Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-22, 19:15   #1
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 93
Sharp$: 340

2012
Stats: 7 - 8 - 0
ROI: 93.28%
Vinstprocent: 46.67%

Standard

V75 Jägersro 28/1


Lika bra att dra igång surret redan nu!

Brioni vann visserligen årsdebuten på Jägersro i tisdags, men elitloppsvinnaren såg stel och senare också trött ut in mot mål.
Det var däremot inte konstigt med tanke på uppehållet han har haft.

Vad ger Quarcio på vinnarspelet?
Bronx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-22, 20:09   #2
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Svårbedömt som fan mellan de där två, lär bli många som går på två där så det är värde i att spika. Brioni är säkert bra iordning men långtifrån toppad samtidigt som Quarcio ett tufft lopp senast. Quarcio tippar jag då han är ett säkrare kort formmässigt.

I övrigt tror jag efter en första snabbtitt mycket på Global Manhattan och Jackal Face. Bra facit på V7, bra lägen och form.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-22, 22:22   #3
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 227
Sharp$: 1690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Svårbedömt som fan mellan de där två, lär bli många som går på två där så det är värde i att spika. Brioni är säkert bra iordning men långtifrån toppad samtidigt som Quarcio ett tufft lopp senast. Quarcio tippar jag då han är ett säkrare kort formmässigt.

I övrigt tror jag efter en första snabbtitt mycket på Global Manhattan och Jackal Face. Bra facit på V7, bra lägen och form.
Nu tänker ni fel - var är 20-, 30- och 40-oddsarna?
scunnert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-22, 22:34   #4
Banned
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 134
Sharp$: 78

Summa summarum
Stats: 15 - 20 - 1
ROI: 116.58%
Vinstprocent: 42.86%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Svårbedömt som fan mellan de där två, lär bli många som går på två där så det är värde i att spika. Brioni är säkert bra iordning men långtifrån toppad samtidigt som Quarcio ett tufft lopp senast. Quarcio tippar jag då han är ett säkrare kort formmässigt.

I övrigt tror jag efter en första snabbtitt mycket på Global Manhattan och Jackal Face. Bra facit på V7, bra lägen och form.
I V75 1 har ni inte sett den mest intressante från Åbys V75-mästarna, nämligen nummer 10, Nimbus Hackstable. Tyvärr lär denne bli påpassad och nerspelad denna gång.
Mammon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-22, 23:10   #5
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av scunnert Visa inlägg
Nu tänker ni fel - var är 20-, 30- och 40-oddsarna?
Dåligt med potential för såna i omgången som jag ser det, undantaget stoloppen då såklart. Får titta närmare på saken under veckan.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-23, 01:01   #6
Banned
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 134
Sharp$: 78

Summa summarum
Stats: 15 - 20 - 1
ROI: 116.58%
Vinstprocent: 42.86%

Standard

Testing, testing...
Mammon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-23, 18:20   #7
DrD
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 319
Sharp$: 819
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Svårbedömt som fan mellan de där två, lär bli många som går på två där så det är värde i att spika. Brioni är säkert bra iordning men långtifrån toppad samtidigt som Quarcio ett tufft lopp senast. Quarcio tippar jag då han är ett säkrare kort formmässigt.

I övrigt tror jag efter en första snabbtitt mycket på Global Manhattan och Jackal Face. Bra facit på V7, bra lägen och form.
Håller med Stekel... har gått och väntat på att Stall Goop skall plocka ut Qurre i V75, han har länge sagt nej till Frankrike i vinter, vill köra om pengarna här hemma istället, och visst ska han ha god chans här då Brioni väl troligast har en liten bit kvar till den vassaste formen...? Nå´n saknade högoddsare, dessa hittar vi under veckan...!
DrD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-24, 10:15   #8
 
dayvillages avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Gbg
Inlägg: 8
Sharp$: 34
Standard

I V75-3 chansar jag inte utan tar med både Brioni och Quarcio du chene.. Någon som är klar med lördagens system och har lust att posta? Mitt kommer när det är klart! Några tips till stoloppet? (V75-2)... Jag tänker; True Believer, Denco's Queenkilab och Calypso Blue Ship..
dayvillage är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-24, 10:20   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 589
Sharp$: 2103
Standard

"Kurre" har ju travat flera gånger på raken nu,
så det måste väl vara dax för en gunga? :-)

Tänker nog spika Veijo i andra,
Denco's har väl galopperat färdigt nu?
Många har kanske tröttnat och blir lite mindre streckad nu?
Annars tycker jag Movie Q.C är intressant där,
har aldrig sett hästen, någon som har?

