![]() |
Pavlyuchenkova - Oudin 2-0 i set 1,80 @ Bet365
Detta spel har blivit voidat för mig:omfg: |
Citat:
|
Citat:
|
Man kan ju undra va Kuznetsova sysslade med idag, verkade sjukt nonchalant:gun_bandana:
sen att Azarenka inte tar vara på alla break bollar och att hon sedan skadar sig när hon har 6-5 och egen serv är bara för sjukt. tur hon bröt så man fick tillbaka pengarna iaf:whistling: |
Pavly är nog inte skadad, men var tvungen komma med en anledning för att inte spela New Haven, då hon spelat mer än förväntat hitills på hc, bla semi i Cinci och vinst i Istanbul. De ganska pinsamma reglerna på touren säger att du måste vara skadad för att avstå en turnering. Hon spelar US Open till 99 % säkerhet.
Blev 2 voidade spel och 1 förlust då. Kuznetsova-Wozniacki har jag inte mycket att säga om, mer än att ryskan spelade väldigt långt under normal förmåga med ca 15 winners och 30 unforced. Det kändes inte som om hon ville vinna matchen, och det är väl iof lite förståerligt inför US Open. Visste dessvärre inte om detta då jag rekade matchen, hade aldrig gjort det om jag vetat om detta. |
Jag har spelat Dulgheru till 2.98 @ Pinnacle, vad är det som händer? Du spelar Mattek-Sands till 3.00 ?
|
Citat:
LS, värt att spela hcp +4 games @ 1.99 odds på Dulgheru? |
bara jag som inte kan hitta något av spelen på varken bet365 eller pinnacle?
|
Aha, ja det är såklart så... jag tänkte om det skett någon drasiskt oddsförändring
|
Citat:
|
ah kanske därför...
|
igår rekade du azarenka 2-0 . och idag att zvonoreva vinner. idiot
|
ser ut att bli 0-6 i set. idiot
|
Fan!
Tänkte sätta 4U, inget hände så jag la om spelet. Plötsligt har jag 8U i spel!! :idiot: |
Citat:
Citat:
Vem är du att kalla någon annan idiot för att ett spel inte sitter? Ingen annan är ansvarig för dina pengar utom du själv och du kallar en av de duktigaste rekare här för idiot? Ta med snacket tillbaka till RoK :whoco5: |
Citat:
:KO::gun_bandana: Precis som RobinD säger,klicka dig vidare till mytomanerna på R&K och visa dig aldrig mera här din jävla wimp.:rant: |
Håller med RobinD !!!
|
Citat:
|
vad tänkte du när du tippade på dulghero? du skrev inget på din reksajt . är du sponsrad av massa spelbolag nu eller?
|
Citat:
Sahara du är en pajas!!! |
Citat:
Brukar det inte sluta vid 0-2 i set? :thumbup: |
Citat:
Sahara:gun_bandana: |
Citat:
:holms: |
Citat:
Försvinn härifrån om du inte vill se hans rekar, du resonerar som en speltorsk. En speltorsk blandar in känslor och har taskig Money management. Lucky har fullt förtroende här på sharps!:KO: |
Användaren sahara är varnad. Case closed.
//MOD |
Vilken tomte det där var :)
:gun_bandana: |
Oj. Missade uppståndelsen här. Nej var ju 0/4 idag (med Kuznetsova) om Oudin också förlorar i avgörande nu dessvärre. Varit upptagen större delen av dagen så skrev bara ner lite snabba spel jag gjorde själv precis innan spelstopp, det är ju ändå en speldagbok och inte en rek-tråd. Därför jag inte motiverade heller, men var väl inte särskillt smart drag så här i efterhand.
5 senaste spelen har inte suttit. Dessförinnan gick 5 raka spel in. Man hade kunnat önska som rekare att om man spelade till höga odds att spelen alltid satt varannan gång, men det är tyvär inte alls så det fungerar. |
WTA New Haven
Hantuchova - Kanepi 1 1,90 @ VictorChandler (5/10) EDIT: La in i fel tråd, skriver in den med motiv. i den andra nu. |
OT RENSAT
Grattis sahara till din 1 veckas ban. Försök håll en trevligare ton nästa gång. /MOD |
Hantuchova satt som en smäck. Tackar Lucky :cheers:
|
tackar!
|
Hittar inte bartoli på något annat bolag jag har än mer än bwin.
Bwin står i 1.17 på bartoli när jag tittar... |
Riktigt kul med dina spel, de gör bra nytta ska du veta. Har du någon samlad statistik? :)
|
Citat:
|
2.15 nu på Bwin
|
Citat:
:hattenav: |
jäklar vad Bartoli vek ner sig i tredje...
|
tjenA Lucky, nu när de leder 2-0 inte säkert att de vinner, men om de gör de finns det värde i +1.5 på China till 2.45, eller rak till 3.71?
|
Tack för underspelet lucky,satt som smäck!!
|
tackar med för spelet, jag tog feg liret på 1.5 på -1.5 vilket satt perfekt, vågade mig inte på underspelet!!
|