![]() |
VM i V75 (Lag Sharps)
På lördag 27/10 går startskottet för VM i V75. Ska vi dra igång ett lag eller?
http://i.imgbox.com/aciTdm1N.png |
Jag är på om det blir ett bra lag :p
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag med?
|
Jag hoppar också med i ett lag.
|
Haha max 5.. hmm det blir svårt. Tycker alla borde anmäla intresse och så får ni handplocka varann. Tanken är ju ändå att vinna skiten så se till att handplocka the best of the best nu.
|
Jo men ett B-lag måste där ju bli;)
|
Jag kör ett lag "Mmbops". Random namn efter klotter utanför bostaden :D
Några som vill vara med så pma personnummer (FULLT). Jag kommer köra alla 5 veckor och ge järnet på denna tävling. 150 000 är inga dåliga pengar även om man får dela på 5 :) med i laget än så länge: BlackCobra AbbeAce |
Jag gillar alla lagtävlingar och är gärna med!
|
ja vill va mä oxå :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag är gärna med i något lag.
|
måste bara tillägga i informationen att ni måste lägga ett 192-raderssystem även på riktigt och inte bara fiction. Antingen på internet via ert atg-konto eller med ert atg-kort hos ett ombud. antagligen så vet alla redan detta men ville bara klargöra eventuella frågetecken :)
Med i Mmbops (fullt): BlackCobra AbbeAce Maijadona thesaints hcr658 |
Jag tar det om jag får? Du har internmejl
|
Citat:
Godnatt alla! Hoppas det blir fler sharps-lag så det blir lite inre konkurrens här och inte bara mot alla random lag i Sverige :) |
Surt sa räven
HCR, han slår jag varje vecka:) Tar reservsplatsen. |
Citat:
|
Citat:
|
Då kan jag väl hänga i denna tråden och försöka fixa ett lag till:
Lagnamn: Sharps Bitches Vill någon vara med i mitt lag? Skicka era personnummer i ett internmejl. |
Citat:
|
Citat:
|
Listan är utökad för Sharps Bitches
Djingis - Välkommen förresten! Lindvallen |
Har skickat mejl till dig fusbar
|
Vi vill ha fler till vårt lag, jag behöver era personnummer i min mejl.
|
Vad betyder denna rad på hemsidan för VM i V75:
"OBS! Då det är möjligt att efterregistrera sitt spel gjort till 27/10 så kommer vissa justeringar i topplistan ske under perioden 27/10-3/11. Detta är helt normalt och enligt reglerna om efterregistrering och lagkomplettering." Formuleringen känns lite konstig - låter som man kan lägga in ett spel i efterhand, även om jag vet att detta inte avses... |
Citat:
Där har du svaret |
Häftigt med VM-start om det skulle vara fet jackpot till nästa lördag. VM borde ju höja omsättningen ytterligare. :rolleyes:
|
Citat:
|
Ni kan ju följa lag rygga oss då vi e ett gäng travtokiga !! För det lär ni få göra !! Rygga oss alltså=)
|
Citat:
Se så, gör av med dina pengar nu. :whistling: |
Sharps innehåller följande..
Fusbar Marvel Klanke Frugan Grogg12 |
Bra jobbat BC... Nu ger vi järnet.
|
Vm i v75 är kul
|
Bjud gärna in mig till ett lag också :) xxxxxx-xxxx
|
Tänkte bara meddela att det är fritt fram för alla att skapa ett eget lag trots att de som redan skapats är fulla.
|
Trevligt initiativ! Tycker aldrig V75 varit så rolig som under veckorna med VM förra året. Vet inte hur mycket tid jag la ner på att göra mina 96 kr system =) Kommer vara med i samma lag som förra året då vi faktiskt gick till finalen i Göteborg där vi tyvärr åkte ut som delad 4a, revansch i år !
|
Sharps Bitches
Lindvallen Djingis Sinding HuBBaBuBBa qwerta Vi är fulla i vårt lag, eller åtminstone är laget fyllt till max! Teambuilding startar i dagarna. |