![]() |
Jag har läst Tomas Us tankar om V7 och har ändrat mig ang Evita men med ska hon, litar inte på fav.....citat ur Tomas U. Nubia med Peter Ingves lär inte bli så mycket betrodd, delvis för att hon bara har fyra segrar på 64 starter. Hon var dock riktigt bra senast vid
vinsten, dessutom har man springspår. Denco´s Queenkilab lär bli favorit och hon segerstrider vid felfritt. Evita Brodda är min bästa chans för dagen och hon är snabb ut, så jag siktar på ledning. Får hitta en annan utg |
Här kommer lite kalla fakta om favoriterna i första stoloppet då:
Dencos har över 50% galopp på karriärens relativt många starter nu, 3/4 rikstotostarter har slutat i galopp. Evita Brodda har vunnit en(!) seger på elva försök. 50 resp 35% på dem är med bakgrund av detta en stor övervärdering av kollektivet i ett fullt fält med ston på V7. Stort streckvärde i Yvory Queen som jag ser det, stor galopprisk men färsk form på hästen och inte sämre än någon annan på start tror jag. 10 är den enda jag ser som chanslös, bakspår och relativt orutinerad kusk mot 14st elitkuskar ska vara ett helt omöjligt uppdrag om inte hästen är mycket bättre än övriga. Streckad på 1% också så den är väl inte övervärderad iofs. Snacka om förvandlingsnummer av Flemming i Echauffour! 2 segrar på 33 försök innan, nu 3/5 varav en på V7 och hundraprocentig felfri. Har blivit favorit trots bakspår men det ska han nog vara också, det är inga tigrar han möter och en häst mindre i fältet nu. Utgång! Orlando Croft känns lite bortglömd i sista, Veijo låter väldigt nöjd och det är som regel ganska bra kusar han fått stryk av på sistone... Mitt system i nuläget, känns ovanligt bra! Utgångar på Global M/Echauffour. Kan mycket väl bli flytt av utgång till No Fear Elkär, ruskigt bra häst och med lång distans känns det som en bra chans. Hursomhelst kraftigt bortglömd samtidigt som Global M faktiskt är en del överstreckad. 2,3,9,10,11 1,2,4,5,7,8,9,11,12,13,14,15 3 2,3,7,10 2,6 3,4,6,9,10 3,5,7 Man kanske skulle sova också... |
Vad är era tankar om Travtjänstens spikval?:smoke:
|
Kan någon fram lite fakta för att fälla följande spetsvinnare:
Railiana Ouch Jackal Face |
Idag tror jag mycket på Ludde hemmaplan och allt
Bästa spiken är All Amerikan Candy ha fätt lite info |
Citat:
Du hör väl, och läser själv, hur idiotisk den meningen är utan någon som helst uppbackande. . |
Dagens Chanssystem
11 1-3-4-6-7-11 3 3 1-2-6-8-12-13 4-6-9-10 1-2-3-5 576 rader/ 288 kr |
Crillelonn jag gillar din spik i första. Jag är inne på att den vinner idag och för den intresserade erbjuder expekt 2.70 på no fear elkär i en h2h mot exdream. Även om exdream ska vara favorit i den här duellen tycker jag bet 365 ligger mer rätt på det med sina 2.30
|
Delar med mig lite utav mina idéer här. På min lapp har jag utgått från denna rad. Har inte tid att kommentera men tid har lagts ned iaf :)
10 1 1 1,3,8 7 6,9 1,2,3,5,7 |
Tycker jag hittade bra spelvärde igår på Bet365:
Nimbus Hackstable 6.5 Denco's Queenkilab 5.5 Caddie Express 8 Wiss Shadow 17 Spelar 6st dubblar med dessa så får man se, men oddsen kändes i alla fall bra på förhand ;) Någon som har någon het sista minuten info idag? Tycker inte Liven ger så värst mycket spelvärd info... |
Citat:
|
3, 10, 11
3, 4, 6, 8, 11 3 2, 3, 4, 7, 10, 11 5, 6, 8, 12 10 5 Feeling för jackal face, förlorar nog inte i ledning. Echaffor vann (lätt?) sist från samma läge med liknande motstånd, hoppas på repris. Väljer bort brioni då han inte kört så mycket. Och quarcio har alltid varit bra senaste gångerna. Min outsider är 11an i v75: 1. Med lite tur kan han va med där framme. mött tuffare gäng förut.. synd bara att nybrink har med den i sitt : O Luddes hästar brukar vara bra på hemmaplan. Sist vann han 3 lopp om jag inte minns fel. We catch diomond, unison och ouch bör nog vara med vid gardering. |
Min ram strax innan inlämning
nr 11 A-häst gardering med 6st DQ spik låst på 1,3 11 A-häst, gardering många 1,6 A-hästar, gardering många 9,4,6 5,3,2 Poängreducering plus krav en A häst (1600:-) Lycka till, alla! |
Orkar inte skriva ut mitt Jokersystem men detta är huvuddragen:
Nimbus Hackstable och Railiana! Alla i andra Utgångar på CDC och Online DÁmour - minst 1 skall vinna... Minst 2 B-hästar skall vinna Minst 1 mellan startspår 10-15 i avdelningarna 2, 4 och 6. Vet att mycket inte säger er något utan min rank men jaja... Håll till godo! |
Attans att man inte har balls att spika en 9-procentare! Iofs kört i halsen, men han vann ju väldigt enkelt.
