![]() |
Bara han inte trängde sig nu...
|
Faan också - nu blir han diskad!!!
|
Borde diskas. Tvingar Lindegren ut i fjärde.
|
4an vann 2an diskad
|
Typiskt! Nu får faan V7an sitta!
|
Om ni kollade på V4an såg var Westholm inblandad i en större diskningssituation och klarade sig, två gånger är svårt att bli friad på 5 lopp..
|
Är det där diskning så får de diska i alla lopp!
|
Instämmer, men domarna fick skit av Stig H förut när de fria, så de fällde denna gången, och fick mer skit av Stig H som denna gången ville fria :/
|
Citat:
Men det skall ju inte räknas även om jag förstår hur du menar - det är ungefär som tärningen som inte har ett minne - ett nytt lopp är ett nytt lopp och tidigare beslut skall INTE vägas in! MYCKET hård diskning!!! |
Jag håller med, men det är människor som dömmer.
|
Men visst fan blev han diskad pga att motståndaren var omgångens näst största favorit?
I varje lopp är det värre situationer och detta är bara löjligt. Jag klagar iofs inte då man är ju med iallafall 20 minuter längre idag..;) |
Sant de vet ju att 995 spelare av 1000 på V75 är jätteglada..så är sanningen
|
Jag tror inte de diskat om situationen varit den omvända, d.v.s. att Mr Picolit hade förmodligen friats för samma sak just p.g.a. att han var jättefavorit.
|
Jörgens fel, helt klart - skulle inte behövt satt sig i denna situation - skulle gått ut tidigare och blivit tvåa, slagen med en nos - då hade jag fått in tvilling och platsspel, samt varit med på V7! Men ändå väldigt tveksamt med diskning - händer mycket värre saker som inte blir diskning och där har vi problemet - det döms för olika...
Jaja, vi tar pengarna på V7, som sagt! |
Åke blev ju avstängd när min vinnare Sweeping Candy vann som betrodd och missade Elitloppet så det köper jag inte.
|