![]() |
tekno odin vinner nog med hela upploppet nu... alla blev tveksamma....
|
Citat:
|
Citat:
Kanske skall välja att avstå att kommentera spel, efter att hästarna gått i mål då och med facit i hand, Kommentera enbart de du hinner se, innan start. Detta är en av orsakerna till :holms: efter ditt nick, i min "signatur"... Denna kommer jag aldrig ta bort, hehe...! :cheers: |
Jokern står 20m fel. Järvsö Rune barfotadansar och vinner med halva upploppet medan de andra sitter i kön och sover.
|
Citat:
|
Där satte man sin enda spik. Nu är det bara utgångarna kvar :)
|
Citat:
|
Citat:
Jag kommenterade inte att han inte vann utan hur f-n du kunde lira honom med de förutsättningarna? Trodde du att han skulle vinna mer än 30% av detta lopp om de kört det massor av gånger? Såhär skrev jag ordagrant: Citat:
|
börjar likna en chat det här.... dags att ni snart blir rejält synande...
|
Två spikar klara på egna lilla systemet, men så gardera man hårt i kallblod på bolagssystemet. Inte bra....
Nu måste det va spets och slut på Belgrado! |
Slängde in en V5:a med mina V75 hästar, den jag inte fick in :gun_bandana:
Spik och andrahandare i de 2 första, så sitter V5 har jag just söängt bort en V7:a Lopp1: A: 1,4,10 B: 11,15 C: 13,9,12,5 Lopp2: A: 12 B: 5,9,2 C: 1,3 Lopp3: A: 8 Nougat Ås Lopp4: A: 3 B: 5,1,4 C: 2,6 Lopp5: A: 4 B: 1,11,12,9 B: 5,6,10,8,2 Minst 2 A, Max 3 B Max 1 C Spikade Nougat Ås eftersom han är nedstryken 2 hack och att Peak ska med skor runtom. |
Citat:
Hen, borde tagga ner nu... Tänk på blodtrycket! Du vet mycket väl att ditt inlägg icke var till för någon analys eller dylikt... Det var för att trycka dit mig - det lyckades inte då jag enbart lyssnar på de med lite insikt och kunskap inom trav och spel. Du, tillhör inte denna skara... Du tillhör :holms: |
Får försöka jobba in Paisley nu, trots att Laxdasen tror den är klar... ;)
|
Är det någon som vet likheten med bajare och jos verbeeck???Var tvungen att ställa frågan...förlåt mig för att det är fel tråd....
|
Registrerat spel
Datum: 2013-03-16 Bana: Momarken, omg. 2 Lopp: 7 Spelform: Tvilling Hästar: 4, 10, 11 U-hästar: 1 Paisley Vadet gäller startnummer 3 x 100,00 kr = 300,00 kr Kvittonummer: 0788 0912 **** 0001 Paisley ska väl slås, men j-la dåligt odds på 1-4 |