Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-03-11, 08:14   #1
 
bokis29s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 401
Sharp$: 1364


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Uppsnack v75 Momarken 16/3


Hej !
Lika bra vi får igång tråden tidigt, efter som infon om de norska hästarna
på Atg är under all kritik kan vi kanske försöka få fram andra källor

http://www.sverigetravet.se/travbanor/momarken

https://www.rikstoto.no/Program/Programutskrift-PDF/

http://www.hesteguiden.com/
bokis29 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-11, 08:53   #2
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

Kan bara hålla med! Lägger nu ATG V75 i Norge så borde de ha norska lopparkivet åtkomligt! Men det är så de jobbar.....

Jag vet inte om Danska toto eller Tyska motsvarighet har tillgång till Norska lopparkiv,,Har för mig någon skrev något
om gratis V75 lopparkiv i Danmark och Tyskland,kan ha varit livesändning också, men då bjuder säkert Atg våra grannländer också på Norska loppisen

Senast redigerad av AbbeAce den 2013-03-11 klockan 09:19.
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-11, 10:34   #3
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1805
Standard

Norska lopparkiven är gratis denna vecka, så gå bara in på www.rikstoto.no och leta rätt. Ska funka att bara trycka på "play" och titta!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AbbeAce (+5)
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-11, 10:41   #4
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1805
Standard

http://www.travronden.se/nyheter/spe...parkiv-i-norge
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-11, 12:24   #5
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mijo14 Visa inlägg
Norska lopparkiven är gratis denna vecka, så gå bara in på www.rikstoto.no och leta rätt. Ska funka att bara trycka på "play" och titta!
Kan inte se lopparkiv om du inte är inloggad,och man måste vara norsk då som jag fattar det,för mitt pers nr fungerade inte....

Citat: "Dette er en abonnementstjeneste. For se löpet må du abonnere på Rikstoto Direkte.
Du kan sette opp abonnement under Min side"

Senast redigerad av AbbeAce den 2013-03-11 klockan 12:44.
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-11, 13:56   #6
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1805
Standard

skickat ett mejl till Ronden, så får vi se...!
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-12, 06:59   #7
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3839
Standard

vågar man spika Hallsta Lotus samt Joke Face eller?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-12, 07:30   #8
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 967
Sharp$: 4413
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
vågar man spika Hallsta Lotus samt Joke Face eller?
Min känsla är nej på båda alternativen, Hallsta Lotus undrar jag om han har "gnistan" kvar, tycker man såg tveksamheter flertalet gånger förra året.

Joke Face skulle jag nog säga att strykningsrisken i dagsläget är 50/50. Tror inte Ludde rycker skorna denna gång med rådande temperaturer i Norden, så jag tror det är en favorit i fara!
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-12, 11:30   #9
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13249
Standard

Ludde kan man aldrig spika
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-12, 14:39   #10
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Picolit vinner med hela upploppet....helt ointressant att gardera elitloppet ......
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hanscrispi (+1)
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-12, 15:01   #11
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 1 240
Sharp$: 3817
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Picolit vinner med hela upploppet....helt ointressant att gardera elitloppet ......
Min första tanke var det med, men han ser ut att bli klar favorit och Åke säger tydligt att hästen inte är som bäst i ledningen(visst har den vunnit där tidigare men mot mkt sämre motstånd och inte blivit synad). Man bör även tänka på att första starten i guld alltid är första starten i guld samt att Momarken har längre upplopp än alla banor i Sverige vilket brukar leda till trötta ben där framme.

Mitt spikförslag just nu är Nalda Nof med örjan som bara ska krossa detta gänget tycker jag! Lopp i kroppen nu och kan man hoppas på barfota?
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-12, 15:11   #12
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Picolit äntligen i guld äntligen får han bolla med de i högsta divisionen! Löjligt enkelt blir det....
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-12, 15:32   #13
 
zwampes avatar
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 6
Sharp$: 429
Standard

Hej jag har en fråga..Varför kan vi inte spela på Norska spel när de kan spela på våra? Någon som vet?.
zwampe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-12, 16:02   #14
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Picolit äntligen i guld äntligen får han bolla med de i högsta divisionen! Löjligt enkelt blir det....
Du måste skoja. Kan du nämna den gulddebutant som segrat över meriterade guldhästar tidigare? Tror du knappt kan få ihop dom på ena handens fingrar.

Mr Picolit platsar kvar i silver. När han sprang med Beckman kunde han knappt rå på Beckman, och dessa startade båda 20meter före guldhästarna som då körde preparé. Ledsen att rasera din värld men Mr Picolit måste vara omgångens mest överstreckade häst. Dennes realistiska vinstchans ligger närmare promillen. Totalt bortlottad och har inget här att göra!
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-12, 16:16   #15
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

För att utveckla sågningen utav Mr Picolit, kolla upp följande starter:

https://www.travsport.se/sresultat?k...&loppId=764293 Fick bestämma i ledningen mot skräp.
https://www.travsport.se/sresultat?k...&loppId=771381 Fick stryk av Saston trots att denne fick bestämma i ledningen.
https://www.travsport.se/sresultat?k...&loppId=781599 Fick bestämma i ledningen igen. Spelad till 1.17. Kom igen???
https://www.travsport.se/sresultat?k...&loppId=782811 Startade 20m före rutinerade guldhästar och kunde inte ens vinna över Beckman som fortfarande springer i Silver.
https://www.travsport.se/sresultat?k...&loppId=784721 Fick bestämma i ledningen igen.

Bortkastat streck för här lär han knappast få bestämma i någon ledning. Dessutom är det helt andra hästar emot.

och så citerar vi statistikJens inför en omgång tidigare iår:

Citat:
5 Mr Picolit (84%) kan nog vara Sveriges mest överspelade häst. Han är lika bra som de andra i fältet, men behandlas i press och av spelare ibland som han vore en världsstjärna, rentav bäst i Svanstedts stall – bättre än Beckman, Sebastian K och allt vad de heter...



Några sådana meriter har favoriten inte alls. Han har startat i Silver tre gånger tidigare, och var direkt svag i de två första då han båda gångerna fick bestämma i spets (spelad till 12 för 10), men båda gångerna gav sig och slutade tvåa i mål. Senast fick han åter bestämma i spets och då vann han – men bara för att tvåan 11 Traveling Man (1%) fått gå i dödens och för att trean 2 Royal Neo (1%) satt fast i rygg bakom. Han imponerade inte och gick i mål utan krafter kvar.



Senast svarade 2 Mr Picolit för karriärens bästa prestation, då han i V75-mästaren hängde med till andraplatsen bakom Beckman, förvisso efter optimal löpning och i ganska dåligt trav. "Den starten slet på honom... toppformen kanske inte är där ännu" meddelar stallet i V75-Guiden. I fredagens Aftonbladet är Svanstedt mer positiv, men värderar "bara" chansen till fyra plus och inte fem som när de är riktigt klara. Åke är inte bara bäst i Sverige på att träna häst, han är bäst på att bedöma sina chanser och skriver intressantast också.



Chansen består givetvis i att hästen är så högt aktad, och haft tur i spårlottningen. Han kommer välvilligt att släppas till spets, och väl i ledningen behöver han inte vara bra för att vinna utan dålig för att förlora. Det här är ett jämnt lopp, vem som helst som tillåts bestämma i lustempo vinner loppet. För vem är detta scenario mest sannolikt..?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
snakke (+8)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td