna efterföljande serven, något som stosur är betydligt bättre på.

BiggieB 2010-06-03 05:56

Ett till lir för imorgon. Melzer +8 @2.05. Nadal har inte riktigt träffat sin sweetspot i franska och han har tappat många game mot sämre motståndare. Melzer å andra sidan har spelat klart över sin förmåga och fått förtroende från att ha besegrat spelare som Ferrer och Djokovic. Melzer är även vänsterhänt vilket annullerar eventuell fördel nadal har av att vara vänsterhänt. Nadal vinner i 3 raka men jag tror helt klart på en jämnare match än +8.

Berdych - Söderling vågar jag inte sia så mycket om. Linan ligger på 40.5 och handikappet på 4 vilket gör båda mer eller mindre ospelbara tycker jag. Om Söderling spelar som han gjorde mot Fedrer så får Berdych svårt men å andra sidan så kommer även Berdych i Storform och vet med sig att han har krossat Söderling 6 - 2 6 - 2 i år. Jag har som sagt lagt ett patriotiskt lir på söderling @1.50 men det är inget jag föreslår nån ryggar. Jag ser det helt enkelt så att jag bjussa söderling på en bärs så får vi se om han bjuder tillbaka. Sist pynta han 5 :)

BoL!

smoose 2010-06-03 08:24

BiggieB: Du menar nog +8 på Melzer ändå och inte på Berdych, va?

BiggieB 2010-06-03 08:37

Citat:

Ursprungligen postat av smoose (Inlägg 43252)
BiggieB: Du menar nog +8 på Melzer ändå och inte på Berdych, va?

yes :)

grattis du har vunnit en rosa traktor i valfri färg :) :thumbup:

Barney Gumble 2010-06-03 10:00

Citat:

Ursprungligen postat av Grezea (Inlägg 43233)
Nej jankovic var bedrövlig. Hade enbart tur idag faktiskt. Som Grovbenstomme nämner så hade verkligen schevdova jättemånga bra lägen och bröt flera gånger men lyckades inte hålla den egna efterföljande serven, något som stosur är betydligt bättre på.

Citat:

Ursprungligen postat av Grovbenstomme (Inlägg 43221)
Tyckte inte Jankovic spelade bra idag, bjöd på mycket men schvedova tog inte tillvara på sina fina lägen. Hon blev för passiv och låste sig i sina egna servegem. Och kvinnan gick ju aldrig fram på nät!

Tror på Stosur imorgon, men BOL till oss båda om det nu går. :)

Aight, möjligt ni har rätt. Kollade på Stosur-Williams och har inte orkat se repris på Shvedova-Jankovic, lite dåligt av mej. Gick mest på hur Jankovic har spelat tidigare matcher då jag gillat henne, och om hon gjorde en dålig match mot Shvedova lär hon rycka upp sig nu mot Stosur. Men som sagt, ett försiktigt spel av mej... :)

BOL till oss båda som du säger så får vi se hur det går :)

EDIT; Ändrat mig här, kan ju inte skriva att jag är fel ute, jag tror fortfarande på mitt spel.

fuzzy_ 2010-06-03 10:28

...

Kan tillägga i min felpost att jag har Schivone @ 2,15 3u och Stosur @ 1.67 4u. BOL

BiggieB 2010-06-03 10:38

Citat:

Ursprungligen postat av fuzzy_ (Inlägg 43267)
...

Kan tillägga i min felpost att jag har Schivone @ 2,15 3u och Stosur @ 1.67 4u. BOL

Må dementiva bryta efter första :)

fuzzy_ 2010-06-03 11:04

Citat:

Ursprungligen postat av BiggieB (Inlägg 43269)
Må dementiva bryta efter första :)

Tsss. Oavsett så är jag ganska nöjd över att jag plocka henne på 2.15, nere på 1.8ish överallt nu :)