Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Uppsnack V75 Gävle 19/5 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/12036-uppsnack-v75-gaevle-19-5-a/)

Sprite 2012-05-19 14:44

Citat:

Ursprungligen postat av Stenrom (Inlägg 186348)
Reducerat eftersom han skriver utgång

Jag som räknade fel :) Blev bara 3200 rader (om han spikar i avdelningen han glömde) på ena systemet. Fick det systemet till 11200 rader först :p

doob 2012-05-19 15:00

Första spiken inhamrad och klar! Vad bra den var! ;)

Sprite 2012-05-19 15:09

Alvena Pele spets och slut nu, sanna mina ord ;)

draken 2012-05-19 15:17

Får dra till med en KP kommentar. Hur orkar han galoppera igen. Kuk:(

Sprite 2012-05-19 15:18

Dra mig baklänges vilken insats av Caballion! :omfg:

Stekel 2012-05-19 17:53

Fredde B slår till igen, vilken jävla klant han är alltså. Måste vara stor syskonkärlek mellan de där två.

Ang systemet, hade spik på Nato Dream.

Robban 2012-05-19 18:30

Sista gången jag spelade med Wishing Stone, Fy fan vad kass den e-
Och så lite kaxigt såhär i efterhand, Hur kan ni lira True advantage?:no:

Dileva käll och Classic grand cru i Elitloppet, ha ha ha ha:clap:

doob 2012-05-19 20:37

Det började bra men när "Gamen" vinner guld och särskilt från åttonde ja då kliver jag av och har ingen chans... Brioni ska heta "Gamen" framöver! Snikåker och profiterar på andras "död" och olycka. Jävla skithäst i min bok som kliver fram när andra misslyckas. Gör något själv någon gång hästjävel! Usch!

Divine Razz vann en skön seger från dödens och den här var så pass bra som jag trodde...
Dagens höjdpunkt tillsammans med Wallberg och Odin Tabac, vilken skön vinst i pappas lopp... Spelarservice hade luskat om första barfota runt om men jag läste ingenstans förutsättningarna i loppet. Hade ingen koll själv men om jag vetat vikten av loppet i komb med barfota runt om för första gången så hade jag spikat. Klart det var påställt som fan! Aja... en läxa. Måste läsa på lite bättre nästa gång vad loppet "gäller".

Frictions spurt ENORM! Vilken avslutning på dagen!

Di Leva Käll och Classic Grand Cru till Elitloppet men ingen Friction....? Jag fattar ingenting. Åkte norrbaggen på en stroke på eftermiddagen eller vill han sänka Elitloppet och flytta fokus till Oslo Grand Prix? Märkligt....

mijo14 2012-05-19 21:19

Mycket snack och fyra rätt på de flesta håll ser jag...trav är svårt även för de som på fredagen har lösningen. Bara för vissa att kalla på stegen och klättra ner från hästen. Nya tag nästa vecka...

Stekel 2012-05-19 23:28

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 186381)
Det började bra men när "Gamen" vinner guld och särskilt från åttonde ja då kliver jag av och har ingen chans... Brioni ska heta "Gamen" framöver! Snikåker och profiterar på andras "död" och olycka. Jävla skithäst i min bok som kliver fram när andra misslyckas. Gör något själv någon gång hästjävel! Usch!

Divine Razz vann en skön seger från dödens och den här var så pass bra som jag trodde...
Dagens höjdpunkt tillsammans med Wallberg och Odin Tabac, vilken skön vinst i pappas lopp... Spelarservice hade luskat om första barfota runt om men jag läste ingenstans förutsättningarna i loppet. Hade ingen koll själv men om jag vetat vikten av loppet i komb med barfota runt om för första gången så hade jag spikat. Klart det var påställt som fan! Aja... en läxa. Måste läsa på lite bättre nästa gång vad loppet "gäller".

Frictions spurt ENORM! Vilken avslutning på dagen!

Di Leva Käll och Classic Grand Cru till Elitloppet men ingen Friction....? Jag fattar ingenting. Åkte norrbaggen på en stroke på eftermiddagen eller vill han sänka Elitloppet och flytta fokus till Oslo Grand Prix? Märkligt....

Ja det syntes ganska väl hela loppet att Widell var jävligt säker på att han satt bakom bästa hästen.

Odin Tabac i all ära, men andra barfotalöparen Voje Nido var ju moraliska vinnaren där.

Var helt bomb på att Friction, eller någon annan häst för den delen, skulle hinna fram när de gick in i sista sväng. Häftigt att se!

Håller helt med er om elitloppshästarna, hur tänkte han/de där egentligen? Ingen annan värdig som vill ställa upp eller har han bara fått panik med tanke på tidsnöden eller är lat och orkar inte jobba sista dygnet för att fylla upp vettiga startfält? :holms:

Pilkast 2012-05-20 00:42

Di Leva Käll kommer ju mycket med pga att hon är ett sto och från en liten tränare - David mot Goliat-stuket! Sedan gick hon ju 1.10 blankt, med full fart och spänst över mål så att hon kan vara med förstår jag även om jag föredragit Friction 9 gånger av tio...

Man vill väl helt enkelt sprida på gracerna och SM har ju redan en häst i loppet... Och ja, jag vet att Ludde har två med.

Pilkast 2012-05-20 00:44

Angående Odin Tabac som det var stort skrik på, så fick jag den till 6 gånger degen på Bet365, liiite skillnad mot de 3.89 ATG landade på...

Robban 2012-05-20 09:25

Håller inte med alls om snacket ang Friction, Då känns ju tom dileva given.
Sprungit snabbare, Är i gulddivisonen, 4miljoner på kontot

mijo14 2012-05-20 14:54

KP...enligt ännu obekräftade källor gick Oppoppopp i mål klockan 02:32. Både häst och kusk var efter omständigheterna vid gott mod!

KP 2012-05-20 20:28

Citat:

Ursprungligen postat av mijo14 (Inlägg 186453)
KP...enligt ännu obekräftade källor gick Oppoppopp i mål klockan 02:32. Både häst och kusk var efter omständigheterna vid gott mod!

Lustigkurre, kan inte se din vinnande rad iaf;)
Ångrar inte den alls faktiskt. Jag jagar inte potatisar när jag spelar utan lägger mig på en högre nivå än så. Det var redan upplagt för en favoritparad IOM att ATG ville få till en jackpot inför elitloppshelgen.

draken 2012-05-20 21:54

Kp.S rad var rätt alla dagar i veckan utom veckan innan en given planerad Jackpot till elitlopphelgen. Lön och grejer. Atg gnuggar händerna helvilt.

mijo14 2012-05-21 16:49

nej, fy fan vad man ska kludda till det... nya tag och nya klaringar!!!

Lycka till!