![]() |
Det står inget i reglerna om hur många lag man får vara med i, visst var det obegränsat förra året va?
Jag är visst med på ett lag från ifjol också (gissar jag för det heter Sharps). Har vi några från Ransäter och Limhamn som är aktiva här eller? Och en Mario från Malmö? |
Någon ledig plats i något lag VM i V75?
|
Jag är från ransäter :smoke:
|
JAG KAN VARA MED
|
Är det någon som vet om man kan bilda lag 2a veckan som ifjol?
hoppas verkligen inte det......... |
[QUOTE=BlackCobra;208806]måste bara tillägga i informationen att ni måste lägga ett 192-raderssystem även på riktigt och inte bara fiction. Antingen på internet via ert atg-konto eller med ert atg-kort hos ett ombud. antagligen så vet alla redan detta men ville bara klargöra eventuella frågetecken :)
Citat:
Detta kan bli skoj..:KO: |
Citat:
Plats i ngt lag detta år eller hur ser det ut? |
Citat:
Brukar vara där ganska ofta. ;) Ska ni till jägers på lördag? isåfall kan vi mötas upp? :cheers: |
Är ni redo nu?
Lindvallen Djingis Sinding HuBBaBuBBa qwerta Veckan vi väntat på är här och vi skall bli lagvärldsmästare. Glöm nu inte att lämna in ett 192 raders. Vi skall ju över de andra här i Sharps till att börja med. Lycka till er mina lagvänner |
#Klanke
Gillade dina tips i lördags och kommer lyssna mer på dig framöver. Trots allt så missade jag sista avdelningen trots att jag hade 6 hästar där. Jag åker alltid till V75 Jägers och bor i Löberöd. Men denna gången får jag vika mig för att ställa in trädgårdsmöblerna och åka med frugan på kalas på eftermiddagen. Hoppas vi får möjligheten att träffas på trav någon gång i framtiden. Jag är ingen storspelare men jag älskar travet i Sverige. |
Godkväll!
Finns det fler intresserade här så att vi får ihop ett till sharps lag? |
Im in om det finns plats...
|
Har skapat ett lag nu, skicka era personnummer privat om ni vill delta så bjuder jag in er.
|
Citat:
Jag hakar på! Skickar PM! |
2 platser kvar.....först till kvarn
|
1 plats kvar..
|
Och där är laget fullt, följande deltagare ingår i laget Sharps2
Forgoodnesssake SuprMario Pilkast Comandini Stekel :clap: |
Citat:
Ser bra ut! Nu tar vi dem! :cheers::drunk::drunk::hattenav::moneybag: |
Citat:
|
Citat:
|
Jag vill gärna ha ett lag behöver 3st...
Skicka pm till mig. Alltid skoj med mer än ett lag. |
Citat:
|
Jag är gärna med i något mer lag än det jag skapade. pma så skickar jag personnummer :)
|
Ska starta ett lag till VM i V75. Sänd ett PM till mig med erat personnr ni som vill vara med. Först till kvarn gäller.
|
3 platser kvar i laget Sharps eyes.
|
2 platser kvar!!
|
Team Seger
korvarm Bokis29 Marvel Djingis AbbeAce |
Laget Sharps eyes är fullt.
BlackCobra Grogg12 Stekel JANNE48 Joelsson Har startat ett till lag där det finns tre lediga platser kvar. |
4 lag är jag med i nu och alla har Sharps i namnet, många här inne som får hålla tummarna för att man drar sitt strå till stacken i tävlingen nu :D
Ps. Jag överväger att kröka ordentligt imorrn kväll, vi får hoppas att man vaknar innan lopp 5 startar i Malmö på lördag... |
Jag kan vara med. Jag har bra koll på travet och är väl en av dom som har fått miljonen på trav.
|
Citat:
|
Jag skapar ett lag jag med.
Hittills är det jag och klanke. PMA! |
Citat:
|
Ni som är med i fler lag - är ni med med ett system eller ett i varje lag?
|
Jag tror att det sista system på 192 rader räknas i varje lag eller tävlan som individ. Jag tror inte det går att ha olika system till olika lag? Kan ha fel? :innocent:
|
Citat:
Är gärna med i ett lag till, särskilt om det är med en och samma rad... Lättar att ha koll då! |
Nötterna (brist på idéer :p)
Har en plats kvar, eventuellt 2. marvel klanke TOBYTYKE *reserverad* |
Citat:
Är gärna med om det är samma rad som gäller för alla lag man är med i...! :drunk: |
Jag är gärna med i något lag :)
|