![]() |
Tvilling i sjätte:7-6 som att stjäla godis från småbarn. Dem som tror att ettan spetsar har aldrig varit på trav
|
Citat:
Men efterhandsspel är ju alltid kul att se :popcorn: Jag har själv satt 5 spikar och sitter med helgarderar i de två sista loppen och spelar V7 såklart. Just ja, jag spelar x10 rader med :drunk: |
Citat:
De bilder man kastar upp på skärmen nu är i par med om jag skulle stå vid mållinjen och plåta med mobilkameran. /Z |
för er som måste räta er efter v7 så finns en stenklar i lopp 12... nr 1Echos Girl....Sååå klar!!! bara rygga!
|
Citat:
Lycka, till nu! :moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::cheers: |
Citat:
Förstår inte att folk ska reta upp sig system som postas efter spelstopp, tror ni inte på det är det väl bara att scrolla vidare. |
Citat:
Hehe - det är sant, ligger mycket i detta...! :cheers: |
Citat:
Kunde dessvärre inte själv köpa andelar denna vecka, hoppas ni tar hem miljonen nu! :clap::clap: |
Klanka inte ner på Klanke...han sjöar.....
|
Citat:
|
Fan vad surt att man missar den här j-la Vendi på 6 hästar, AARGHHHH!!
Jaja, jobba in 1,3,7,8 så kanske sexorna kan ge lite |
Citat:
|
Hur som helst Klanke, hoppas ni vinner även om jag inte är ett fan av efterhandslir :)
|
Citat:
|
vart ju relativt lätt efter Vendi så V5 är väl inte speciellt svårhittad idag, men sätter jag den inte idag är det dags för en paus.
1,3,4,7,8,9,12,13,14,15 Ska vi säga Tillman eller Rollsen, blir säkert Bolt :cry: |
Citat:
Stylish Hanover... |
Gubben i lådan vinner ju alltid sista men inte med en favorit från ledningen va?
Tror på Deuximeus eller vad han heter men Harry Haythrow sveper väl alla sista 200 bara för det? |
Chip Lane i lopp 13... Jorma!!!
|
Jobbar in Zorro nu till 189 gg på ddn. Kör nu Jorma!
|
Citat:
Grattis! :cheers::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag: |
Citat:
|
Citat:
Sorry, läste V75 först - men blir ju x-antal 1000 på V5 också - så GRATTIS, ändå! :cheers::moneybag::moneybag: |
Tackar tackar, blev ok.
Satt V5, 6 sexor och 72 femmor. Blev 13500:- totalt |
Citat:
|
Citat:
Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack:) |
Man får väl tacka denna emenenta tråd för tipset på vendi satte vinnar spel på denne! Då även jag är i Spanien och inte orkade spela annat
|
Citat:
|
grattis lillis...kan du lägga din v75 system nästa gång lite tidigare...skulle vara tacksam,,,man ser att du är kung...GRATTIS
|
Citat:
Men det som jag definitvt ska bättra mig på är att deltaga med ideer innan. |
Avdelning, om om inte funnits:
http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle16375905.ab Haha! Fy, fan vad patetiskt - detta kan ju inte vara rätt återgivet, eller är människan så korkad...? :holms::skamsen: |
Citat:
|
Citat:
|
over and out!
|