|
Så ska dom tas!
|
Men hade inte Ingves idiot kört, så tror jag absolut att Nimbus vunnit. Hade ju trotts allt betydligt mer kvar att ge över upplpppet....
|
Bra start körde en tok lapp med mycket skrällar ser bra ut efter första men har inga stora förhoppningar
V75-1:1,3,4,9,10,11 V75-2:4 V75-3:3 V75-4:7 V75-5:1,2,5,7,8,9,10,12,15 V75-6:3,4,5,6,7,9,10 V75-7:5 Chansat väldigt mycket brukar ju gå åt skogen ändå så lika bra att köra i diket ordentligt :D spikarna är dom som går fel så det är nog där det kommer spricka i dag med nästa är ju lite av en chans spik men får hoppas på en taggad Ingves efter föra bort körningen. Lycka till alla. |
Djävla finne! Förstörde allt...! Hästen var lite het, finnen het som Nurmos i bastun - mycket svagt kört! Gopp enkelt till ledningen och varför skall han släppa till en häst som galopperat och främste utmanare! Nej, gillar verkligen Ingves väldigt mycket, men denna körning körde han med huvudet under armen, tyvärr och förstörde min dag - tack, Ingves!
|
Citat:
. |
Och hade inte den andra finnen Heiskanen gått ner på Goop så hade jag i alla fall fått in en H2H med Nimbus mot Global Manhattan! Nimbus hade lätt gått förbi med lucka!
Hur fan kan han gå ner i gen (Veiskanen) efter att han vinglat ut? Måste han inte enligt reglementet ligga kvar i det spår han vinglat ut i? Djävla finnar! ;) :gun_bandana::idiot::rant: Så ja, nu tar vi nya tag efter denna rant! |
Citat:
Gillar vi finnar idag, KP? :whistling: |
Håller med dig helt Mammon.
Hur kan man klaga på Goop? Har andra favoriten, galopp på favoriten och han kommer till ledning. Varför????? Ska han släppa till ingves? Det är Ingves som kör totalt värdelöst i detta lopp och all skugga ska falla på han för den styrningen! |
Dencos var fin i dag men min spik gjorde det bar utvändigt trots allt men hjälper mej inte i dag tyvärr.
|
Citat:
Ser bra ut! Lycka till nu! :cheers: |
Ajdå, plockade bort favoriten på 11 hästar. Synd inte Guiding Star fick fritt, då kanske det hade blivit intressant. Ska bli kul att se om det blir någon duell i guld nu! Dåligt med häftiga lopp i övrigt den här omgången.
|
Citat:
Förstår att du plockade bort den - trodde heller inget på den, trodde den skulle galoppera! Sedan vann hon ju ett blufflopp! |
Citat:
Fast garderingsloppen är svåra blir inte förvånad om jag åker trots 9/10 hästar där! Får krama tummarna :-) |
kör en V5a för en 500ing, chans spikar Nick Nock är han lika vass som på valla i höstas ska han ha en chans även mot jättarna!
|
nix var bara 2 hästar på banan idag bra insats av dom båda, även om brioni ser ut att ha ett par lopp kvar till form toppen (som det sig bör)
|
Quarcio var ju kanon i dag åt upp Brioni lätt från dödens sista halv varet spiken satt perfekt :) tack alla tidningar som spikade Brioni :)
|
Citat:
Gillar Gooparna! |
Ser riktigt bra ut qwerta!
|
Citat:
|
Citat:
Riktigt snygga A-hästar! Vilka har du nu förutom 1 och 6? Om du vill svara, vill säga? :) |
Hade den som vann, men hade Lo också vilken hade dragit ordentligt i kupong högen,
9st 5or klara i alla fall, poängen har varit så låga så jag har kvar 3 hästar i båda avslutningarna! :-) Fast Lo hade ju kunnat gett goa kuler! |
Citat:
Lycka till nu då - hoppas du får in den, håller tummarna! :thumbup: |
Nu håller vi på nummer två, qwerta, sedan 3!
Ett tillägg - tala om nästagångare i Breedlove!!! |