![]() |
Lucky, även jag följer dig på alla spel du släpper.
Vet sen tidigare att du är en grym tennisrekare och det är inte rekens fel vad som sen händer på planen. Fortfarande är det i längden man ser resultatet. Keep on the good work!!! |
Danne: Gott, kul ni tänker så långsiktigt flera av er.
Varför jag kommer med sådana kommentarer som att jag tror på färre ryggar efter förlorat spel är att vi hade visningar på bettingforce, och jag märkte att efter 2-3 satta spel kunde visningsantalet ofta var 300+, men om man hade 2-3 missade spel på raken var visningsantalet i regel halverat, dvs runt 150-200 klick. Kollade rätt mycket på detta då, och faktum är att i regel var alltid den nya reken mer välbesökt om den föregående gått in än om den inte gjort det. |
Citat:
|
Nicko
Egentligen inte, om ALLA ryggar ALLT så går man pluss, inte om man plockar en rygg då och då så det är klart att hur många som ryggar spelar roll IMO |
Jag har blivit imponerad av Meusburgers spel i hennes två öppnande matcher, visst Medina Garrigues och Hradecka bjöd inte på sin bästa tennis i dessa matcher men jag tycker inte att Meusburgers insast ska försummas. Hon har på sina tre tidigare starter i denna "hemmaturnering" resultaten; final-07, kvartsfinal-08, kvartsfinal-09 och nu är hon i kvarten igen. Där ställs hon mot Sevastova som haft en lätt lottning fram till kvarten och står inför en tuff uppgift mot hemmaspelaren. Pinnen har släppt oddset 3.15 på Meusburger, enligt mig är detta ett klart överodds! Ni som är mer erfarna av WTA, vad tror ni om det spelet?
Sevastova - Meusburger 3.15 @ Pinnacle (4/5 units) |
Meusb kommer såklart att spelas även i denna matchen, satt henne i 2 raka nu till fina odds. Finns 3.35 på Betfair och hon spelas med 50% av vinsten från förra matchen
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Så är det såklart |
Nytt spel ute, som jag tycker är riktigt intressant.
Grattis killar till Meusburger, gillar henne inte men hon är uppenbarligen i sitt livs form alltså. Spelar flera nivåer över normalt ! Sjukt kul också med Johanna Larssons seger mot Pavlyuchenkova, hon spelade ruskigt bra stundtals med brutala servereturer och ett par riktigt läckra lobbar bland annat. Ryskan var ju flera nivåer under normalt, och gjorde mängder av enkla misstag, men det föringar inte svenskans insats tycker jag. Tycker hon har en riktigt bra chans mot Pervak/Yakimova imorgon. Tror hon blir favorit oavsett motstånd där faktiskt efter det spelet hon visat hitills. |
Såg din tanke på Voegele, jag har henne m ca 1,5procent redan. Lägger in lite till nu när mAn läser dina tankar
Meus och Johanna gav klirrrrr i kassan idag :) |
Fan med, Voegele har 4-2 och egen serve och tappar sin serve till 4-3...KOM IGEN NU!
|
Åh den satans sopan, breakar fram till 5-5 i andra, så tappar hon egen serve till 5-6....SUCK!
|
Ryggar Chakvetadze. Tack för spelet.
|
Rain delay på Chakvetadze, någon som hört ungefär när den förväntas lira?
|
Tack för Chak:)
:cheers: |
Tackar!!!
|
snyggT LS! vänder 0-6 i första till seger 2-1 med klara gamesiffror är starkt :)
|
Lucky: På bet365 finns hcp + -2,5 game mellan larsson och Chak till 1.83.
Är det ett spel som kan vara spelvärt på något sätt? |
Nej, tycker inte det. Oddsen ligger ganska rätt här tycker jag. Inga spel från min sida idag.
Imorgon börjar äntligen de riktiga turneringarna på damsidan igen med WTA Stanford, där bla Sharapova, Ivanovic, Zvonareva, Dementieva, Bartoli och Radwanska kommer till spel. |
Citat:
|
Håller med Top Notch, ser fram mot rekarna för morgondagen...
|
B. Becker verkade stängas direkt på pinnacle när du la ut reken. Nu har de öppnat för spel igen, till 4.390.
Fortfarande värde? |
Hur hårt e de värt att gå in på den ?
|
Verkar som att vi är inne på samma spår..... Fish är ju troligen helt slutkör både i huvet o i kroppen idag och sen en lång flygning på det..... innan det är match mot Becker..
Själv fick jag lite blandade odds mellan 4.70 och ner till 4.20 ggr på Becker. Fish är ju dessutom troligen trött även från förra veckan där oxå vann. Oddset lär ju droppa en del får man anta |
Oddset dalar på Becker.... 4,15 är absolut högst på Betway nu.
Expekt har tex 3.30. Spelbart IMO ner till 3.50 med nuvarande info om att dom spelare imorgon Tis. |
Om någon är intresserad av reken "Dushevina - Martic 2-0 i set" så har Expekt höjt sitt odds till 1,95. Fick Becker till 4,15 nu. Tack för rekarna :hattenav:
|
Tackar ödmjukast för rekarna och krälar reglementsenligt i stoftet när ja vågar mig på en oförskämd efterfrågan för insatsvärde på tidigare ödmjukt tackade för rekar :skamsen:
|
felpost. :skamsen:
|
LS: Blev det inget spel på Duschevina 2-0 som låg ute som rek först?
|
Citat:
|
finns vinnar spelet på b365?
|
:) ok
|
Sharapova som vinnare av WTA Stanford finns till 6,50 hos William hill. Tack för reken. Ryggar som vanligt utan att blinka.
|
Citat:
Fish verkar ha dragit sig ur :sad: Ni var helt rätt ute :claps: |
FAN!!!
Att han drog sig ur....... sååå surt! Men men sånt är livet :( Han hade ju kört över en omotiverad Fish lätt..... ja ja, nya tag |
LS!
rygg på vinnarspelet, känns mkt vettigt. |
Japp. Fish spelar inte matchen mot Becker, så den voidas.
|
Japp, fick tbax mina pengar för ett par timmar sen.
Synd på 2-0 reken lucky, men nya tag kommer :) Något spel på G till inatt eller imorgon? Ser att sharapova att vinna med 2-0 eller -1,5 set finns till 1.85 hos expekt, hos bet365 ligger 2-0 spelet på 1.72. |
Sharapova slog Zheng med 64 75 idag, och imponerade stort i egen serve. Hade inte en enda breakboll mot sig i 1a set och blev bara bruten två gånger i matchen. Zheng slog ju henne i Indian Wells i mars, så ytterliggare en indikation på att hennes form är förbättrad.
Möter nu Govortsova i 2a rundan, matchen spelas imorgon kväll/natt. Hon ska bara vinna den och oddsen ligger runt 1,20 på henne. |