![]() |
Djävla finne! Förstörde allt...! Hästen var lite het, finnen het som Nurmos i bastun - mycket svagt kört! Gopp enkelt till ledningen och varför skall han släppa till en häst som galopperat och främste utmanare! Nej, gillar verkligen Ingves väldigt mycket, men denna körning körde han med huvudet under armen, tyvärr och förstörde min dag - tack, Ingves!
|
Citat:
. |
Och hade inte den andra finnen Heiskanen gått ner på Goop så hade jag i alla fall fått in en H2H med Nimbus mot Global Manhattan! Nimbus hade lätt gått förbi med lucka!
Hur fan kan han gå ner i gen (Veiskanen) efter att han vinglat ut? Måste han inte enligt reglementet ligga kvar i det spår han vinglat ut i? Djävla finnar! ;) :gun_bandana::idiot::rant: Så ja, nu tar vi nya tag efter denna rant! |
Citat:
Gillar vi finnar idag, KP? :whistling: |
Håller med dig helt Mammon.
Hur kan man klaga på Goop? Har andra favoriten, galopp på favoriten och han kommer till ledning. Varför????? Ska han släppa till ingves? Det är Ingves som kör totalt värdelöst i detta lopp och all skugga ska falla på han för den styrningen! |
Dencos var fin i dag men min spik gjorde det bar utvändigt trots allt men hjälper mej inte i dag tyvärr.
|
Citat:
Ser bra ut! Lycka till nu! :cheers: |
Ajdå, plockade bort favoriten på 11 hästar. Synd inte Guiding Star fick fritt, då kanske det hade blivit intressant. Ska bli kul att se om det blir någon duell i guld nu! Dåligt med häftiga lopp i övrigt den här omgången.
|
Citat:
Förstår att du plockade bort den - trodde heller inget på den, trodde den skulle galoppera! Sedan vann hon ju ett blufflopp! |
Citat:
Fast garderingsloppen är svåra blir inte förvånad om jag åker trots 9/10 hästar där! Får krama tummarna :-) |
kör en V5a för en 500ing, chans spikar Nick Nock är han lika vass som på valla i höstas ska han ha en chans även mot jättarna!
|
nix var bara 2 hästar på banan idag bra insats av dom båda, även om brioni ser ut att ha ett par lopp kvar till form toppen (som det sig bör)
|
Quarcio var ju kanon i dag åt upp Brioni lätt från dödens sista halv varet spiken satt perfekt :) tack alla tidningar som spikade Brioni :)
|
Citat:
Gillar Gooparna! |
Ser riktigt bra ut qwerta!
|