Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-08-28, 07:55   #1
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Uppsnack V4 Dannero 28/8


Svårt idag igen på förhand vilket höjer spelvärdet då det med all sannolikhet ger bra utdelning på 4 rätt

Jag har svårt att se favoriten i V4-2 Reveur Sand vinna från ett åttonde spår 1640 meter han borde bli maskinist och kvar på innerspåret så det krävs gardering

Min lillidé så här långt är Bo Eklöf med 9 Outrunner i V4-3 som jag kommer att prova att gå på både på LDn och V4 spelet om det inte tillkommer någon annan info med värmningar osv

I V4-1 krävs det gardering i princip kan man ta alla? Spetshästen kan rinna undan

I V4-2 öppet på förhand då jag tror noll på favoriten 8 Reveur Sand som måste ha tur som en tokig om han ska kunna vinna från stängt spår på korta häcken! Min spetsidé är 3 Effe Roc och kanske det är så enkelt att han rinner undan

I V4 avslutningen är jag inte övertygad om att norsken som Bo Eklöf kör "bara vinner" det vill jag avvakta med att se värmningarna först men det verkar vara svårt att hitta A-hästar och spikar idag och det känns spännande för då spelar vi garanterat om bra pengar

Komplettera gärna om ni har hittat andra lösningar

Senast redigerad av joppe59 den 2012-08-28 klockan 07:56.
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 08:10   #2
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joppe59 Visa inlägg
Svårt idag igen på förhand vilket höjer spelvärdet då det med all sannolikhet ger bra utdelning på 4 rätt

Jag har svårt att se favoriten i V4-2 Reveur Sand vinna från ett åttonde spår 1640 meter han borde bli maskinist och kvar på innerspåret så det krävs gardering

Min lillidé så här långt är Bo Eklöf med 9 Outrunner i V4-3 som jag kommer att prova att gå på både på LDn och V4 spelet om det inte tillkommer någon annan info med värmningar osv

I V4-1 krävs det gardering i princip kan man ta alla? Spetshästen kan rinna undan

I V4-2 öppet på förhand då jag tror noll på favoriten 8 Reveur Sand som måste ha tur som en tokig om han ska kunna vinna från stängt spår på korta häcken! Min spetsidé är 3 Effe Roc och kanske det är så enkelt att han rinner undan

I V4 avslutningen är jag inte övertygad om att norsken som Bo Eklöf kör "bara vinner" det vill jag avvakta med att se värmningarna först men det verkar vara svårt att hitta A-hästar och spikar idag och det känns spännande för då spelar vi garanterat om bra pengar

Komplettera gärna om ni har hittat andra lösningar
Tycker väl att Prayer Ås har varit ett löfte och kliver väl ner lite i klass?
Han e ju bara 4år och galopperar rätt ofta så ett osäkert kort.
Cardinal Galax kanske kan överaska? Även Little Max från springspår med hemmabanekusken Micael Melander?

I sista avd tror jag det står mellan 3 K.A.VAT & 11 Anders Slogum samt 15 Norm Dino.

Öppet i första 1,3,5,6,7,8,9,10,11 tror jag mest på Stefan Edin med nr 9 Valnes Chilly?
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 08:14   #3
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Kanske blir så att Bosse vinner med Outrunner istället för med norsken i sista?
Det tillhör ju inte ovanligheterna att dem vinner med någon annan än favoriten .... hehe
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 08:19   #4
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Kommer Energy Sign iväg från spår 4 i volten kanske?
Va 3:a bakom Reveur Sand som blev 2:a senast från spår 11 med Hans Bergh
Nu med Ulf Ohlsson
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 08:20   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

Dagens drag och hetshäst på V4 lär bli 5 Rektorn i V4-3. Spurtat enormt i skymundan i två senaste. Vid felfritt lopp borde det vara jättebra vinstchans. Blir säkert påpassad av alla betaltjänster tyvärr då den har visat "övertydlig" toppform. Gällande 9 Outrunner så tycker jag att den känns väldigt överstreckad. Tror bara den har vinstchans om 5-12 hoppar bort sig. Värst emot Rektorn är såklart favoriten 12 Prayer Ås. Men den är väldigt osäker och inte säkert den rår på Rektorn felfri heller. Just nu är fortfarande Rektorn väldigt spelvärd men får se vad det landar på...

V4-1 är lurigt. Om 3 Ädel Blou får sitt lopp (smygare) blir den riktigt svår att stå emot. Men favoriter som är löpberoende är alltid värda att gardera tycker jag. Den har visat sig lite ojämn också. Här kommer jag gardera på rejält. Finns många streckvärda. Men ev utgång på 3 och någon till som utmärker sig i värmningen. Tror klart minst på 2-6.

