![]() |
Citat:
Däremot är jag lite inne på 2 i avd 2. Kanske åker med. Var dock väldigt tveksam senast men bra innan. Kort distans passar dock bättre troligen och den kanske får åka med. |
9 Valnes Chilly
2,4,7,8 1,2,5,6,9,11,12 (2640m voltlopp skrällvarning!) Alla (Kallblod låg klass skrällvarning!) |
Citat:
Fast galopprisken är stor? Admiral D är ju en skithäst! |
OK Hubba. Om du följt med det minsta så lutar det väl en aaaaning åt att jag tänker spika Rektorn. Amiralen är en skithäst? Ok, så trea på V75 och löpt jämnt mot Bolt är lika med att vara en skithäst!? Då skulle jag gärna äga en sån skithäst ;).
|
Det fina med trav är att alla får lämna in sina system precis hur man vill. Nu har jag delgett lite tankar och idéer. Får se vad det blir till slut. Nu ska det göras nytta. Lycka till alla!
|
skojar bara med dig:)
Håller med dig om att den är en väldigt bra (spelvärd) spik. Blir alltid misstänksam mot travsällskapet TT. Känner att dem blåser folk även fast dem satt något system hit o dit någon gång som kostar 1.000.000.000 kr om året. |
Klart man ska ta alla betaltjänsters tips med en nypa salt. Följer aldrig deras tips. Däremot är det intressant att läsa deras analyser och se om man missat ngt som kan vara avgörande för loppets utgång. Men dom spelar ju för låtsaspengar så det är ju inte hela världen om man tokspikar lite hästar ibland eller lämnar in flerkuponger för ett par tusen. Dock är TT överlägset mest pålästa och det märks att det är travkunnigt folk. Men tipset är som alltid att ALDRIG rygga någon rakt av. Läs på själv om du har tid helt enkelt. Dom kan trav men är inte facit och måste ju lämna in "roliga" lappar för att ha skrytmaterial.
|
Vet bara att Svant Båth har talat hett om Prayer Ås men det e samma med den hästen om inte värre galopprisk. Hemmakusken Micael Melander har en styrning på V4 med Little Max från springspår så den e lite intressant..
|
Men kommer Rektorn iväg felfritt så har den ju grym kapacitet för att vinna med tanke på senaste loppet... trots galopp.
|
Jo jag vet. Prayer Ås är en kanon. Livrädd för den. Men kan inte dubbla mitt system med ännu en galoppbenägen häst. Man får gå på spelvärde. Tror att Rektorn är väl så bra som Prayer och när den är mindre streckad är det inget snack. Är väl lika stor galopprisk på båda dessutom. Men får se om spelvärdet är kvar på Rektorn fram till start... Och nu ser jag att även "Molle" på atg spikat Rektorn. Spelvärdet obefintligt snart. Ha ha. Kanske inte blir ngn V4 alls nu :(.
|
Tycker faktiskt att SS kan vara rätt bra ute ibland, speciellt på spikar.
|
Mina tankar i V4-3 5 Rektorn med "toppkusken" Harald Sandström kommer att ta i princip en stilastående start från ett snävt femtespår om det inte blir galopp? Har trots det kapacitet att vinna men inte intressant då TT går på honom. 12 Prayer Ås stort ! idag 9 Outrunner gjorde ett godkänt lopp från rygg ledaren senast men var inte helt klockren i travet sista hundra meterarna å andra sidan krävde inte Eklöf något mer av honom det var första loppet sedan juni och på travsäkerhet och att han idag förhoppningsvis med lopp i kroppen är ytterligare förbättrad så är han min tipsetta i loppet men garderingar bakom givetvis mn jag kommer att gå på honom på LDn om inte värmningarna säger något annat. TT får gärna hålla Harald i handen men jag däremot kommer efter loppet att gå mot utbetalningsluckorna och TT däremot får vara glad om många ringt deras betalnummer :) Det är enda penningarna dom får in idag!
|
Molle kan ju faktiskt sätta spiken och missa på dem andra 3 avd:)
Har ju hänt förr! |
Jo, SS är överlag en bra sida med sina intervjuer. Och visst har dom lite roliga spikar som sitter. Däremot "slarvar" dom ofta bort lite hästar i garderingsloppen tycker jag. Men det är enda sidan jag betalar för då deras intervjuer för en femma (mån, tis, tor, fre) är riktigt prisvärt.
|
Outrunner har inte en chans att vinna!
står mellan 2,5,6,11,12 tror jag?;) |