![]() |
Man skulle kunna säga att det blir som det blir och den som lever får se:)
|
Citat:
|
jag lovar nakendans! ALLTID!
|
Kan ni inte kolla innan ni lägger ut och öppnar trådar.
Som det har varit nu senaste tiden har samma material kommit upp i olika trådar. "Konversationerna" skall vara i V75 uppsnacket annars är det lätt att man missar information. |
Börjar ju fundera på om det verkligen är Åke som spelarservice intervjuar och inte någon i stallet.
I aftonbladets krönika säger Åke själv att Sebastian K är hans bästa chans och Aristocat näst bästa. I vitippa så intervjuar de Oscar Florhed och han säger där att Aristocat är bästa chansen och Sebastian K näst bästa. I spelarservice intervju påstår dom att de intervjuar Åke, och där är Aristocat boko omgångens bästa samt Sebastian K näst bästa. Vem ska man tro på?? |
Hoppas bara att stora vinster är helt fel på det denna omgång. Vi hade inte alls tankar om spikar och drag.
Däremot är jag och snoken ganska överens. |
Citat:
|
Hur många ggr har Ludde vunnit när han har snackat upp sin häst till skyarna.
Slutat med galopp,för att sedan skylla på banan. Klart han har prestationsångest denna gång. |
Citat:
https://i.imgur.com/uDdw1.png Så ser systemet ut för närvarande. Hästar jag vill ha med i rankordning men inte har råd är: JL's Buv (värdelös kusk men nu är det lärling så vem vet?) Caliber TT Simb Ruby/Love you more |
Global Investment troligen med USA-sulky ffg.
Bra plats spel? |
Citat:
Dessa gör väl att hästarna blir startsnabbare? Globalen har jag sett ladda ordentligt innan, helt klart har den fartegenskaper för det. Goop talar ut: http://www.stallgoop.se/news/?p=5664 4:19 |
Mitt kompisandelsspel:)
3,6,9,10 1,2,4,6,8 (Vet att spår 2,4 är hemska i volt men går dem iväg felfritt så är det jobbigt att lämna dem utanför... annnars bör ju 8 vinna med perfekt smygläge på en startsnabb häst) 2,3,9,10 (Vet att Åke bara bör vinna men om det ska bli lite pengar så.. skiter totalt i Raja Mirchi) 1,3 (låser loppet på spetsbuden samt snabbast kortdistanstid) 1,2,4,5,6,7,9,10,11,12 (kan bli en riktigt kraftig spetskörning som kostar) 5 Viola Silas (siktat mot loppet, ny balans, bästa hästen, bra startspår...SPIK. 1,9 ( Truculent borde spetsa men det kan kosta rätt mycket och vem sitter då i ryggen och myser och tar dem via OS.... PRANWS:) 1600kr Lycka till! |
Citat:
Truculent ska gå med Johnnys Amerikasulky i dag. Han har bara haft den på Jägersro näst senast då han gick banrekord. Kan det vara något att ta till sig? |
Ett litet system
1: 6,9 2: 2,4,6,8,10 3: 3,5,10 4: 6 5: 2 6: 5 7: 1,3 Kan det vara så lätt? |