![]() |
Bara spela en V5 där man spikar Sebbe i andra heatet :)
|
Hade tre i första - nu ångrar jag redan att jag spikade CC i andra heatet...
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag lämnade in ett filspel när dom va bakom bilen. Spelet lämnades men sen blev det avbrutet varför?
http://img521.imageshack.us/img521/7880/atgspel.png |
Citat:
|
Citat:
Helt enkelt att starten hann gå - eller rättare sagt, den ansvarige på banan bröt kontakten med ATGs server i Stockholm - något som inte skedde i Arvika, eller var det Åmål - då man kunde spela efter starten gått... |
Citat:
|
Så trött man blir..
Hade allt klart med ett trevligt system med spik på Tab Hall, men läser någon jävla service play som skriver att han ska vara seg ut och får troligtvis problem från 7:e på volten... Tar då bort hästen helt på 7 hästar...hahaa Många rätt där, pang spets o slut! Det är som vanligt - eget huvud är 9ggr av 10 det bästa! |
Citat:
Men den ansvarige på banan stänger inte connection till ATG när bilen precis släpper, eller i volt på kommandot "KÖR"! Han stänger denna kanal innan, kanske uppemot 10-12 sekunder före bilen släpper... |
Citat:
Men jobba in CC i andra nu :KO: |
Jävla voltstarter som alltid ska ställa till det för en. Trött jag blir....
|
jag gav ALLA seb k klar i fredags... jag skrev helt klar och sen första ölen 1400 och sen skumpa 14.35! allt stämde! hoppas någon fattar att jag är den enda på hela sharps som ger helt klara när jag skriver.....det fanns En som fatta det resten dömde ut det....mvh FSISKPITTEN!!!
|
jag hyllar hanscrispi..han var den enda på hela sharps som tog rygg!:)
|
Citat:
Hehe - gillar din burdusa stil - påminner om en kompis till mig... :cheers: |