![]() |
Oj oj oj vad dåligt påläst alla experter och man själv var i första loppet. tack och hej till 7 rätt....
|
Citat:
En liten minilapp överlevde man med iaf, ska nog mycket till att den går hela vägen dock. 1,2,3,7,8,9 7 5,11 2,3,6,9,10 1 2 2 |
Stressade hem lagom för att se att man är borta direkt,fan. Tur att man höll nere insatsen pga usel form.
2,4,9 3,4,7,12 6,11 1,3,5,10 1 2,9 4 DD 9-4 50kr |
Jag vet inte varför men det känns mer och mer som Danne Fame tar hem andra avdelningen. Jag har ju med Balticas Yahoo som en av flera där några måste vinna...
Någon som vet vad stora vinster nämner om värmningarna samt kommentarer om loppet om dessa två? |
Ruskigt grinig han ska va Jansson nu. Korrekt diskning som jag ser det dock (jag antar att BL var mulhåret efter Mysterious i mål och att de bedömer att det skulle vara omvänt om BL fått gå i sitt spår upploppet ner).
|
Låter bra med bakskorna ryckta för första gången på Balticas Yahoo :)!
|
Dase
|
Sitta och hoppas på 1 sexa är alltid lika spännande..
|
5 är också jättekul. Psykbryt snart på min egen uselhet.
|
Citat:
|
Haha ja idag går det uselt. 4 spetsvinnare dessutom. Sitter inte nummer 1 i spets i femte? Lär ju vara garanterad seger då? :p
|
Stekels lilla kanske inte är så tokigt. Ser rätt bra ut. Verkar bli rätt tunt med bakspår idag
|
Kör en DD
3,8 1 x 100 |
DD
8-2,3,4 2,8,9-4 Ska prova detta en rak 5kr på 4-4 |
Sug lök. Inte ens nära på DD. Dags att hålla upp ett tag :cry:
|