![]() |
Franska Öppna
Börjar på måndag :)
Roland Garros - The 2010 French Open - Official Site by IBM tankar funderingar? :) själv tror jag murray kan åka i första rundan redan :) |
Inga tankar, men har en trade på en vinnare som stod för högt innan turneringen började. Bara hon inte åker i första så ska det vara lugnt:)
|
Citat:
sen kan det bli en svenska(johanna larsson) eller sevatsova i andra omgången. jag har också hört att murray kan få svårt mot gasquet. annars är ju även kuznetsova helt ur form också. men ofta så skärper sig ju favoriterna i grand slam. |
Citat:
|
Satte en slant på Serena på 6,50 som vinnare. Hon har kommit tillbaka efter pausen tillräckligt bra för denna turneringen tycker jag. Hon har känts avslappnad och behöver bara komma in i rytmen lite.
Rezai blir intressant att följa. En liten slant på Ivanovic som segrare sätter jag också. Man sitter och väntar på att hon ska explodera ut i gammal form när som helst. Kan hon ha hunnit toppa lagom till franska? 34 ggr slanten på bet365. Härligt med Franska tillbaka i alla fall. Alltid varit en favorit att se på. Vare sig det är Sjarapova eller ej ;) |
Jag kan köra lite liverapportering from 3 omgången..hehe
|
Är det någon som har koll på vilken tid linorna släpps på pinnen?
|
Citat:
|
Citat:
franska öppna lajv. :) så jävla guld :) :cheers: |
jag gillar det jag ser av gasquet just nu. Jag tycker nog [email protected] 3u är klart spelvärt :)
mot miljonerna! |
ser att gasquet har sjunkit till 2.63 sen ja la liret :) \o/ Bra skit. Ett jävla drop :P
|
Citat:
|
Citat:
|
Är ni laddade ? Kommer bli två galna veckor, första veckan framförallt med 2miljoner matcher, 400k breakbollar och 18 miljoner andra servar.
Streamutbudet är ju gediget i alla fall : Tennis Form |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
:cheers: |
Citat:
|
fan va mycket gött idag. Nya fina tag imorgon. Superfin tennis, sköna vinster :) imorgon blir det nog under på wawrinka å almagro, får se var linorna ligger :).
|
Sköna lir idag definitivt.
Petrova ser riktigt het ut idag. (spelmässigt plan förstås :) ) |
Citat:
|
idag 16 så kommar gasquet spela murray av banan \o/ :)
|
Vad har ni på kupongen idag?
|
Hoppas att folk fortsätter spela på Gasquet så oddset på Murray stiger....hemmapubliken är ju ingen fördel för den killen.
|
Så här ser min ut idag iallafall
M.Czink Games Won +4½ S.Halep Games Won/S.Stosur Games Won Under 19 Sofia Arvidsson -115* vs Magdalena Rybarikova Sara Errani -160* vs Yaroslava Shvedova F.Schiavone Games Won -5½ +100* vs R.Kulikova Games Won Roberta Vinci -120* vs Virginie Razzano J.Dokic Games Won +6½ -110* vs L.Safarova Games Won K.Barrois Games Won -2 -115* vs T.Garbin Games Won Kateryna Bondarenko -150* vs Julie Coin 3-2-4 |
jag har
Odds matchen A. Murray vs R. Gasquet för Match 2.930 Totala Game J. Witten/M. Baghdatis (U 29.5) för Match 1.862 Totala Game J. Isner/A. Golubev (U 38.5) för Match 2.100 Totala Game J. Aguilar/T. Berdych (U 28) för Match 1.800 Totala Game K. Nishikori/S. Giraldo (U 37.5) för Match 1.926 Totala Game E. Korolev/N. Djokovic (U 28.5) för Match 2.020 Totala Game N. Almagro/R. Haase (U 28.5) för Match 1.901 mitmy: varför skulle hemmapubliken inte gynna gasquet? Det gynnade han klart mot verdasco till exempel :) det e rätt uppenbart att berdych liret har skitit sig redan dock :/ |
Han klarar inte av det mentala, pressen blir för stor. Murray behöver antagligen inte spela särskilt bra för att vinna denna. Har dock inte följt tennisen på ett bra tag, har han förbättrat sitt psyke?
|
Citat:
|
Haha är det så? Kanske blir ett lite större spel på Murray då...tjejer är inte bra för karriären :D
|
Isner gick dock in med 12 games marginal \o/
|
Korolev +8.5 mot Djokovic.
|
Över 37.5 games i Murray-Gasquet blir mitt första spel i franska öppna.
Tror det kommer bli en rejäl kamp. 3-1 eller 3-2 Murray är mitt tips. |
2 - 2 hittils. Både djoko å berdych slarvade :( borde helt klart vunnit i 3 raka :/. Nu e det bara å hoppas på gasquet å giraldo :)
|
där sket sig giraldo :/. Jävla slarvadag :(
|
2 - 5 det var inte direkt min dag idag :D. Kändes som väldigt många lir kunda lika gärna ha suttit om inte alla. Nya tag imorgon se om vi kan komma upp i en orangutangs träffprocent
|
Det står 2-0 till Gasquet och han bryter Andys serve i treje och han spelar världens drömtennis. Jag går ut och är helt jävla förbannad över hur jävla kass Murray är och att jag kastat bort massa pengar (spelade ganska stort;))
Sen kommer man in kollar livescore och Andy Murray har vunnit med 3-2. Murray you fucking legend! |
Gasquet skadade sig, så snarare turapa än legend ;)
|