Intressant ålder (utvecklas fortfarande),
tjänat mycket pengar i Norge,
står bra inne på pengarna, snygg vinst %.
Kusk ++! Bör kollas!
qwerta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-24, 13:41   #10
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

Är det någon som vet varför inte Peter Unterstiener kör ,avstängd?
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-24, 14:04   #11
Banned
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 134
Sharp$: 78

Summa summarum
Stats: 15 - 20 - 1
ROI: 116.58%
Vinstprocent: 42.86%

Standard

5% i nuläget på den mest intressante i hela omgången - Nimbus Hackstable i V75 1! Spurtade som ett jehu bakom Admiral Sea, Nahar och Quarcio Du Chene - ser inga sådana kusar här... Var även i detta lopp före Noras Bean som iofs. kördes bort utav Ulf O.

5% - kanske kommer stiga till 10, men ändå ett kanonspel och solklar spik för mig i nuläget.

Senast redigerad av Mammon den 2012-01-24 klockan 14:05.
Mammon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-24, 16:02   #12
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 377
Sharp$: 2625
Standard

Direkt jag såg spårlottningen i söndags så bestämde jag spik - Jackal Face. Tyvärr är den favorit på tidiga spelet men hoppas att många kommer gå på Cayenne och kombinationen bra rad/Erik/Stig H. Det är inte samma häst om den inte får ledningen vilket känns långsökt här. Även WCD kommer antagligen att dra en del streck på rad/kusk/läge men kunde inget alls från innerspåret sist och så mycket klasskillnad är det inte på Goop och vår käre alban.

Jackal Face har formen på topp, bra läge, landets bästa kusk, hemmabana, startsnabbhet och distanstålighet. Ser ingen direkt motbud och förmodligen kommer det finnas bra spelvärde i denna. Ska dessutom bli riktigt kallt nere i Skåne till helgen så krävs förmodligen minst skor. Detta är Jackal van, ytterligare plus.

Spik på allt och kommer förmodligen spela hårt på DD om jag hittar något vettigt att spela mot.
Snapphanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-24, 18:37   #13
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

Håller med Mammon om att Nibus H gjorde en vass spurt,men klarar han göra jobbet själv för nu är det ingen som drar tåget från kön? Bara en tanke...absolut streckvärd men spik vet jag inte....
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-24, 21:58   #14
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 377
Sharp$: 2625
Standard

Tror inte det kommer bli problemet för Nimbus. Han har snabba startryggar och är inte själv så dålig ut så känns som att goopen kommer få sämst tredje utvändigt, men bli inte förvånade om han väljer en invändig resa här och kör lite på chans.

Skrällen ni letade efter kanske är Ditte Vingboons? Lite av en personlig favorit var nära att runda dem senast. Ett halvvarv längre nu och inte värre i mot. Är härdad i V7 och har visat tidigare att hon klarar av att runda bättre fält. Takter upp nu och jag tycker denna känns HYPERINTRESSANT
Snapphanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-26, 19:48   #15
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

Det blir nog QDC och JF man får luta sig mot.
Sen är det utg på All American Candy och Evita Brodda
4 streck i första bör va nock, länge varit inne på Nimbus men kan bli utg
Men jag har fått lite feeling för AAC, vill bara höra vad Tomas U har att säga
1) Som sagt tror jag också mycket på 10Nimbus Hackstable Men hemmabana
för Kolgjinis 5 TIBERINA och han brukar vinna med "fel"hästar så tar jag med honom i första och
2 RELAX JET med Örjan ser hyfsad ut så den åker med,och hoppas på spets.
Kan ju inte utan att bli imponerad av GLOBAL MANHATTAN
2)Här måste jag läsa vad Tomas U tror om 6 EVITA BRODDAsom jag tror tar spets
och värsta konkurenten med galooprisk 3 D QTycker att 4 O T Ooch 7 NUMBIA ser inrtessanta ut på första volt och på tillägg ser 14 D Voch 15 MOVIE Q.C. skrälliga ut. Svår löst detta, Kan bli utg på 6 EB (SRÄLLOPP 1)
3) Tvåhästars då tar man ställning och i detta fall inte svårt val 3 Q D C SPIK
4) En Urbergshäst till med form, måste läsa på hans hemmsida först men inne på 2 ALL AMERICAN CANDYsom utg Tidiga är 4,7,10,11 men ska kollas mer nogrant.
5) Lärlingslopp är alltid svårt, man kanske ska köra på kuskar här.Men bästa häst tycker jag att 8 ORCAär men sen är det kusken??? Roliga skrälldrag kan MEMO RIBBoch 9 VERY SOBER vara Ska studera mer
6) 4 streck änsålänge 6 USCH tror jag mycket på men3 BREEDLOVE måste med på stallform för Kari är klart på g.Sen gillade jag vad jag såg sist av 5 NESTOR GEL och 10 ECHAUFFOUR
7) Avslutar nog med ett litet chansspik men med bästa chans tror jag 5 JAKEL FACE SPIK. Men gardera man ska man inte glömma 7 Mr SHIMMER

Tidiga tankar från mig
LYCKA TILL
Obs! Glöm inte att tycka till

Senast redigerad av AbbeAce den 2012-01-26 klockan 21:36.
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td