![]() |
Citat:
|
Citat:
Tackar spåret för att den bara blev 59%-are |
Citat:
Välkommen! :cheers: |
Fan att man ska lyssna på alla stollar och inte tro på sig själv. Ändrade i sista sekund från spik till utgång på MBC.
Gjorde exakt lika dant förra veckan efter att dom rapporterade dålig värmning. Yey! |
Citat:
|
Hoppas att ni tog rygg på min stenklara i första. MBS;)
Hade 4000 kr på den som expekt släppte igenom till 2.55 ggr. Hörde att dom trackade ner på värmningen i vanlig ordning så oddset på ATG blev också mycket bra. Såg att några till på tråden hade klart för sig. Första gången jag ger en stenklar här på sajten, ta rygg nästa gång. Brukar sitta när jag går in hårt. |
Citat:
Kändes som hon skulle vinna, När Adielsson kom igenom så pass bra som han gjorde och när Mathilde låg på i ledningen, Så kändes det ännu säkrare. |
Citat:
|
Citat:
Grattis! Tog tyvärr ej rygg, Trodde ej att loppet skulle bli som det blev. |
Citat:
Mest en gissning men är ändå ganska ofta Kommunaren gått in. Korpo Är med på ett andelsystem, De har oxå spikat Wannabe Kemp och Merger Blue Chip.. Mycket möjligt att vi kommer att hålla tummarna för samma häst.. Systemet.. 1: 11 2: 2,3,7,8,9,10,11,12 3: 1,2,3,4,9,10,11,12 4: 2,3,4,5,6,12 5: 1,4,6,10 6: 5,7,10,12 7: 2 |
Kummunare?
Har bara fått för mig att det ska vara en säker vinnare.. men som vi vet, Inget är säkert. |
Drygt att man åkte på Spring Erom när man hade med 4%-aren i fjärde men kan inte "experterna" förutspå att den sitter i spets så är det inte så lätt för en lekman heller
|
Citat:
|
Khilström måste ju diskas???!!!
|
Skandal!!!
|