![]() |
Hur många här visste att paisley skulle tappa allt från start och se gallopera?? Det kanske stod i alla tips?? har tydligen missat det...
|
Citat:
|
Guud vad besviken jag är på Nalda Nof. Ska ju bara vinna detta loppet om det finns lite form!! Är så mycket bättre än såhär!
|
Citat:
Tror du prata den iskall....:cheers: |
Vilken bortkörning utav Frode Hamre - var allt för säker... Sedan gick inte hästkraken upp i rygg på bortre lång heller, undrar vad som hände där! Bra insats av hästen - inte av kusken!
|
Usch, nu vet jag inte om ens vill att Nougaten ska vinna.
|
Då jag har viss lokal anknytning har jag fått många PM om var Tommy Hanné brukar ekipera sig och här är det. http://www.segmenta.se/web/outletbutik-orsundsbro/
|
Citat:
Nästa schas till rakning är Melanders nu! Chanslös! |
Bo Westergård???!!!
|
Allvarlig!!
Vilken j-la klasskillnad det är mellan våra svenska kuskar och lallare från övriga norden |
Westergård!!? Vilken pajas! Ge hästen chansen!
|
nu är det dags. DD 3-4 bara ta hem gratispengar....inte ens spännande
|
Registrerat spel
Datum: 2013-03-16 Bana: Momarken Spelform: Dagens Dubbel, omg. 149 Avd Hästar 1 2 Global Investment 2 4 Belgrado Vadet gäller startnummer 1 x 30,00 kr = 30,00 kr Kvittonummer: 872C 2334 24F3 0001 |
Citat:
|
Döda mig inte nu, Laxdasen...
Registrerat spel Datum: 2013-03-16 Bana: Momarken Spelform: Dagens Dubbel, omg. 149 Avd Hästar 1 1 Francais du Gull 2 4 Belgrado Vadet gäller startnummer 1 x 100,00 kr = 100,00 kr Kvittonummer: A904 8D30 8279 0005 |