V4-2 känns det tufft att spika 8 Reveur Sand även om jag tycker det är bästa hästen. Kan (borde) strula från detta spår och därmed måste man gardera. Tycker 3-4-7 utmärker sig bakom.

V4-4 är ju hopplöst svårt. Här ska jag se till att sitta kvar med alla om plånboken tillåter.

Så här ser ramen ut på morgonen:
1: ALLA (6-2 tveksamma)
2: 3-4-7-8
3: 5 Rektorn
4: ALLA

Gäller det att få ner till en vettig nivå bara. Men det får intervjuer och värmningarna fixa. Blir spännande att se hur mycket det gormas om Rektorn. Lycka till alla.
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 08:27   #6
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Självklart måste man ju ta med Ove A Lindqvist i alla lopp för jag tror oxå han bränner med Reveur Sand men vågar inte lämna utanför.. Då vinner han säkert med någon annan?
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 08:32   #7
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Cardinal Galax går ju ner i klass från ok spår.
Har varit ute på v65 o v86 dem senaste omgångarna...

så här blir mitt system utan att tveka för jag tror det blir över 2000kr i utdelning.

1,3,4,5,7,8,9,10,11
3,4,7,8
2,5,6,11,12
1,2,3,8,11,15

2160kr
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 08:36   #8
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 532
Sharp$: 11905
Standard

Nu har redan Copiad nämnt det, men kan komplettera med lite om Rektorn två senaste starter:

Näst senast avslutade han rejält i vida spår efter att ha haft för långt fram och senast visade han underkant 13 sista 800 efter en inledande startgalopp. Måste vara toppchans felfritt då distansen känns som ett plus!
Alanya är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 08:37   #9
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 55
Sharp$: 2606
Standard

Travtjänsten spikar Rektorn
dusagli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 08:41   #10
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Travtjänsten är till för att du ska förlora dina pengar eftersom det är travmogulen Anders Malmroth som äger Travtjänsten.. Du betalar alltså för att bli blåst.
Bästa affärsidèn någonsin
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 08:41   #11
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

Som sagt svårt att blunda för Rektorns två senaste lopp. Det som gör mig orolig är ju att den är osäker och har spår 5. Men kapaciteten tvivlar jag inte på. Inte nog med att den avslutat dunder. Intrycket över mål har varit mycket fint med full fart och spänst. Men iom att galopprisken finns den är den ju inte stenklar. Men likväl är det MIN bästa spik på lunchen sett till spelvärde och kapacitet.
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 08:43   #12
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Spikar aldrig en häst från spår 5 i volt när den är galopplysten... Sen har dem inte varit ute i några speciellt tuffa lopp heller.

Man kan läsa genom raderna att dem spikar Rektorn när dem säger "Tysta i klassen"
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 08:45   #13
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Streckvärda Nu har jag kört loppen i badkaret en sväng till det vill säga vaknat upp
Vid gardering glöm inte bort
V4-1 9 Valnes Chilly med Stefan Edin som trots avsaknad av lopp kan vara med på målfotot i detta relativt biliga lopp för kapacitet finns för vinst med lite tur! 11 % i nuläget
V4-2 2 Big Challenger med formkusken John Östman just nu streckad till osannolikt låga 14 %
V4-3 Här kanske jag är ute och cyklar men 5 Rektorn från ett femtespår kommer att vara megasist iväg och 12 Payer Ås lyser det inte form om idag Jag tycker fortfarande att 9 Outrunner är förstahäst och löser det sig för 1 Sunday Morning är han också med och hugger i detta öppna lopp på förhand
V4-4 Syn krävs fortfarande på 61 procentaren som Bo Eklöf kör känns som garderingstvång om inte värmningarna skulle säga något annat

Jag blir förvånad om inte utdelningen idag ger bra betalt på fyrorna
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 08:47   #14
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Säger inte att den vinner för det gör den säkert nu när jag blir misstänksam på travtjänstens spikar.. Det har ju inte gått allt för bra för deras spikar.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 08:49   #15
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

Men vad spelar det för roll vad andra spikar? Man gör sitt jobb och sen håller man tummarna för att dom andra inte hittar ditt drag. Nu var den här omöjlig att frångå om man har ett lopparkiv och det vore tjänstefel av TT att inte ha denna som drag. Han mötte iaf Amiral D´Inverne näst senast och det är ingen lus. Och intrycket som hästen gett säger att den står billigt inne i klassen så jag köper inte snacket om att den mött dåliga hästar innan. Däremot galopprisken...
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td