![]() |
Citat:
|
Citat:
Riktigt snygga A-hästar! Vilka har du nu förutom 1 och 6? Om du vill svara, vill säga? :) |
Hade den som vann, men hade Lo också vilken hade dragit ordentligt i kupong högen,
9st 5or klara i alla fall, poängen har varit så låga så jag har kvar 3 hästar i båda avslutningarna! :-) Fast Lo hade ju kunnat gett goa kuler! |
Citat:
Lycka till nu då - hoppas du får in den, håller tummarna! :thumbup: |
Nu håller vi på nummer två, qwerta, sedan 3!
Ett tillägg - tala om nästagångare i Breedlove!!! |
STORT GRATTIS, qwerta!!! Synd att Wiss Pen inte hamnade längre fram, såg fin ut vilket även såklart vinnaren gjorde!
:clap::claps::drunk::moneybag: |
Gott tack, bra vecka både V86 och V75 satta! :-)
|
Citat:
|
Bra utdelning för denna rad! Satte alla mina krav men för dåligt rankat idag och fel spikar!
|
Blev 41000:- två A-hästar gav 2st 7er!
|
Citat:
|
Kravet var 1st A-häst av 3 möjliga, sätter man två blir det 2 system med 7 rätt,
trodde faktiskt att det inte skulle bli så, men märkte det härom sistens när jag hade mer kuler på atg-kontot än jag trodde, kul upptäckt :-) |
Citat:
Haha, ja sämre upptäckter kan man ju göra! Spelar du med Jokersystemet, eller? Om du satt alla tre A-hästarna, hade du fått 3 sjuor då? |
Citat:
Sen kan det hända att "man har tur med reserver"... häst blir struken i liret och man har satt rätt reservinträde... då kan det blir fler utdelande rader! Ser fram emot ett svar då du fördjupat dig i vad som hänt i ditt fall.... Grattis igen! |