![]() |
Citat:
|
1,3,4,5,6,9
1,2,4,5,6,7 4,5,10 1 Hallsta Lotus 7,9,12,15 7 Perfect Toll 3,5,9,11,12 Nu börjar det likna något :) |
Citat:
När du tar på dig att göra ett system, fråga nästa gång vilken utdelning du ska lägga dig på. Alla kan göra ett tvsystem, bara kolla på tidningarnas spikar sedan gardera resten och försök få alla nöjda. Du kan inte få alla nöjda. Följ din magkänsla och konstruera systemet såsom du själv vill med dina idéer. De som inte vill köpa ditt system får köpa något annat system i butiken, finns alltid någon som passar dom. Sedan får de sitta där och bita de sura äpplet när du sätter ditt. Så mitt råd, skit i vad alla andra tycker och tänker. Du är systemmakare inte de andra. Folk köper andelar ändå oavsett. |
Hallsta lotus kan man gardera på läget. Kan bli kul om de lyckas stänga in honom ett tag. Guld kan bli kul om Yarra har känningar kvar i benen. On hold kan säkert hoppa igen och mr Picolit kan säkert hamna i bryderier från start men min första tanke var efter en bläddring på text tv. 4 spik,3 staket. Analyserat och klart på någon minut.
Nu lär jag nog inte lämna in ett sådant system utan ändra 1000ggr innan jag iaf stannar på 4-6 rätt på lördag. Det lär landa på en flerbong. |
Hallsta Lotus har haft genom karriär spår 1 23 gånger och endast segrat 4 av dessa. Nu är det genom hela karriären samt både auto och voltstart. Någon som orkar kolla hur många gånger han haft spår 1 i auto?
Senast jag hitta där den inte mötte Järvsöfax var https://www.travsport.se/sresultat?k...&loppId=728268 |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jag, som inbiten Kung Åke-slav, börjar tvivla på vår kung och hans form förresten... Senaste veckorna har det inte gått speciellt bra (för att vara han, då) och Picolit kanske är favoriten att fälla? Hallsta Lotus verkar mer och mer sårbar ju mer jag analyserar loppet - fäller man bara de två blir det bra pengar, och det kan bli ännu bättre då de på förhand kändes "säkrast". Gissningsvis kände större delen av alla spelare samma sak, och spikar sönder dessa två. Oj oj, vad har jag gett mej in på... |
Gardera Halsta med Myllarfaks och genast har systemet en potential...
|
Kan vara ett superslöseri också men jag tycker nog att ska han förlora mot det här gänget så är det från bricka ett. Glöm ej Odin Tabac om flera streck än Stamping,Myllar och Hallsta. Ju mer hästar man nämner desto mer osannolikt känns det haha,men lite sugen är jag även om jag tror på riktigt oduglig utdelning egentligen.
|
Citat:
Visst har han bra chans och kanske bara är effektsökeri att gardera. Finns dock fler spikalternativ i omgången och hoppas på dessa. Vill verkligen ha bort denna bjässe även om det är svårt. |
Går det annat än att spika Mr Piccolit efter senaste?
|
3 års senaste omgångar på Östersund denna runda
Citat:
Citat:
Citat:
http://www.qhurth.com/trav/lopp/chart/sop.htm Jag tänker inte spekulera i ett kallblodsfall. Det var bara järvsöfax som kunde vinna över barnen här. Detta vinner hallsta 9 fall utav 10 om inte mer än så. Och jag spikar ända upp till 95% streck på den hästen och spelar hellre V7 endast. |
Varför inte spika Formula One i Guld? Det var ju snack om den i Elitloppet, Stig H var ju näst intill lyrisk om den. Tänkbar?
|