![]() |
:hattenav:
:cheers: |
Tackar och bugar för fin rek!! :hattenav:
|
Kul ni följde när spelet satt grabbar.
Gällande spelet så var det väl ingen övertygande seger vilket jag trodde på förhand, men Clijsters spelade tveklöst en nivå under normal kapacitet, och att hon vann ändå i raka set tyder både på styrka och lite tur. Men jag skäms inte för turen, för ärligt talat tycker jag vi förtjänat det efter de dråpliga förlusterna på dogsen Groth/Goerges/USA tex, som alla förtjänat segern men förlorat. Efter den här matchen tycker jag det är uppenbart att segraren i denna turnering kommer heta Ivanovic eller Sharapova, om inte belgiskan höjer sig rejält. Jag såg Sharapova igår mot Radwanska och det var en lysande uppvisning av ryskan, som helt enkelt slår så fruktansvärt hårt just nu att jag undrar om någon i fältet kan slå henne om hon spelar bra. |
lite onödigt tight i första (slarvade bort 6 setbollar), men tackar!
|
:hattenav:
|
Ticki-tackar så mycket :hattenav:
|
Tack så mycket LS!
|
Grymt som vanligt LS :cheers:
|
:cheers:
|
TAckar
|
tack!!!!
|
Tack Luckystrike!
|
Kanon att du rekar Ana Ivanovic Lucky, jag spela henne imorse till 4.20....och det spelet känns såklart ännu bättre nu :)
|
Luckystrike. Ser att Bet365 har hcp +4.5 @ 1.90 på Ivanovic. Är det värt att lägga en slant på det?
|
Citat:
|
8/10 på ivanovic är inte de mycket? jag kritiserar inte dig, bara undrar =D
|
Citat:
Det kan tyckas mycket, men jag är ganska säker på att oddset är för högt här. |
Vad anser du om hcp spelet som skrevs om här uppe innan, hur många % kan det vara värt?
3-4% ? |
Citat:
|
LS, tror du det kan vara större idé att kanske livebetta istället? Tänkte göra det och försöka gröna om Ivanovic får en bra start. Om det istället går åt andra hållet i början så borde ju oddset stiga på hcp också.
|
Tack för ditt svar lucky, bestämde mig tidigare att spela hårdare på rak och bara normalt bet på hcp.
|
Citat:
Att gröna ut om Ivanovic får en bra start låter som en vettig ide dock. Om jag gör det eller inte beror på spelbilden i matchen. |
Citat:
|
Citat:
|
Blir det något spel på volleyboll i dagarna lucky?
|
Citat:
|
Ok,får man hålla utkik senare ikväll och imorgon då.
Tack för svaret! |
Rygg på Volleybollen såklart
|
Tyskland leder 22-14 i 2a set men tappar till 23-25. Hur dåligt som helst.
Tyskland tog i alla fall 3e set med 31-29 efter att ha bränt en mängd setbollar på vägen. |
1-1 eller 2-0?
|
2-0
|
Citat:
|
Citat:
Har ett nytt spel ute, som jag menar är riktigt spelvärt på förhand. |
Sänkt till 1.70, tog iaf för dessa brukar sjunka som stenar!
|
Tog all in på -20.5 USA på betsafe , 3-0 och under 160.5
|
usa-puerto rico sänkte dom till U131.5 för snabbt :rant: men betclic har iallafall U132.5 :smoke:
|
Jävla horor i andra set.:rant:
Kom igen Lucky, det var värde i reken, små marginaler.:KO: |
Helt sjukt, Puerto Rico spelar plötsligt 100 gånger bättre än de gjort hitills i turneringen. Samtidigt fattar jag inte hur USA kan släppa 7-2 alltså.
|
Citat:
|
Citat:
|